Jump to content

Weer zinloos geweld :(


GTACarThieft

Recommended Posts

Op de xbox one werkt dat niet maar er is een andere manier voor maar dat zijn wel iets meer stappen.

Dan moet je een playlist maken met 1 korte race er in (geen stunt race), dan die race afrijden en dan de playlist restarten.

Dan kom je heel even alleen in een publieke sessie voordat de playlist weer laadt, als je dan weer uit de playlist gaat kom je weer terug in die publieke sessie alleen.

Onderstaand filmpje laat zien hoe je het in elk platform kan doen, begint met de manier voor de xbox one:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTACarThieft

    10

  • Votair

    5

  • Spoon0612

    4

  • nolms

    3

Als je een missie of Heist start en dan vervolgens verlaat, kom je in een public met de mensen die je daarvoor uitgenodigd hebt. Had ik vandaag tot twee keer toe. Niemand Joinde meer en we zaten met vier in een sessie, vervolgens velen ceo missies gedaan. (Xbox onze)

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds de kerstspullen en sneeuw zijn verdwenen werkt het veranderen van de datum (ik zette hem altijd een jaar vooruit) ook niet meer op de PS4 om de lobby leeg te gooien.

Of ik doe iets niet goed dat kan ook. Het zinloze geweldgehalte is inderdaad vrij hoog. Ik laat ettertjes (zeker die met gekochte modded accounts) gewoon opknappen door mercenairies, muggers of zet er een 9k bounty op.

En heel soms laat ik me verleiden er zelf jacht op te maken. KD moet natuurlijk wel in de juiste balans blijven, lol.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds de kerstspullen en sneeuw zijn verdwenen werkt het veranderen van de datum (ik zette hem altijd een jaar vooruit) ook niet meer op de PS4 om de lobby leeg te gooien.

Of ik doe iets niet goed dat kan ook. Het zinloze geweldgehalte is inderdaad vrij hoog. Ik laat ettertjes (zeker die met gekochte modded accounts) gewoon opknappen door mercenairies, muggers of zet er een 9k bounty op.

En heel soms laat ik me verleiden er zelf jacht op te maken. KD moet natuurlijk wel in de juiste balans blijven, lol.

Zet de tijd een maand vooruit dan werkt het.

Link to comment
Delen op andere websites

beter online IS terrorist spelen dan in het echt toch? :puh:

GTA online lobbys zitten altijd met zulke mensen die je neerknallen

beste optie is gewoon die mensen zelf een pak slaag geven of passiv mode

Link to comment
Delen op andere websites

WTF ? Duidelijk een aanhanger dus ! WEG ERMEE ! Steunt openlijk IS ?????????? Als je dit in een game wil spelen heb je sympatie ervoor !!!! PUNT ! Trouwens je naam Khalifa ??????? Kalifaat ?????

Bewerkt: door GTACarThieft
Link to comment
Delen op andere websites

LAP en IK krijg onder mijn KL*TEN van de moderator !!!!!!!!!!!!! Niet HIJ maar IK !!!!!!!!!!! Volgens de moderator : Christiaan076 geeft aan dat ie liever heeft dat mensen online een terrorist nadoen dan dat ze het in het echt zouden doen. Wanneer je in een spel een donker persoon neer schiet en je daar om moet lachen, dan maakt dat je toch ook niet meteen lid van de Ku Klux Klan?

Volgens mij : Ook al zou het een game zijn en niet in het echt, als je in je binnenste plezier hebt door mensen neer te schieten, heb je ergens in je hersens een voorkeur ervoor !!!!!!!!!! Moet je niet psychologie voor gestudeerd hebben. Als jij bv graag race games doe, is dat teken dat je houdt van racen, doe je graag snooker, hou je van snooker, ... Schiet jij graag zwarte mensen neer, JA dan heb je racistische neigingen !!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel ook GTA omdat het zo nu en dan leuk is om gewoon mensen op straat neer te schieten. Werkt heel eeg goed tegen de agressie, maar ik ben zelf niet zo gek om het in het echt te doen. Ik ben zelfs erg tegen het gebruik van wapens buiten oorlogen.

Omdat je in een virtuele wereld iets fouts doet en dat leuk vind, ben je niet gek. Als jij een missie voor Lamar doet ben je toch ook niet meteen de vriend van een drugsdealer?

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel ook GTA omdat het zo nu en dan leuk is om gewoon mensen op straat neer te schieten. Werkt heel eeg goed tegen de agressie, maar ik ben zelf niet zo gek om het in het echt te doen. Ik ben zelfs erg tegen het gebruik van wapens buiten oorlogen.

Omdat je in een virtuele wereld iets fouts doet en dat leuk vind, ben je niet gek. Als jij een missie voor Lamar doet ben je toch ook niet meteen de vriend van een drugsdealer?

Ja maar zo zeggen dat er niets mis mee is om IS terrorist te spelen, en dan een naam hebben van "Khalifa" ?? Doet mij toch enkele bedenkingen hebben. Ik heb ook al mensen moeten neerschieten in GTA. En ja ik heb met mijn GTA wagen ook al door het rood gereden. Maar Soms vraag ik me sterk af waarom rockstar eigenlijk die mooie bergen en landschappen heeft gecreeerd als heel hun updates om oorlog en geweld gaat ? Mja Rockstar = Amerika he ! Schietgraag land. Niets mis mee met eens bergwandeling te doen, ze zouden beter update doen om dieren ook in Online te zetten !
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...