Jump to content

GTA 5 accepteert geen mods


DJ-BRANCO

Recommended Posts

Hallo ik heb toch een probleem. ik ben al dagen aan het proberen om mods via openiv te installeren. eerst kon ik de optie rebuild niet vinden. naar lang zoeken iets gevonden.

wat ik niet begrijpt is het volgende. Zodra je auto's bv nederlandse politie in het spel wilt modderen en klaar bent met je 20 andere auto's die je met openiv erin gezet hebt, dat gta dan iedere keer een update gaat downloaden die in GB zijn. Na de update heeft gta 5 de originele politie etc weer erin gezet. ik zie geen 1 mod actief. met andere woorden. zodra je verandering brengt aan het spel worden deze ongedaan gemaakt via de update. offline modus kan je hem niet spelen, en de update kan je niet omzeilen. hoe moet je nou modderen zodat die mods ook werken. alles afgezocht maar voor dit gevalletje geen echte antwoord. want alles is engels, en ik ben gewoon slecht in engels. hoop dat iemand dit herkend en de oplossing weet. ik gebruik momenteel openiv 2.8 laatste recente. heb alles geprobeerd het accepteerd gewoon geen enkele mods. had gisteren de versie 1.0.757.4 met script hook v. nu is de game vandaag geupdate naat versie 1.0.791.2 en geen een mods of hook v werkt. zou het daar aan liggen door de nieuwe versie?

ik kan gewoon geen mods installeren zonder dat gta deze weer via de update verwijdert

best balen! want ik zie alleen maar dit naar elke verandering in het spel

Bewerkt: door DJ-BRANCO
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik ipv de rebuild knop de safe button op Open V

Druk je namelijk op rebuild, worden de bestanden terug gezet (vandaar dat hij ook begint te downloaden)

Doe alles het zelfde alleen dan niet op rebuild knop drukken maar op de safe button , daarna programma afsluiten en V starten

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zit met het zelfde probleem, alleen gaat de mijne niet updaten. Mijn spel loopt bij opstarten gewoon vast wanneer ik auto's met DLC heb toegevoegd.

Ik heb een legale versie ook, en de gedownloade versie kan ik wel auto;s in zetten.

ik volg deze toch even

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...