Jump to content

Overzetten van ps3 naar ps4


Xaino

Recommended Posts

Hallo ik heb een vraag.

Op gta 5 ps4 speel ik online maar met dat account heb ik nooit op ps3 gespeeld maar een modder heeft mijn account overgezet naar ps3 en we hebben 1 maand gewacht en nu willen we het terug overzetten naar ps4 maar dat gaat niet meer. Gaat dat ooit lukken of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum Xaino,

Ik vind de situatie die je beschrijft wel heel erg vaag. Als ik het goed begrijp heeft een hacker jouw account overgezet van ps4 naar ps3 en nu wil je datzelfde account weer overzetten naar ps4? Dit is in feite onmogelijk, characters kunnen niet worden overgezet van een current-gen console naar een last-gen console. Daarnaast blijft je character ook altijd bestaan op het platform waarvan het overgezet is naar het andere. Wat ik ook niet begrijp, is hoe je weet dat dat account is overgezet naar een ps3, aangezien je nooit op ps3 hebt gespeeld. Wat bedoel je verder met "1 maand gewacht"? Ben je in die tijd gebanned door Rockstar?

Misschien kan je wat meer duidelijkheid geven over je situatie en kunnen we je helpen zolang dat binnen de forumregels past en je misschien in de juiste richting sturen, zoals bijvoorbeeld het openen van een Support Ticket. Maar zoals je het nu verteld lijkt het niet alleen onwaar, maar is het ook behoorlijk vaag.

- Wat is er precies gebeurd?

- Wat verteld het spel je precies?

Helaas, met mods of andere dingen die je een oneerlijk voordeel geven kunnen wij je niet helpen.

Dit is wel heel kort door de bocht... We hoeven niet te helpen met daadwerkelijk modden o.i.d., maar kunnen toch wel vragen beantwoorden in het geval iemand ermee te maken heeft gehad en in dit geval zelfs onbedoeld slachtoffer is geweest van het hackwerk van een ander?
Link to comment
Delen op andere websites

Dag frankie,

Ik heb zelf niks gedaan hij heeft mij gehackt en hij heeft mijn account teryg gezet naar ps3. (Ondertussen weet ik wie het is) hij heeft mijn account klaar gezet om terug te transeferen naar ps4 maar hij zei tegen mij dat ik 1 maand moet wachten. Ondertussen zijn we 1 maand verder en lukt het niet. En dan komt er altijd op mijn scherm: unable to transfer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf niks gedaan hij heeft mij gehackt en hij heeft mijn account teryg gezet naar ps3.

Ik zou niet weten hoe dat kan. Er lijkt een luchtje te zitten aan dat verhaal dat je hier vertelt. Ik laat het topic voor nu maar open. We zullen zien.

Het lijkt mij daarentegen wel logisch dat je niet meer kan transferen van PS3 naar PS4 als je al een account hebt op de PS4. Je character is namelijk gelinkt aan je PSN id, wat uniek is. Rockstar zoekt dat id op in hun database van PS4 characters en als het daar al in voorkomt dan kan je dus niet meer transferen. Althans, ik vermoed dat het zo werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten kan je slechts één keer je character transferren naar een andere console. Van PS4 naar PS3 en vervolgens weer naar PS4 is niet mogelijk. Sterker nog, volgens mij is het zoals Frank ook al zegt niet eens mogelijk om van PS4 naar PS3 te tranferren (denk aan toegepaste PS4 exclusive items op je character). Als je toch weet wie deze persoon is, zou ik aan hem vragen wat hij precies bedoelt en of hij geen onzin aan het praten is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Rockstar heeft in de laatste paar weken van het vorige jaar de transfer regels aangescherpt. Je mag een account op een last gen console niet meer transferren naar current gen of PC wanneer deze voorzien is van "sporen van een mod of andere aanpassing". Ik ken iemand die deze melding ook gehad heeft en die kan met zijn account alleen nog maar op de ps3 spelen en niet op de ps4. Een keer een hacker tegen gekomen die hem geld en andere goodies gaf en je mag dus al niet meer een transfer uitvoeren. We hebben contact gehad met de support van Rockstar (vasthoudend, blijven spammen) en we kregen een uitleg met deze strekking. Men zag teveel accounts geopend worden op een last gen, gehackt worden, levels up, miljarden dollars erbij, weet ik veel wat allemaal, en die werden dan overgezet naar de current gen consoles. Daarmee raakte de economie van de games uit balans en werden eerlijke spelers benadeeld. Ook de vraag voor het herstellen van het account werd negatief beantwoord. Dus, conclusie: Als je de melding "unable to transfer" krijgt, moet je overnieuw beginnen op de current gen, als je niet nog een keer een account wilt hacken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...