Jump to content
PrioX

Opnieuw sneeuw en cadeautjes in GTA Online!


Iedereen is nog een beetje aan het nagenieten van de kerstsfeer. Morgen is het alweer de laatste dag van 2016 en om nog leuk het jaar uit te gaan vallen er weer sneeuwvlokjes uit de lucht en is San Andreas bedekt in een witte laag sneeuw. Rockstar Games deelt ook cadeautjes uit. Als je inlogt op GTA Online ontvang je een Firework Launcher, 10 Firework raketten en een willekeurig t-shirt.

Veel plezier en een knallend Oud en Nieuw!

:)

med_gallery_94862_254_449.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zeker sfeerverhogend, maar ik denk dat het onderhand als gewoon gezien wordt. Als Rockstar dit volgend jaar weer doet kijkt niemand er van op, maar als ze het niet doen komt er commentaar.

Verder vind ik het wel jammer dat er enkel sneeuw ligt met kerst en oud&nieuw. Was leuk als er in de tussenliggende dagen ook sneeuw was. Dit jaar geen tijd gehad om te gamen tijdens de feestdagen, maar daar tussenin juist wel :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeker sfeerverhogend, maar ik denk dat het onderhand als gewoon gezien wordt. Als Rockstar dit volgend jaar weer doet kijkt niemand er van op, maar als ze het niet doen komt er commentaar.

Je kan het niet beter beschrijven. Ik vind het ook steeds minder bijzonder worden. Het is wel leuk en je kan er een hoop lol in beleven, maar als het weg is is dat voor mij geen ramp. Best jammer dat het zo uit de toon raakt. Het is toch een mooi initiatief!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...