Jump to content

Cunning Stunts opinie


Jacky-2007

Recommended Posts

Laatste update t.b.v. de current gen. Meningen?

Ik heb nu zelf gisteravond een aantal van de races gedaan. De banen zijn "over the top" zoals te verwachten was! Moet je maar net tof vinden natuurlijk. Vanuit een racer-optiek vind ik ze zeer uitdagend. De uitdaging zit dan met name in de toepassing van bijvoorbeeld de tubes, die soms zo zijn geplaatst dat met golfslag er water onderin staat wat je snelheid zwaar wegneemt. Ik vind dat wel een leuke vondst! :tu:

Al met al dien je wel echt een racefanaat te zijn denk ik om deze update leuk te vinden. Het "stunts" gevoel komt er zeker niet zo zwaar uit naar voren. Als je eenmaal weet hoe je met de MarioKart-achtige boost posities om moet gaan en je rijdt de kurkentrekkers op de juiste positie in, is het allemaal niet meer zo indrukwekkend. Het aantal vlieg-uren knalt de pan uit, dat dan weer wel. :7 Maar ja, als je met "aftertouch" een beetje oplet en je neemt de jumps netjes in het midden kan je iedere jump met zeer groot gemak halen!

Als ik deze update mag raten ten opzichte van eerdere updates dan geef ik 'm wel een 7. Afwerking is namelijk keurig en creatief! Wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

De beste update van het afgelopen jaar.

Hopelijk ziet Rockstar het ook in dat er een merendeel van de fans meer van dit wil, en slaan ze dat pad ook in. Want meer dingen zoals Cunning Stunts mogen zeker wel. :tu:

Ik vind het wel wat jammer dat het zolang geduurd heeft, GTAV is ondertussen bijna 3 jaar oud. Hopelijk heeft GTAVI het dan ook al vanaf het begin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef het een 8, race gedeelte is leuk gemaakt, geeft een mooie uitdaging en de extra content is weer eens anders dan de gebruikelijke supercars.

Zelf had ik wel gehoopt op een kart en/of de Uranus van GTA IV, ook een heerlijke rally wagen die ik met veel plezier heb gereden in IV.

Zou het zelf ook machtig vinden als ze een demolition derby zouden toevoegen.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...