Jump to content

Mightyminder

Recommended Posts

Hoi hoi.

Ik heb 25 december een bull shark cash card gekocht,zou gelijk in mijn account komen maar helaas.

Nu heb ik vandaag eerst playstore gebeld ,die konden zien dat ik het had gekocht maar helaas verder konden ze niet helpen,moest ik rockstar bellen, dus gedaan en die zeiden dat ik een code moest invoeren in social club ,maar waar vind ik de code?Heb alles afgezocht maar helaas geen code ,als ik die niet vond of had moest ik een email (in het engels) sturen naar rockstar,jajaja waar vind ik de email adres? krijg wel eenbericht van ticket maar als ik daar op tik kan ik niks invullen .Nu kan ik weer gaan bellen maar ja die 80ct pm hahahaha.Dus ik hoop dat hier iemand een emailadres heeft of een tip hoe ik anders met hun in contact kan komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo en welkom op het forum. Ik heb je topic verplaatst naar het GTA Online forum, aangezien ik aanneem dat het over een GTA Online Shark Card gaat? smile3.gif

Ik heb even gezocht naar een support ticket op Rockstar Support. Ik ben deze tegengekomen. Daar staat beschreven wat je moet doen om geholpen te worden als je geen GTA$ hebt ontvangen. Door een request in te dienen en de gevraagde info in te vullen kunnen ze je daar verder helpen. Het is geen directe email naar Rockstar, maar het komt op hetzelfde neer. Hopelijk lukt het. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je wel en bedankt voor je snelle reactie,Inderdaad gaat over GTA Online Shark Card .Nou heb het geprobeerd via jouw link en daar stond submit a request om op de link te drukken maar kan dus nergens een tekst oid invullen,zou ik dit alleen via mijn console kunnen en niet via de pc?(srry ben een echte leek hahahaha)

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, bij mij lukt het ook nergens om tekst en dergelijken in te vullen. Is dit wat jij ook ziet?:

ae69cf8416a9299fe6faf66c81b7f9ca.png

Lijkt in dat geval op een probleem vanuit hun kant... Even afwachten denk ik, ik heb ze in ieder geval even een tweet gestuurd. (Voor wat het waard is)

Edit: Een kleine 20 minuten, is dat R* logo nog steeds wat ik blijf zien :{

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, bij mij werkt het wel.

zou ik dit alleen via mijn console kunnen en niet via de pc?(srry ben een echte leek hahahaha)

Nee dit kan alleen via de pc. smile3.gif Maar zoals FrankyFourFingers al zei is dit waarschijnlijk een probleem van hun kant. Misschien later vandaag nog eens proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...