Jump to content
Bassieboy35

Award voor Los Santos Pride mod


Kun je het nog herinneren? Afgelopen juli vond er een shooting plaats in een homoclub in Orlando. Dit was een van de redenen om het initiatief Los Santos Pride te starten. De modificatie is gemaakt in Zweden in samenwerking met de officiële parade uit Zweden. Het is een modificatie voor de PC die een pride mogelijk maakt binnen GTA V. Daarnaast zijn er een hoop regenboogvlaggen in de mod terug te vinden die de LBGT community vertegenwoordigen. De modificatie kwam veelzijdig in het nieuws doordat het een LBGT gerelateerde mod is waarvan er nog geen bestond.

De trailer van de modificatie.

Afgelopen week vond het Eurobest Advertising Festival plaats. Een evenement dat creatieve reclames, initiatieven etc. beloond. De Los Santos Pride mod viel ook in de prijzen. Ze wonnen namelijk de gouden trofee voor Innovatie, zilver voor Interaction & entertainment en brons in Digital Craft. Kende jij de mod al? En wat vind jij van het initiatief?

Bron: Eurobest en Los Santos Pride

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vraag me vooral af wat Rockstar er van denkt want ze zijn tegenwoordig heel erg anti-modden.

Geen idee. Gezien het statement wat ze met de mod willen maken vraag ik me af of Rockstar Games er iets tegen doet. Naast dat Rockstar Games natuurlijk niet van slechte publiciteit houdt zijn de medewerkers en meeste mensen bij Rockstar niet zo conservatief als je zou verwachten.

Wel blijft het natuurlijk jammer dat Rockstar Games niet met een officiële weg is gekomen om mods toe te voegen. Dat zou het spel nog mooier en diverser maken, al gaan ze met de GTA Online Editor al wel de goede kant op.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...