Jump to content

GTA Online Unknown connection error


mrlifetilt

Recommended Posts

Hallo,

Ik speel GTA Online en toen de game net uit was heb ik normaal kunnen spelen. Uit eindelijk tot rank 20 gekomen.

De tijd erna krijg ik vaak een error. Unknown connection error of hij gooide me uit de game en iedereen leaved de game. Dus ik zit nog als enige in het spel.

Het is heel ''random'' hoe het gebeurt. Dus ik kan niet plaatsen waar deze error vandaan komt.

Heb verschillende punten geprobeerd. ( https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/7117543?page=1 ) Dis de pagina met de ''hulp'' van Rockstar.. alleen die reageren met een gestandaardiseerde email. Dus ik hoop dat jullie mij wel verder kunnen helpen.

Info:

Heb de game via Social club gekocht / PC

Ziggo provider / Modem: Ubee EVW321B.

40dl/4upload.. ( vrienden van mij hebben minder en doet het wel gewoon )

Portfowarding op de modem :https://gyazo.com/d6afda458e464de3d7ba7ce54e97f6fc

Internet via een Kabel op de pc aangesloten.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Ik vlieg niet uit de game als ik met vrienden races doen ofzo. Het lijkt alleen te gebeuren in ''open'' / free gameplay.

Edit 2: Ook hier in de lobby gebeurt het nog wel eens.. maar een stuk minder vaak. Krijg niet meer de connection error maar gewoon dat ik er uit wordt ''gekickt''

Bewerkt: door mrlifetilt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...