GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Wat voor sport doe jij? - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (39 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 37
  • 38
  • 39
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Wat voor sport doe jij? - Of wat is je favoriete sport?

Geplaatst op 14 juli 2011 - 21:36     #571 Dit lid is offline   Cilly 

• Warenhuis overvaller
  • PipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 30-december 09
Ik fitness nog steeds en ben (halfbakken *zucht*) begonnen met de training voor mijn 5km loop in oktober. :) Door mijn hypermobiliteit gebruik ik wel overal kneuzenschema's voor, but who cares? ;)

Greetings,
Cil

You can like me on Facebook!

Geplaatst op 23 oktober 2011 - 14:03     #572 Dit lid is offline   Wesley_GTA 

• Expect the Unexpected
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 09-juni 05
Ik doe op dit moment behoorlijk wat sporten, ik beweeg ook aardig wat in een week. In mijn eigen tijd doe ik aan bodybuilden, freefight/;]MMA en kickboxen! Naast dat geef ik ook kickbox en freefight lessen(o.a. aan mensen met een fysieke/mentale beperking). Naast dat doe ik als schoolvakken ook nog aan judo, voetbal en turnen!

Ik beweeg dus behoorlijk wat in de week!

Geplaatst op 23 oktober 2011 - 14:14     #573 Dit lid is offline   GekkieJ01 

• Al Capone
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 08-maart 07
  • Corporation:Beat Down
Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen.

Geplaatst op 3 november 2011 - 16:16     #574 Dit lid is offline   Rolly 

• Vandaal
  • Registratie: 21-oktober 11

Bericht weergevenGekkieJ01 zei op 23 oktober 2011 - 14:14 :

Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen.

60 kilometer per dag?! Hoelang ben je dan onderweg?

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 6 november 2011 - 22:48     #575 Dit lid is offline   commando 

• De Nachtwaker
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 12-januari 05

Bericht weergevenGekkieJ01 zei op 23 October 2011 - 14:14 :

ik loop ook relatief aan de harde kant :bonk: maar 3 uur fietsen per dag, nee dat doe ik niet :P

zelf sport ik wel veel; ik sport bij de politie, nog 2x per week in de sportschool ( met wat vrienden ) en ik huur eens per week een zaaltje af voor 3 uur, dan gaan we gezellug voetballen ^_^

Dit bericht is aangepast door commando: 6 november 2011 - 22:49

Posted ImagePosted ImagePosted Image
Di-Commandore (Commando)

Geplaatst op 7 november 2011 - 15:10     #576 Dit lid is offline   Rolly 

• Vandaal

Bericht weergevencommando zei op 6 november 2011 - 22:48 :

ik loop ook relatief aan de harde kant :bonk: maar 3 uur fietsen per dag, nee dat doe ik niet :P

zelf sport ik wel veel; ik sport bij de politie, nog 2x per week in de sportschool ( met wat vrienden ) en ik huur eens per week een zaaltje af voor 3 uur, dan gaan we gezellug voetballen ^_^

Ik wou al zeggen;) Maar genoeg sport lijkt me zo! :Y Wat voorn sport moet je bij de politie doen?

Geplaatst op 7 november 2011 - 16:03     #577 Dit lid is offline   GekkieJ01 

• Al Capone
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 08-maart 07

Bericht weergevenRolly zei op 3 november 2011 - 16:16 :

Bericht weergevenGekkieJ01 zei op 23 oktober 2011 - 14:14 :

60 kilometer per dag?! Hoelang ben je dan onderweg?

Rond een uur tot een anderhalf.

Tja, t is mijn enige vorm van sporten dat ik doe. Een conditie had ik al redelijk van het voetballen.

Geplaatst op 8 november 2011 - 03:57     #578 Dit lid is offline   commando 

• De Nachtwaker
  • PipPipPipPipPipPipPip

Bericht weergevenRolly zei op 7 November 2011 - 15:10 :

Ik wou al zeggen;) Maar genoeg sport lijkt me zo! :Y Wat voorn sport moet je bij de politie doen?

vrij verschillend, van zelfverdediging tot conditietraining. ( er zijn ook dingen bij die eigenlijk geen sport zijn, maar waar je wel veel beweegt etc. )

Di-Commandore (Commando)

Geplaatst op 8 november 2011 - 16:19     #579 Dit lid is offline   Rolly 

• Vandaal
[/quote]
vrij verschillend, van zelfverdediging tot conditietraining. ( er zijn ook dingen bij die eigenlijk geen sport zijn, maar waar je wel veel beweegt etc. )
[/quote]

Hoelang duurt zo'n opleiding btw? Is het wel zo dat als je dit sportdeel achter de rug hebt, je daarna niet meer verplicht hoeft
te sporten? Daar is toen toch zo veel discussie over ontstaan? Dat politieagenten niet eens een goede conditie hebben?

Geplaatst op 6 januari 2012 - 20:53     #580 Dit lid is offline   WebGhost 

• Buurt crimineel
  • Pip
  • Registratie: 26-november 09
  • Corporation:The Covesight Community
Voetbal, Fietscross en af en toe Fitness

Geplaatst op 11 januari 2012 - 20:57     #581 Dit lid is offline   commando 

• De Nachtwaker
  • PipPipPipPipPipPipPip

Bericht weergevenWebGhost zei op 6 January 2012 - 20:53 :

Voetbal, Fietscross en af en toe Fitness

Fietscrossen deed ik vroeger altijd toen ik klein was... met je fiets crossen over een heuvelparcours... Dat is ook zeker goed voor je conditie :puh: Ik deed dat echt elke dag, ik kon toen zelfs op een gegeven moment een looping maken en weer goed terug landen ( old times, old times )... Jammer dat ze de crossbaan hebben gesloopt, en er een gebouw hebben neergezet. :cry:

Di-Commandore (Commando)

GTAGames.nl advertentie
  • (39 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 37
  • 38
  • 39
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp