Jump to content

Help , Savage of Hydra?


SuperCarsGTA

Recommended Posts

hoi, ik kom er niet uit ik heb: een goede sportauto (turismo R) en een armored kuruma. Heb alleen nog een goede heli/jet nodig. ik heb 3.000.000$ geld en weet niet welke ik moet kopen van de 2. please help me jongens!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je de hydra aan. De savage is over het algemeen een erg zwakke helikopter. Hij schiet oneindig raketten na elkaar en vuurt explosieve kogels maar na een paar schoten valt hij al rokend uit de lucht. De hydra heeft qua fire arms precies dezelfde uitrusting. Daar komt bij dat de hydra sterker, sneller en compacter is. Ook al is hij wat duurder, ik zou voor de hydra gaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De buzzard is beter als de Savage omdat die kleiner goedkoper , sneller is en er meer mensen in kunnen

In zowel de Savage als de Buzzard passen 4 mensen.

De Hydra is zoals DDG hierboven aangeeft een goede keuze en het is een VTOL, dus je hebt een heli en straaljager ineen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je de hydra aan. De savage is over het algemeen een erg zwakke helikopter. Hij schiet oneindig raketten na elkaar en vuurt explosieve kogels maar na een paar schoten valt hij al rokend uit de lucht. De hydra heeft qua fire arms precies dezelfde uitrusting. Daar komt bij dat de hydra sterker, sneller en compacter is. Ook al is hij wat duurder, ik zou voor de hydra gaan ;)

Thxx man!

Link to comment
Delen op andere websites

De buzzard is beter als de Savage omdat die kleiner goedkoper , sneller is en er meer mensen in kunnen

In zowel de Savage als de Buzzard passen 4 mensen.

De Hydra is zoals DDG hierboven aangeeft een goede keuze en het is een VTOL, dus je hebt een heli en straaljager ineen. smile3.gif

thxx man!

Link to comment
Delen op andere websites

het nadeel van een buzzard is wel dat je maar 2 rakketten tegelijk kan schieten en dan een tijdje moet wachten. in de savage en hydra zelf heb ik nooit gevlogen dus daar heb ik geen ervaring mee. ik ben blij met mijn buzzard omdat ik goed kan vliegen met helicopters en de buzzard is een stuk behendzamer dan de savage zoals ik uit ervaring heb gezien. met mijn buzzard kon ik makkelijker korte bochten en snelle bewegingen maken dan een vriend van me in zijn savage. elk voertuig heeft zijn voordelen en nadelen op de andere.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...