Jump to content

A Gta zombie story


cruchedyourduck

Recommended Posts

Eerst en vooral nog een gelukkig nieuwjaar aan iedereen op dit forum :)

Ik ben in het verleden al eens begonnen met een zombie serie te maken en deze werd toen positief ontvangen door jullie :)

Door omstandigheden (nieuwe pc,mods die niet meer werken) was ik dan ook gestopt uit frustratie...

Toch is rockstar editor video's maken een van mijn passies geworden en probeer ik steeds weer mezelf te verbeteren hierin mede dankzij jullie filmpjes waar ik dingen kan meepakken en in mijn video's steken.

Nu ben ik ook weer begonnen met een serie te maken in een meer donkere sfeer en betere ''camera movement''.

IK moet wel zeggen dat sommige mappen die ik gebruik heb voor mijn video's niet goed waren voor mijn grafische kaart en ik regelmatig te maken had met crashes waardoor sommige shots die er gemaakt waren onmogelijk in de video konden komen..

De video's vloeien dan ook niet in elkaar en je zal ook niet al een verhaal te zien krijgen maar meer sfeer beelden en een idee krijgen hoe deze serie eruit komt te zien.

Hopelijk begrijpen jullie wat ik wil zeggen want in deze soort dingen ben ik niet goed :)

Hier zijn alvast de eerste 2 afleveringen.

Aflevering 1

https://www.youtube.com/watch?v=NH28_if9uN4

Aflevering 2

https://www.youtube.com/watch?v=j0IyuVm-fYc

Link to comment
Delen op andere websites

Bijzondere muziekkeuze. Dat was het eerste wat ik dacht. maar toen je die zombie zo dramatisch liet neervallen, klopte het wel weer. Verder gaf je al aan dat het geen verhaal is wat we zien maar dat het meer de sfeer moet weergeven en een idee van hoe de serie zal worden. Als je er echter een klein stukje tussen had geplaatst, namelijk hoe de man met baard de zombie was tegengekomen, dan had je een echte preview gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...