Jump to content

Cops and Robbers


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Wat zouden jullie ervan vinden als er een Cops and Robbers update uitkwam?

Politievoertuigen en FBI voertuigen kunnen kopen voor Pergasus en zelf undercover wagens kunnen hebben en tunen voor in je garage :D :D :D Uitgerust met zwaailichten en sirenes.

Het idee lijkt mij simpel. Als je een politie dan zie je alle wanted mensen op de map die door de politie word achterna gezeten. Als je ze kilt dan krijg je 500 RP punten. En in deze mode kan je geen politie achter je aan krijgen en kan je doen wat je wilt in Freeroam. Het is alleen niet mogelijk om Robber missies te doen.

Voor de Robbers zullen er meerdere manieren moeten zijn om geld te stelen bij winkels en bedrijven.

Ook zul je meer RP punten krijgen en je kan een speler als huurmoordenaar laten sturen naar een andere speler voor geld. Beetje een soort van bounty idee maar dan stuur je 1 speler op een ander af voor geld. De huurmoordenaar zal na zijn jacht 1000 RP krijgen, geld van 1000 t/m 10.000 dollar en een wanted level van 5 minuten lang.

Ook voor de Robbers leuke voertuigen. Luxere sedans en busjes bijvoorbeeld. ;)

Het is een idee maar het lijkt mij een hele leuke toevoeging voor gta online :D

Wat vinden jullie?

Ook natuurlijk Cops and Robbers outfits ;) Van politie uniformen naar undercover police kleding :D En SWAT naar FBI.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

In feite vind ik het een briljant idee voor de free-mode van GTA:Online. Maar ik twijfel of iedereen er zo over zou denken, men in free-mode kan er altijd maar heel slecht tegen als ze worden doodgeschoten of als iemand ze weer aanvalt. Laatst ging ik voor een meeting met de crew proberen om een outfitje aan te schaffen, sta ik in de winkel, word ik ineens van buiten beknalt door een chick met een MG :@ Ik denk dat dit de game nog chaotischer zou maken dan het al is. Echter zou het als een Job (Adversary Mode wellicht?) wel prima kunnen werken denk ik, eentje waarin een groot groepje het opneemt tegen de politie en tussen die popo's zitten dan een aantal echte Online-spelers bij, maar die zijn incognito als het ware = Voor de robbers zouden die dan zijn weergegeven als normale cops.

Maar goed, ik weet niet of ik het zelf echt zou spelen, want ik ben totaal geen fan van PvP in GTA:Online en sowieso eigenlijk niet in alle 3rd-person schietspellen. Ik speel GTA:Online dan eigenlijk ook alleen voor de Co-op PvE (Heists & Mission Jobs) en Races e.d. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...