Jump to content

Probleem bij opstarten


jordicoppens

Recommended Posts

Hallo iedereen!

Ik speel GTAV op de PS4 en heb regelmatig het volgende probleem bij opstarten :

Ik krijg het scherm waar je je beeldinstellingen (helderheid/positie) moet goedzetten, zoals bij de allereerste keer dat je het spel opstart. Vervolgens ga ik meteen naar de storymode (met huidige savegame, ben dus niets kwijt ofzo), zonder dat ik tijdens het laden de mogelijkheid krijg om naar GTA Online te gaan. Eens de storymode geladen is, kan ik gewoon naar GTA Online gaan (ik krijg steeds de vraag of ik m'n social club account wil overzetten, maar ik kies altijd 'nee' omdat dat om een oude account van lvl 5 ofzo gaat)

Op zich geen ramp, maar best wel vervelend aangezien ik graag meedoe aan de double cash/rp games die je enkel kan joinen door op driehoekje te drukken wanneer GTA opstart.

Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, het is een vervelend probleem waar R*/Sony nooit wat aan hebben gedaan. Er gaan dan ook wilde speculaties de ronde over wat de oorzaak is, wat volgens velen ligt bij de PS4 controller.

Wat ik meestal doe is de game meteen afsluiten en dan opnieuw opstarten en meestal werkt dit wel direct. Wat zonet ook een suggestie was op het internet is om een keertje de controller te resetten door de de daarvoor bedoelde reset-knop op de achterkant vlak bij de L2 met een naaldje o.i.d. in te drukken. Wellicht dat dat misschien helpt, maar er is helaas geen permanente bugfix voor bekend, of althans ik ben niet bekend met eentje en op het internet roept iedereen ook van alles erover ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks voor de reactie, als het opgelost kan worden door GTA even af te sluiten en terug op te starten (bij het scherm waar ik de helderheid instel?) ben ik al blij :) Zal eens m'n controller resetten en zeggen wat dat opgeleverd heeft!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...