Jump to content
Bassieboy35

Je eigen dance club in GTA Online vanaf 24 juli!


Na bevestiging van muziekgroep Tale of Us werd bekend dat er een Nightclub update aan zat te komen. Sindsdien was het de vraag wanneer de update wordt uitgebracht, maar het grote woord is eruit. Vanaf volgende week dinsdag komt deze update naar GTA Online. In het eerdere topic werd al gespeculeerd over de mogelijke comeback van Anthony Prince, betere bekend als gay Tony. Ook Luis, de protagonist van GTA The Ballad of Gay Tony, leek in de trailer te vinden te zijn. Van deze laatste is tot dusver nog geen bevestiging, maar wel is bekend dat Tony terugkomt. Het lijkt erop dat hij het contactpersoon zal zijn als het gaat om al het nachtclub gebeuren. 

 

 

 

 

Hoe alles precies in z'n werk gaat moeten we nog even afwachten tot dinsdag. Wel kunnen we stellen dat het principe hetzelfde blijft van eerdere updates zoals de Import/Export update: door middel van investeringen en opdrachten creëer je de mogelijkheid om extra geld bij te verdienen.

 

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het ziet er erg netjes uit. Toen ik nog GTA V / GTA Online speelde vond ik het heel erg jammer dat er geen nachtclubs waren in het spel. Misschien kijk ik naar een paar video’s van de update wanneer de update officieel is uitgebracht en koop ik ooit weer eens PlayStation Plus.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor een GTA: Online update ziet het er inderdaad wel goed uit, maar ik blijf bij GTA:Online steeds meer het gevoel hebben alsof ik niet meer naar GTA kijk; maar een of andere Saints Row.

 

GTA was vanilla toch wat beter uitgebalanceerd, misschien trekt mij dat gewoon wat meer :puh: 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

16 uur geleden, .Sharingan zei:

Zie ik daar een (improved!?) Jester?

Links naast de Banshee

2qss7b7.png 

Jup. Aka toyota supra.

Pounder custom ziet er ook erg sterk uit hoop dat dat ding wel wat schade kan hebben anders is het weer eens zinloos.

Als je goed kijkt in de trailer zie je de nieuwe sport car Jester classic (Supra). Plus een armored van or something. Hoop niet dat deze update weer vol met weaponized trucks/vans zitten.

Bewerkt: door Schumy7_Patriot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...