Jump to content

Waarom steeds inval op bedrijf ?


harry1985

Recommended Posts

Waarom overkomt me toch steeds dat ik een inval krijg van politie in mijn methlab ? Ook wietkwekerij heeft hier soms last van.

Enig idee hoe ik dit eventueel kan oplossen ? Wordt er nu wel een beetje knetter van !

Link to comment
Delen op andere websites

Weet het niet 100% zeker, maar is dacht ik niet te voorkomen. Je hebt wel security gekocht neem ik aan?

Maar zie het gewoon als een leuke uitdaging zou ik zeggen, het is ook een beetje het spel he ;)

Je hebt inderdaad de security upgrade wel nodig om dit soort invallen te voorkomen. Maar ik heb geen idee of het dan toch mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, is nog steeds mogelijk maar wel minder lijkt het.

Ik heb de security update (en al heel veel 'foute meuk' gejat en verkocht inmiddels) en 1x een politie inval gehad. In welke van de 5 zaakjes weet ik trouwens niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik denk ook wel naarmate het meer het bedrijf oplevert hoe meer kans je hebt op een inval. en ik weet het niet, maar ik denk dat een locatie ook wel een invloed heeft. misschien is het zo dat als je in de stad zit je meer invallen kan krijgen dan als je in de woestijn zit.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb na een week nog steeds geen inval gehad op m'n wietkwekerij en heb geen securityupgrade.... Misschien heb jij mijn invallen gekregen van Rockstar ? : :puh:

Geen idee... maar misschien heb jij alleen de weedfarm (en wellicht ook nog niet héél veel verkocht)?

Ik heb alle zaakjes: weed, coke, meth, cash en docs. En heel veel verkocht dus al.

En wat coolguy zegt zou ook kunnen, heb alles in LS zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb na een week nog steeds geen inval gehad op m'n wietkwekerij en heb geen securityupgrade.... Misschien heb jij mijn invallen gekregen van Rockstar ? : :puh:

Geen idee... maar misschien heb jij alleen de weedfarm (en wellicht ook nog niet héél veel verkocht)?

Ik heb alle zaakjes: weed, coke, meth, cash en docs. En heel veel verkocht dus al.

En wat coolguy zegt zou ook kunnen, heb alles in LS zelf.

Inderdaad, ondertussen ben ik in de coke-business gestapt en heb nu bij beide bedrijven een inval gehad :(

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom overkomt me toch steeds dat ik een inval krijg van politie in mijn methlab ? Ook wietkwekerij heeft hier soms last van.

Dat heet realisme. Het runnen van illegale bedrijfjes brengt dat risico nu eenmaal met zich mee.

Enig idee hoe ik dit eventueel kan oplossen ? Wordt er nu wel een beetje knetter van !

Enige manier is je handeltjes sluiten, een andere is er niet. Wat je wel kan doen is de security-upgrade kopen waarmee je de frequentie waarin je wordt in/aangevallen verkleind. Maar zolang je in illegale zaken zit is 100% voorkomen echter onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...