Jump to content

Extra onderdelen Gta V


EnergyCorse

Recommended Posts

Ik ben benieuwd of jullie nog leuke ideeen hebben voor gameplay onderdelen voor gta V.

Ik blijf namelijk nog steeds van mening dat er nog zoveel meer potentie zit in de omgeving/engine die R* heeft neergezet.

Als voorbeeld neem ik als voorbeeld: Motoren

Super vet om mee te rijden , maar wat is de meerwaarde (behalve sneller door verkeer te gaan?)

Ik zou liever een systeem erbij zien waar je tricks kan doen op de motor , waardoor je punten krijgt dit eventueel icm met een countdown timer.

En om het af te maken een checklist zoals bij de Tony Hawk game`s , dus bepaalde objecten vinden , punten aantal etc

Tevens zoiets als het feit dat het alleen al mogelijk is om voetgangers aan te rijden, waarom niet een soort Carmageddon er van maken, checkpoints neer gooien als een race vervolgens iets maken dat als je een voetganger aanrijd je extra tijd krijgt of punten om de volgende checkpoint te halen. en een paar gekke tegenstanders erbij , of politievoertuigen vervangen voor Carmageddon auto`s en je een wanted level mee geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel leuk vinden als ze wat oude gameplay elementen uit de eerste GTA's zouden toevoegen. Vooral het punten (toen geld) krijgen voor het vermoorden van mensen, het opblazen van voertuigen, enz. Zo heb je nog een extra reden, naast plezier, om chaos te creëren. cool2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis de betrokkenheid van de gangs wel. Buiten "The lost mc" is er niet echt een of andere gang waar je veel mee te maken krijgt. Ook het veroveren van territoriom (zoals in GTA SA) zou wel mooi zijn!

Of enige link met CJ... Dat je missies zou moeten doen voor hem... :)

Bewerkt: door jordicoppens
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis de betrokkenheid van de gangs wel. Buiten "The lost mc" is er niet echt een of andere gang waar je veel mee te maken krijgt. Ook het veroveren van territoriom (zoals in GTA SA) zou wel mooi zijn!

Of enige link met CJ... Dat je missies zou moeten doen voor hem... :)

Kan mij hier wel in vinden. GTA San Andreas had een mooie map, alleen hebben we daar weinig van terug gezien in GTA V. Als Rockstar Games het nostalgische herinneringen had terug willen laten brengen hadden ze daar meer op in moeten spelen. Daarnaast mis ik het gang systeem ook, jammer genoeg is geen van de personages is gelinkt aan een echte gang. Franklin zou het geschikte persoon zijn, alleen zou het niet in de context passen. Een echte gangster die met twee ervaren criminelen gaat werken is niet bepaald realistisch. Ik denk dat ze hier een keuze voor hebben gemaakt, maar in mijn ogen de verkeerde.

Wat ik zelf verder nog mis is het runnen van bedrijven. Je kan ze kopen, maar veel meer kan je er niet mee. Een beetje het concept van GTA: Online, maar dan dat je ook daadwerkelijk mensen aan het werk kan zetten of iets dergelijks. Het idee dat je een bedrijf hebt waarmee je flink mee de weg aan het timmeren bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets : De verschillende eilanden die je moest vrijspelen in de vorige GTA's....

Is misschien niet echt realistisch om in het begin van de game een kapotte brug te hebben als enige toegangsweg naar het andere eiland, maar was wel een van de kenmerken van de GTA serie.

Was ook steeds leuk om een nieuw eiland te unlocken en te gaan verkennen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om zoveel gave ideeen te zien.

Ik mis inderdaad ook de gangs, en het veroveren van territorium :)

Kill frenzy , zou ook weer geweldig zijn alsmede ook een soort Crazy Taxi en/of Burnout Minigame.

Lijkt me zo vet om een willekeurig kruispunt op te knallen en vervolgens in slow-mo een gigantische crash te veroorzaken , waardoor je geld krijgt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...