Jump to content

[V] Favoriete wijk


Bassieboy35

Recommended Posts

In navolging op dit topic, wat is jouw favoriete wijk in GTA V? En waarom?

De kaart vind je hieronder. Er zijn hier een stuk grotere gebieden dan in GTA V, natuurlijk ook omdat er minder stedelijke gebieden zijn.

Op klikken voor maximale grootte

sanandreasneighbourhoods-gtav.jpg

Ik moet zeggen dat de keuze voor GTA V lastiger is dan de keuze van GTA IV, maar als ik moet kiezen is het Rockford Hills, wat gebaseerd is op Beverly Hills. Het is een beetje het High Class wijkje van Los Santos, beschikt over een kledingwinkel en kapper. Daarnaast zijn er genoeg luxe auto's te vinden, vooral handig als je een auto wilt verkopen voor geld. Het rijke sfeertje daar spreekt mij verder ook wel aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom graag op de rustiger plekjes, zoals Vespucci Canals en Mirror Park. Daar kan ik heerlijk bijkomen van een dagje chaos en terreur. Vespucci Beach vind ik ook leuk om rond te hangen en te kijken naar het volk dat er komt. Erg jammer dat het safehouse dat Trevor hier bemachtigt maar tijdelijk beschikbaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...