Jump to content

Twee nieuwe blauwtjes, Spacy bedankt!


Dutchy3010

Recommended Posts

Eén van de meest opmerkelijke forumcarrières is toch wel die van SpacyColours. Berucht en beroemd. Verafschuwd en geliefd. Sluipend en toch enorm aanwezig. Van een actief lid, naar een banned lid, naar een actief lid, naar een crewlid... Helaas komt aan alles een eind, en zo ook aan het crewlidmaatschap van SpacyColours. Hij zal verder gaan als megalid op dit forum.

Waar ik normaal niet van de proza ben, wil ik nu toch graag een ietwat persoonlijkere boodschap overbrengen. Er zijn weinig mensen in mijn privé dan wel forumleven die me oprecht positief hebben weten te verrassen. Mensen die totaal anders bleken dan ik in eerste (te negatief) instantie dacht. Eén van die personen ben jij, Spacy. Ik wil je dan ook op persoonlijke noot enorm bedanken voor je bijdrage.

Het regent vandaag promoties... We nemen afscheid van Spacy, maar kunnen maar liefst twee moderators verwelkomen. Met de promotie van Bassieboy35 en het afscheid van Svenie zijn eveneens enkele plekken vrij gekomen. Daardoor is nu ruimte gekomen voor ons "Beste Megalid" (en veel andere) award-winnaar FrankyFourFingers en onze GTA Online en GTA V-kenner Tommie59. Tot ons groot genoegen heeft FrankyFourFingers ons aanbod om moderator van de Games-fora met beide handen aangepakt. Tommie59 was énorm blij met de mogelijkheid om moderator te worden van zowel de GTA Online als GTA V fora. Een warm welkom!

Om ruimte te maken voor onze nieuwe crewleden en resterende open plaatsen in te vullen, zijn meer wijzigingen doorgevoerd. Hieronder een overzicht:

  • Nieuws: ERRWINS > PrioX
  • GTA Serie: Bassieboy35 > PrioX
  • GTA Online: 3L1077 > Tommie59
  • GTA V: PrioX > Tommie59
  • SA, VC, III: Svenie > Foreigner97
  • Games: Bassieboy35 > FrankyFourFingers
  • Lifestyle: SpacyColours > 3L1077

Nogmaals: Spacy, heel veel dank! Tommie59 en FrankyFourFingers; succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, ik had helemaal niet verwacht dat SpacyColours zou stoppen als moderator op het forum. Toen ik op het forum kwam schreef hij nog vaak voor de La Gazette Noire (een forum krant op de blog van Sans Scrupules, helaas net als de corporation uitgestorven) en ik heb hem ook een tijdje op het forum rond zien lopen met een groen jasje totdat hij werd gepromoveerd naar moderator in oktober 2013 iets wat hij ontzettend heeft verdiend. SpacyColours, harstikke bedankt voor al die jaren die je hebt besteed op het forum. Jouw creatieve zicht op dingen zal ik, maar zeker anderen ook missen hier. En Spacy, ik hoop je nog vaker hier te zien, en mocht het niet zo zijn, dan wens ik je ontzettend veel succes en plezier in je leven in de dingen wat je nu doet. Tommie59 en FrankyFourFingers, veel succes met jullie nieuwe positie op het forum. Dit is iets wat jullie ook zeker hebben verdiend. knipoog.gif

Q8UY5Aq.jpg

Niet gemaakt door Spacy maar aangezien Spacy een van de initiatiefnemers van La Gazette Noire was, vond ik hem te leuk om niet te delen.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, Spacy. Tijdens je actieve periodes blijf je toch mijn echte sfeermaker. Altijd met veel humor en wist altijd verwikkelende en problematische situaties om te buigen in een grapje en een grolletje. Hopelijk ga je niet te ver weg!

Gefeliciteerd aan Tom en Frank! Promoties met veel betekenis. Tom, jij bent de baas van waar je al het beste in was in 2015 en 2016. Namelijk de GTA afdeling en Frank, jij komt gezellig samen met mij de boel in het games forum op stelten zetten.

Bedankt en succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel voor alles Spacy - aan alles komt helaas een eind. Het ga je goed, en hopelijk spreken we elkaar weer eens. :)

Rest mij om de rest allemaal veel succes en plezier toe te wensen met hun welverdiende promotie/nieuwe taken. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was half oktober 2013 dat ik een opmerkelijke PB kreeg. De hoge heren en dame hadden het idee opgevat om mij, als moderator van Lifestyle, een nieuwe collega te geven in de vorm van ene SpacyColours. En ze wilden weten wat ik daar van vond.

Ach ja, laat maar komen, komt wel goed dacht ik. Nooit spijt van gehad. Spacy, je was al een opvallende verschijning op het forum, maar als moderator bleek je geweldig. Met een lach en een schouderklop heb je je jaren staande gehouden in misschien wel de moeilijkste fora die we hebben. Je werd door een ieder gewaardeerd, getuige ook de Awards die je hebt gewonnen. Toen ik stopte als moderator daar werd het contact minder, maar niet minder hartelijk. En nu kies ook jij er voor er mee te stoppen. Natuurlijk is het niet van gisteren, ik wist het al een tijdje, maar het moment dat het dan gebeurt is het toch even bijzonder. Dutchy3010 heeft het mooi verwoord en ik sluit me er graag bij aan; bedankt.

Wat als ik toentertijd "nee" had gezegd?

Twee nieuwe blauwtjes, die naar mijn idee enorm veel zin hebben in dit nieuwe avontuur. Heren, welkom bij de crew en heel veel succes met je taken en vooral veel plezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch wel een gek idee om van Spacy als moderator afscheid te moeten nemen. Ik wil je bedanken voor al je inzet, een van dé sfeermakers op het forum als moderator van het Lifestyle forum. Een gouden combinatie. Blijf vooral nog hangen. :)

Heren, Frank en Tom, het zat er aan te komen. Gefeliciteerd met jullie verdiende promotie! Ik wens jullie veel succes op je nieuwe plaats. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...