GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

[SA] Favoriete wijk

GTAGames.nl

7 reacties op dit onderwerp

#1 Bassieboy35

Bassieboy35
  • Globale Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPip

Some folks are born made to wave the flag.

Geplaatst: 21 december 2016 - 21:45

Ook voor deze GTA maar even een kaartje opgezocht met alle gebieden die er zijn. Aan jouw de taak om je favoriete eruit te pikken en te vertellen waarom. :)

Spoiler

Mijn favoriete wijk is Prickle Pine. Er staan mooie huizen en ligging vind ik wel mooi. Je bent zo op de snelweg en de stad, maar het is toch een wijk waar het rustig is. Bayside vind ik eenzelfde soort wijkje maar ligt dan iets verder van de bewoonde wereld af.

Toegevoegde afbeelding

GTAGames.nl

#2 Big Boss

Big Boss
  • Globale Moderators

Legendary Godfather

Geplaatst: 21 december 2016 - 23:20

Ik heb alleen maar onaangename herinneringen aan Prickle Pine. Talloze keren opslaan in dat safehouse zodat ik Millie sneller kon daten voor die keycard. Dat safehouse had op de koop toe last van het hijgen in de schaduw. Zeer onaangenaam. Nee, ik verkies dan toch ofwel Angel Pine, ofwel Verdant Meadows en het omliggende gebied.
Toegevoegde afbeelding
/ Maximus VIII Hero // Core i5-6600K @ 4.6 Ghz // GeForce GTX 1060 // 16 GB DDR4-2133 // Samsung 850 Pro 256 GB /

#3 VeryRealGirl

VeryRealGirl
  • Leden
  • PipPipPip

Maffia baas

Geplaatst: 22 december 2016 - 00:50

Als het in het echt zou zijn, sowieso Bayside. Er is een rustige omgeving, mooie huizen, en aan de ene kant is een grote stad en aan de andere kant een woestijn.

Als het over ingame gaat, Verdant Meadows.
1 grote garage & 1 hangar, een PCJ-600 direct naast de garage, een Hydra, Rustler en Hunter/Leviathan is altijd geparkeerd en Area 69 is heel dicht in de buurt.

Toegevoegde afbeelding

#4 Sir_Ballas

Sir_Ballas
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

nee

Geplaatst: 22 december 2016 - 15:58

Montgomery. Lekker rustig dorpje vlakbij Las Venturas. En anders calton heights. Binco, burger shot en een tankstation met pay n spray in de buurt

Toegevoegde afbeelding
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
MOECHY FOR ADMIN 2016
Nothing says peace and serenity like huge monster truck tires tearing down the street.

#5 KoningJesper

KoningJesper
  • Superleden
  • PipPipPipPipPipPipPip

KNAL BOEM BAF PATAT DOOOOOOOOOOOD

Geplaatst: 22 december 2016 - 16:27

Dillimore :Y Talloze keren naartoe gegaan met een vriend voor offline co-op :P

Foo_Fighters_Logo.png

#6 Phoenyxar

Phoenyxar
  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip

The Third of Gamella

Geplaatst: 22 december 2016 - 17:34

Goh, het zal weinig verschillen van mijn keuze voor "bewoonbare plaats". In het algemeen vind ik de wijken in SF het aangenaamst en best vormgegeven. Las Venturas is een hellhole en Los Santos lijkt wat te missen voor me. The Panopticon vond ik anders wel een interessant ontworpen omgeving, qua naamgeving en weggetjes.

Toegevoegde afbeelding
Peace, Love, Unity & Respect

#7 JustDoIt.

JustDoIt.
  • Leden
  • PipPipPipPip

Yakuza baas

Geplaatst: 22 december 2016 - 23:55

Mijn favoriete wijk is The Temple in Sunrise/The Market en dan vooral die twee huizen tegenover the Paint 'n Spray. Deze kies ik elke keer op een LS RP server in SAMP :P
In de buurt vind je een tankstation, Burger Shot, Los Santos Downtown en natuurlijk het strand.

Toegevoegde afbeelding

Vaan teväöl krissieketjes weurd ich gaans duil. Auw muk maan!” - ne echte sjeng

#8 Asphyxiated

Asphyxiated
  • Superleden

I laughed and shook his hand and made my way back home.

Geplaatst: 11 januari 2017 - 15:34

Ik denk dat mijn favoriete wijken Yellow Bell Golf Club, Queens, Chinatown, Financial en Downtown San Fierro zijn. Yellow Bell Golf Club omdat ik er vroeger veel ben gekomen met San Andreas Multiplayer, in die tijd speelde ik nog heel veel op roleplay servers, Queens omdat het echt een hechte gay community is, ik vond het altijd wel leuk om onder ander de regenboog vlaggen te zien op straat, dat zie je eigenlijk nooit in een GTA, dus wel erg speciaal. Chinatown, Financial en Downtown San Fierro omdat ik eigenlijk altijd het heel tof vond om weer naar die plekken te gaan als ik door San Fierro rijd.

Bewerkt door Asphyxiated, 11 januari 2017 - 15:34 .

GTAGames.nl

0+ gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0+ gasten en 0 anonieme leden