Jump to content

GTA V Online DLC Tuners and Outlaws


RyanDanah

Recommended Posts

Ziet er inderdaad leuk uit. Maar de reden dat je er niks over hebt gelezen hier, is heel simpel; dit komt helemaal niet. In de kleine lettertjes onder de video staat namelijk het volgende: "Sign the petition to help make this a reality!"

Zodra er officieel nieuws is over een komende DLC, zullen we er uiteraard over berichten.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je alles gelezen wat er bij de video staat? Het is fan-made; een fan van de game heeft deze video gemaakt. Hij hoopt nu dat iedereen een petitie wil tekenen, in de hoop dat Rockstar op deze manier overgehaald kan worden een dergelijke DLC te bouwen.

Zoals ik al zei, het is fan-made; Rockstar en GTAGames hebben hier niks mee te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik had inderdaad iets gelezen over dat degene die de video had gemaakt maar bij Rockstar zou moeten komen werken. Maar het is dus een fan die de trailer heeft gemaakt.

Ondanks dat Rockstar en GTAGames niet de makers zijn blijft het een mooie trailer.

En dan maar afwachten wat de gamers en Rockstar er van vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaaf! :D

Wat me ook gaaf lijkt is dat ze wat meer met trucks gaan doen. Een trucker's DLC. Dikke Amerikaanse trucks kopen en dan kunnen tunen en races mee doen.

Ja, dat zou inderdaad geweldig zijn.

Een hot rod truck. Met zo'n grote neus, laag dak, en grote staande uitlaten.

En voor drag racing de mogelijkheid voor jet aandrijving:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...