Jump to content

Account overzetten


TryX

Recommended Posts

Hi,

Ik heb op de xbox360 GTAV online gespeeld, inmiddels lvl 100+. Daarnaast had ik ook een PS3 waarop ik wel eens GTA V speelde, daar ben ik nooit verder gekomen dan lvl 30. Nu heb ik een PS4 en ga binnenkort GTA V aanschaffen, ik speel op dezelfde PSN account. Is het mogelijk om mijn account van de XBOX360 over te zetten naar de PS4? (dit zou normaliter moeten kunnen, echter ivm de PS3 speeltijd weet ik dit niet zeker..)

Grt

TryX

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook een 360 en als ik een nieuwe console aanschaf dan moet ik ook mijn account overzetten. Alleen ik snap niet zo goed hoe dat in zijn werking gaat.

Ik bedoel, alles wat ik in online heb. Weet Socialclub dat? Alle auto's, garages, huizen, kleding enz enz??

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Ik bedoel, alles wat ik in online heb. Weet Socialclub dat? Alle auto's, garages, huizen, kleding enz enz??

Het is net het echte leven GTAKevin! Een simpele optelsom: Rockstar maakte het GTAUniversum + voegde de FIB eraan toe. THEY KNOW EVERYTHING DUDE. Wat je rijdt, wat er in je kast hangt, hoe vaak je rookt, drinkt en snackt. Welke vrienden je hebt en welke vijanden. Of je je werk goed doet of niet, hoe vaak je van werkgever wisselt... Ze weten ALLES. :erm:

Dit is uiteraard de quasi fantasie-rijke toelichting, maar er zit enkel waarheid in. :tu: Ik heb zelf een aantal weken terug mijn nieuwe One opgetuigd, en bij de eerste keer opstarten tankt SocialClub op basis van je Live account al je multiplayer toei over naar de One. Je singleplayer voortgang heb ik niet teruggezien, ik weet niet of die ook terug te halen is.

Wel van belang dat je vooraf controleert of je je MS Live account aan je SocialClub het gekoppeld!

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Ik bedoel, alles wat ik in online heb. Weet Socialclub dat? Alle auto's, garages, huizen, kleding enz enz??

Het is net het echte leven GTAKevin! Een simpele optelsom: Rockstar maakte het GTAUniversum + voegde de FIB eraan toe. THEY KNOW EVERYTHING DUDE. Wat je rijdt, wat er in je kast hangt, hoe vaak je rookt, drinkt en snackt. Welke vrienden je hebt en welke vijanden. Of je je werk goed doet of niet, hoe vaak je van werkgever wisselt... Ze weten ALLES. nopompom.gif

Dit is uiteraard de quasi fantasie-rijke toelichting, maar er zit enkel waarheid in. thumbsup2.gif Ik heb zelf een aantal weken terug mijn nieuwe One opgetuigd, en bij de eerste keer opstarten tankt SocialClub op basis van je Live account al je multiplayer toei over naar de One. Je singleplayer voortgang heb ik niet teruggezien, ik weet niet of die ook terug te halen is.

Wel van belang dat je vooraf controleert of je je MS Live account aan je SocialClub het gekoppeld!

Single player wordt niet overgezet, enkel multiplayer gedeelte.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook wat ik bedoel, alleen van Online. ;) Of Socialclub weet welke kleren ik heb online, voertuigen, tattoo's enz enz. Gewoon alles wat met mijn multiplayer character te maken heeft en dat kan verplaatsen naar een PS4/One.

OF?? Gaat het alleen om mijn statistieken dat overgezet wordt en moet ik al mijn voertuigen verkopen?

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Dank voor de aanvulling Golf! TryX, laat je weten wanneer e.e.a. gelukt is? :tu:

beetje laat, maar alsnog, alle online gegevens worden overgezet, ik ging van de XBOX360 naar de PS4, de single player is helaas niet mee gegaan. Na de installatie en wanneer je dan online gaat krijg je de optie om je PS3 of XBOX360 account over te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...