Jump to content

Welke sport zie jij graag (terug) in GTA VI?


Bassieboy35

Recommended Posts

In GTA IV - TBOGT hebben we uren en urenlang verstoppertje gedaan, wat was dát te gek zeg! In de (T)DM had je namelijk als host nog de opties om blips uit te zetten op de map, en wanneer je bukt dan verdwijnt je zwevende bolletje boven je pan. :D REALLY. AWESOME. GAMEPLAY.

Link to comment
Delen op andere websites

Tikkertje over 9000 was dat. :puh:

Anyway, nu we toch lichtelijk buiten de kaders gaan.. waarom niet wat lekkere over de top spellen? Ik wil wel jeu de boule doen met auto's die je wegslingert vanaf een werkende kraan... of Rockskipping, maar dan met boten.. of haasje over ofzo. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Alle sporten die een leuke en nuttige toevoeging hebben mogen van mij wel terugkomen. Iets als yoga uit GTA V mogen ze wel achterwegen laten. Dat sloeg naar mijn mening nergens op.

Welke ik graag zou willen terug zien:

  • Air Hockey
  • Tennis
  • Basketbal
  • Bowling
  • Darten

Wat me ook wel leuk lijkt is iets als professioneel duiken of bergbeklimmen. In ieder geval iets uitdagend. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Wielrennen, mountainbiken, darten, hardlopen, tennis, racen, airhockey, zwemmen en golf. Dat zijn toch wel dingen die veel gedaan worden(op racen na dan) en uitstekend in het thema van GTA passen.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...