Jump to content

[PS4] Furious Online 04-07-2016


JasonStatham

Recommended Posts

Fur_O.png

Beste lezer, laat je niet afschrikken door de afschuwelijke banner hierboven. Hierbij presenteer ik jullie Furious Online, naar de langlopende racefilms, de eerste meeting voor GTA:Online waarin we een avondje klassiek point-to-point gaan racen met de snelste voertuigen uit het spel. Slipstream uit. Catch-up uit. Traffic uit. Contact/non-contact zal om de race afgewisseld worden. Oftewel, gewoon een avondje ouderwets racen!

Wat heb je nodig?

Zoals de titel doet suggereren, is dit een meeting voor de PS4. Je hebt dus nodig:

- PS4 met GTA V

- PS+

- Internet

Waar & Wanneer?

De meeting zal worden gehouden op de avond van 4 juli. Ik zal jullie alvast geruststellen, die avond wordt er niet gevoetbald op het Europees Kampioenschap clown.gif

We verzamelen rond 19:45 op het strand van Los Santos, vlak bij de pier. Men kan hier hun meest exotische voertuigen showen, alvorens de playlist wordt gestart. Deze zal bestaan uit zes races verspreid over de hele wereld van GTA V. Van Pier to Pier tot aan Route 68, ga er maar vanuit dat geen wegvlak ongedeerd blijft.

Wat precies?

Zoals ik al aangaf, gaan de belachelijke mechanics genaamd catch-up en slipstream uit. Ik ben van mening dat deze alleen maar frustrerend werken. Verder zal om dezelfde reden de achterlijk debiele traffic van Los Santos ook uitgeschakeld worden. Wat betreft contact heb ik ervoor gekozen om deze af te wisselen per race. Hoe vervelend het ook kan zijn, naar mijn mening hoort het er wel een beetje bij. De nadruk bij deze races zal vooral liggen op snelheid, dus reken maar op Sports en Supers. Om oneerlijk voordeel te voorkomen, zal het gebruik van custom vehicles niet mogelijk zijn.

Aanmelden?

Aanmelden gaat eenvoudig, laat een reactie achter met je PSN ID en vermeld erbij of je zeer zeker of misschien aanwezig zal zijn.

Aarzel niet om mee te doen, zelfs als je geen expert bent. Zo ben ik ook niet meer dan een aardappel achter het stuur. Mocht het een succes zijn, wie weet kunnen we dit dan vaker gaan doen met rankings en thema’s en weet ik veel wat! icon_mrgreen.gif

tl;dr: Post je psn-id in een reactie als je a.s. 4 juli wilt meedoen aan een race-meeting om 8 uur.

De coureurs:

[table=simple]Gtaforum-naam | PSN-ID

FrankyFourFingers | TheRealGoldenKid

nolms | nolms

KaiSkillzz | alaska1001

schimmelzicht | schimmelzicht

Votair | Votair

Skullz-000 | Skullz-0806[/table]

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Topic updated!

Ook ik uit de vergaande glorie doe ook mee. Is Fcutrecht ook nog actief. Een reunie?

schimmelzicht

80% zeker

Ik ken Fcutrecht niet, ik heb denk ik wel eens oude berichten van hem gezien hier, maar hij is hier niet meer actief. Mocht je hem in je vriendenlijst hebben, laat hem maar weer langskomen, als de geboren Utrechter dat ik ben, is die van harte welkom! blij.gif

Datum even toegevoegd aan je topic titel en een event gemaakt. thumbsup2.gif

Dank Erwin! Kom jij ons niet vergezellen met jouw racing skills? smile2.gif
Link to comment
Delen op andere websites

Het was leuk jongens! yep.gif

Bedankt voor de aanwezigheid en de vreugde.

Had voor aanvang nog even mijn twijfels over de opkomst met onder andere een afmelding van Votair, maar met 7 man was de aanwezigheids-% nog boven de 100% clown.gif

Nolms wint alles, dus ik ga voor de tweede plek.

En zo geschiedde het, maar liefst 5 van de 7 races werden gewonnen door Nolms, knap werk! Applaus.gif

Ik zal later nog de playlist-uitslag uploaden en wie weet over een paar weekjes nogmaals een (zomerse) racemeeting en zo een officiële ranking opmaken smile2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...