Jump to content

Speel jij nog Grand Theft Auto V?


Michael

Recommended Posts

Grand Theft Auto V en Grand Theft Auto Online werd in 2013 gereleased door Rockstar Games en Grand Theft Auto Online heeft na drie jaar nog steeds aardig veel online spelers, ook op Youtube wordt er nog veel online gameplay footage gedeeld. Maar over Grand Theft Auto V horen we bijna niks meer. Speel jij nog Grand Theft Auto V? Ik speel zelf Grand Theft Auto V niet meer, na drie jaar begint het nogal te vervelen, ook de radiostations beginnen uiteindelijk zo irritant te worden dat ik hem automatisch uitzet. En aangezien ik niet de current generation versie heb van Grand Theft Auto V is er al een tijdje niks meer gereleased qua updates..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel soms nog wel een GTA:V. Zit eraan te denken om weer eens de Story opnieuw te spelen wanneer ik Watch_Dogs (Welke ik ook overnieuw ben gaan doen) uit heb. :) GTA:5 blijft een gaaf spel, en sinds ik mijn PS4 heb (een jaar inmiddels) heb ik nog lang niet alle 'next-gen specials' gevonden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Story speel ik eigenlijk nauwelijks nog. Ik heb de 100% al maanden geleden behaald en verder is er niet zoveel te doen. GTA Online speel ik nog wel geregeld met vrienden. Vooral wanneer er nieuwe content updates uitkomen nog even snel wat geld binnen harken. Wel raak ik vaak snel mijn interesse kwijt voor GTA Online, het heeft niet iets waardoor ik kan blijven spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk, ik vermaak me beter met GTA IV, zelfs na zoveel jaar. Dat spel kan je tenminste modden. Als je V modt dan moet je altijd rekening houden met het zwaard van Damocles dat boven je hoofd hangt in de vorm van een online ban.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb onlangs GTAV nog eens opgestart om de Cunning Stunts update uit te proberen, 2 dagen later vloog hij terug de kast in.

Als ik GTAV speel, dan is het voor de mods (meestal LSPDFR of wat wagens vervangen etc etc). Anders kan het me niet langer dan 2 uur vermaken.

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de singleplayer heb ik niet meer gespeeld nadat ik de verhaallijn en de strangermissies uitgespeeld heb. Objecten verzamelen boeit mij niet zo, dus daar heb ik me ook helemaal niet mee bezig gehouden.

Online speel ik heel af en toe met wat anderen, maar daar ben ik eigenlijk ook op uitgekeken. Ze kunnen dan nog zo veel updates uitbrengen, maar ik kan me er eigenlijk gewoon niet meer voor interesseren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was met de singlelplayer bezig om 100% te halen. Na een crash ben ik er niet meer mee verder gegaan. Het probleem was na een tijd wel opgelost, maar de motivatie is weg.

Over Gta Online: ik speelde het altijd met m'n neefje, maar zijn pc start steeds opnieuw op bij het starten van Gta V. Hij krijgt het niet opgelost. Ik heb het altijd met hem gespeeld en nooit alleen dus ik speel het nu al een hele tijd niet meer, al wil ik wel heel graag de nieuwe stunt update uittesten, maar met hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk, ik vermaak me beter met GTA IV

Tot aan het mod stukje is dit zeker waar. GTA V heeft me nooit kunnen boeien zoals IV dat deed. Na V 100% te hebben heb ik de game niet meer gespeeld. IV daarentegen speel ik nu wéér voor een 100% run.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk, ik vermaak me beter met GTA IV, zelfs na zoveel jaar. Dat spel kan je tenminste modden.

Inderdaad, ik speel zelf weer heel veel Grand Theft Auto San Andreas op mijn console. Ik vind dat eerlijk gezegd een veel leuker spel en ik kan daar uren door het platteland rijden zonder dat ik me verveel..

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PlayStation 3 Story Mode uitgespeeld en beetje online gespeeld tot Lv 25.

Op de PlayStation 4 Story Mode uitgespeeld en nooit online geweest.

Ik ben ook niet meer van plan om de game te spelen en daarnaast ligt mijn exemplaar al meer dan een halfjaar bij mijn neefje. :puh:

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin binnenkort opnieuw aan het verhaal waarschijnlijk, heb 'm op de 360 tot de laatste missie gespeeld maar niet de 100% gehaald, en heb sinds kort een One. Je Online spullen gaan mee, de rest niet. Online speel ik wel, maar ook sinds kort pas weer. Heb de hele zooi bijna 1,5 jaar links laten liggen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk, ik vermaak me beter met GTA IV

Tot aan het mod stukje is dit zeker waar. GTA V heeft me nooit kunnen boeien zoals IV dat deed.

Hier hetzelfde. Ik heb van V de storyline gespeeld, en daarna nog wat side-missies en collectables gedaan, maar daarna heb ik het vrijwel nooit meer gespeeld. Wel ben ik sinds kort op Online te vinden, dat is dan wel weer leuk, mede door de gezellige mensen met wie ik speel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...