Jump to content

CEO opdrachten + kosten


GTACarThieft

Recommended Posts

Heb zelf de duurste verkoop methode gekozen, daarbij moet je vaak naar de andere kant van de map rijden en krijg je ook voor de goedkopere auto's al snel tussen de 70.000 en 125.000 in.

bij de goedkoopste (50.000$) moet ik ook tot aan de andere kant van de map rijden om een schamele 32.000$ over te houden.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTACarThieft

    43

  • Votair

    16

  • Spoon0612

    11

  • nolms

    10

dat is bij iedereen zo. ook als je alleen in een sessie ziet heb je altijd van die computer gasten die achter je aan komen. dat zijn dus zo genaamd leden van andere bedrijven die ook die auto willen en die schieten op je. zo heb je dat met elke auto die je voor CEO verkoopt. dat is niet te veranderen. het moet ook niet te makkelijk worden he. bij simeon krijg je hooguit 10k voor een auto terwijl die CEO al makkelijk het 7 voudige oplevert. ik heb vaak genoeg bij top range klasse maar 4000 of 5000 aan schade bij de verkoop, maar ook dat ik 10.0000 of soms zelfs 15.000 aan schade heb. ja dat neem ik maar. ik steel een auto die heeft ook 4000 euro schade, steek er wat zou het zijn 20.000 in voor upgrades en tracker verwijderen, ik krijg 100.000 als ik hem heel aflever zonder schade, rond de 4000 aan schade. even een reken sommetje erop los laten 100.000-4000-20.000-4000=72.000 aan wat je over houdt. is toch meer dan 7x zoveel als die simeon auto's. ok om nou te zeggen het is top, dat niet maar ik verdien er me geld mee terug en tussen door als er vrienden of leden van mijn crew online zijn verkoop ik mijn weed en documents en zo verdien ik best leuk geld. en als ik die auto's beu ben vul ik mijn CEO loodsen en verkoop die alleen. je hebt dus in principe meerdere manieren van geld verdienen terwijl je maar 1 keer speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is bij iedereen zo. ook als je alleen in een sessie ziet heb je altijd van die computer gasten die achter je aan komen. dat zijn dus zo genaamd leden van andere bedrijven die ook die auto willen en die schieten op je. zo heb je dat met elke auto die je voor CEO verkoopt. dat is niet te veranderen. het moet ook niet te makkelijk worden he. bij simeon krijg je hooguit 10k voor een auto terwijl die CEO al makkelijk het 7 voudige oplevert. ik heb vaak genoeg bij top range klasse maar 4000 of 5000 aan schade bij de verkoop, maar ook dat ik 10.0000 of soms zelfs 15.000 aan schade heb. ja dat neem ik maar. ik steel een auto die heeft ook 4000 euro schade, steek er wat zou het zijn 20.000 in voor upgrades en tracker verwijderen, ik krijg 100.000 als ik hem heel aflever zonder schade, rond de 4000 aan schade. even een reken sommetje erop los laten 100.000-4000-20.000-4000=72.000 aan wat je over houdt. is toch meer dan 7x zoveel als die simeon auto's. ok om nou te zeggen het is top, dat niet maar ik verdien er me geld mee terug en tussen door als er vrienden of leden van mijn crew online zijn verkoop ik mijn weed en documents en zo verdien ik best leuk geld. en als ik die auto's beu ben vul ik mijn CEO loodsen en verkoop die alleen. je hebt dus in principe meerdere manieren van geld verdienen terwijl je maar 1 keer speelt.

ik ga er niet meer op discusieren want het heeft geen zin. ik sluit men zaak als ik tegen muren bezig ben
Link to comment
Delen op andere websites

ik geef alleen aan hoe het gaat hoor. je moet zelf weten wat je doet. als ga je heel de dag simeon auto's verzamelen dat maakt mij niks uit. ik geef alleen aan dat je meer kan verdienen ermee. een simeon auto kun je ook beschadigen en dan krijg je ook minder. net als de auto's van CEO dus.

Link to comment
Delen op andere websites

ik geef alleen aan hoe het gaat hoor. je moet zelf weten wat je doet. als ga je heel de dag simeon auto's verzamelen dat maakt mij niks uit. ik geef alleen aan dat je meer kan verdienen ermee. een simeon auto kun je ook beschadigen en dan krijg je ook minder. net als de auto's van CEO dus.

achter een Simeon auto komen geen gevaarlijke zotten achter je aan die je aan flarden schieten :)
Link to comment
Delen op andere websites

nee maar wel dat rot verkeer wat voor je rijdt en de meest onmogelijke bewegingen maken. dat vind ik soms erger dan die gekken die achter me aan zitten hahahahhahaha

Gewoon op je gemak erheen rijden :) er is geen haast bij of tijdslimiet
Link to comment
Delen op andere websites

nee maar wel dat rot verkeer wat voor je rijdt en de meest onmogelijke bewegingen maken. dat vind ik soms erger dan die gekken die achter me aan zitten hahahahhahaha

Zo echt he, het overige verkeer gaat zich als randdebielen gedragen. Zowel bij Simeon als bij CEO missies. Ergerlijk!!! GTACarThieft is dus liever een auto dief zonder geweld, case closed!

Link to comment
Delen op andere websites

Niet tof dat je steeds zovaak achterna gezeten wordt. Best irritant soms gaat het goed zodra je niks krijgt. Vooral die heli`s Grrr

Pas geleden een high class auto verkocht, duurste optie gekozen, kostte 25.000, plus 17000 schade, is 42000, kreeg in totaal 118.000 terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet tof dat je steeds zovaak achterna gezeten wordt. Best irritant soms gaat het goed zodra je niks krijgt. Vooral die heli`s Grrr

Pas geleden een high class auto verkocht, duurste optie gekozen, kostte 25.000, plus 17000 schade, is 42000, kreeg in totaal 118.000 terug.

Niet iedereen is zo handig als jij he :) en voor die dat het niet zijn (zoals ik) is het echt een complete chaos. Met 8 miljoen verlies. Zo heb je in het echte leven ook mensen die risico nemen en mega rijk worden, en mensen die iddentiek dezelfde risico nemen en straat arm worden erdoor.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...