GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: [OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (96 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 94
  • 95
  • 96

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen

Geplaatst op 14 juli 2010 - 12:29     #1426 Dit lid is offline   onbekendeIV 

• metal up your ass baby!
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 18-juni 09
een vraagje, hoe kan je 2 verschillende type wielen in je model zetten? is voor SA deze vraag.
kijk in bij de ambassador horen 2 verschillende soorten wielen alleen ik heb er nu maar een soort op zitten, hoe kan ik nou 2 types voor elkaar krijgen?
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
heb namelijk ook nog een vraag, ik zie als ik door de ramen kijk gewoon dwars door de bus door hoe fix ik dat?

Dit bericht is aangepast door onbekendeIV: 14 juli 2010 - 13:02

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 25 juli 2010 - 11:37     #1427 Dit lid is offline   Beagle 

• Bose-Einsteincondensaat
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Groep: Leden
  • Registratie: 25-november 07
  • Corporation:Beat Down
Als je ergens in San Andreas een voertuig met twee verschillende wielen ziet moet je het daar van af kijken, de Tug heeft aan de achterkant grotere wielen maar dat komt omdat dat ingesteld staat in de vehicles.ide. Dat je door de bus heen kijkt is omdat je aan de binnenkant geen polygonen hebt. Polygonen dekken standaard 1 vlak, ze zijn niet dubbelzijdig.

Geplaatst op 5 augustus 2010 - 15:46     #1428 Dit lid is offline   GTA3Betalover 

• DAAAAAAH!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 02-augustus 10
Hallo ik wil een Tear Gas Gernade maken in GTA VC De texture zijn gelukt maar het rookt niet maar ontploft wat moet ik doen :?

GTAGames.nl advertentie
  • (96 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 94
  • 95
  • 96

Snel reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden