Jump to content
Joriz

GTAGames.nl 13 jaar oud!


med_gallery_536_22_33684.jpg

Wie weet nog dat onze fansite er ooit zo uit zag?

Dikke party vandaag! GTAGames.nl en het bekende GTAForum.nl is vandaag jarig! We zijn maar liefst 13 jaar oud! Zijn we dan een puber geworden? Naar mijn idee niet. GTAGames.nl komt over als dik volwassen website.

Ondanks dat vele zich al weer op een nieuwe GTA verheugen houdt onze fansite nog dapper stand door GTA Online spelers, Red Dead Redemption fans en vele leden die zijn blijven plakken.

Nogmaals dank aan iedereen die ook de afgelopen jaren heeft geholpen. Echt super dank aan iedereen die elke week toch weer meehelpt deze fansite gezellig en in leven te houden. Ik trek er een drankje op open. Ik hoop dat jullie dat ook doen! static.gif

P.S. Zondagavond hangen we vanwege ons 13 jarige bestaan met zijn alle vanaf 19:30 in de chat. Kom jij ook? Muziek en een virtuele high five wordt geregeld. puh2.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Al sinds 2004 hier aardig actief geweest. Laatste tijd alleen wat minder gepost maar nog altijd trouwe mee lezer...

Aardig veel gehad aan dit forum vooral tijdens Vice city / San Andreas. :D

Kortom gefeliciteerd met het 13 jarig bestaan van dit forum. Hopelijk kunnen we er nog lang van genieten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd GTAGames! :D

Zelf zeven jaartjes lid hier, en hoewel ik inmiddels een stuk minder actief ben dan in het begin heb ik GTAForum altijd als 'standaard' tabblad open staan. Immers ben ik net als harry1985 nog altijd een trouwe meelezer. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De site heet gtagames.nl maar stiekem is dit gewoon de plek voor alle Rockstar Games. Of het nou Grand Theft Auto, Bully, Midnight Club, L.A. Noire, Agent of Red Dead Redemption is, jullie brengen ons de content van Rockstar Games in de Nederlandse taal, bedankt daarvoor :tu: , wat mij betreft op naar de volgende 13 jaar :dans:

Offtopic gedachte:

Wow, over 13 jaar.. Dan spelen we nog steeds Grand Theft Auto, en vinden we GTAV wellicht "klein" :*D .

Bewerkt: door JohnnyBNL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow, over 13 jaar.. Dan spelen we nog steeds Grand Theft Auto, en vinden we GTAV wellicht "klein" :*D .

Altijd leuk om te filosoferen over de toekomst... Maar ik denk dat er over 13 jaar geen (nieuwe) GTA spellen zijn. Maar voor die tijd: virtual reality biedt heel veel mogelijkheden. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...