Jump to content
Bassieboy35

Een reis door de geschiedenis in GTA V


Heb je het vak geschiedenis gehad op school? Dan ken je vast ook de tien tijdvakken. In het onderstaande filmpje worden deze onder andere uitgebeeld. We krijgen te maken met apen, de Romeinen komen aan bod, het licht wordt uitgevonden en de Amerikanen voeren oorlog. In twee weken tijd heeft YouTuber Sonny Evans deze creatie van een samenvatting van de mensheid neergezet. Enjoy!

Welk stukje geschiedenis sprong er voor jouw bovenuit? Of welk stuk geschiedenis ontbrak volgens jou?

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Echt werkelijk een enorm goeie video, muziek perfect! Enige minpunt vond ik de manier waarop "current age" in beeld werd gebracht, daarvoor zou ik met de oldskool Duster zijn gaan vliegen, en dat je dan ineens de stampende en dampende metropolis ziet opdoemen o.i.d., vanuit het WO II tijdperk.

Ik miste eigenlijk niks, vond de Romeinse tijd erg gaaf gedaan, en de uitvinding van de lamp ertussen.. werkelijk chapeau! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb je het vak geschiedenis gehad op school? Dan ken je vast ook de tien tijdvakken.

Tien tijdvakken? Of het is me nooit specifiek door de leraar verteld of ik lette niet genoeg op icon_cab.gif

Wel een mooie video verder! Zaten een paar onverwachte shots tussen zoals de kruisiging. Wat ik wel een beetje mis is Los Santos op het einde met een goede shot van Downtown om een beetje die metropolis-indruk te wekken. (Maar misschien past dat niet specifiek in een tijdvak smile2.gif)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wederom een mooie video van 8-Bit Bastard. Hoe in hele korte tijd enkele belangrijke momenten op imponerende wijze worden getoond, erg goed gedaan. De huidige tijd komt er inderdaad wat bekaaid van af, de grote metropool had zeker in beeld mogen komen. Maar verder, erg goed gedaan. Benieuwd naar de volgende.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...