Wat voor sport doe jij? - Of wat is je favoriete sport?
Geplaatst op 23 oktober 2011 - 14:03
Ik doe op dit moment behoorlijk wat sporten, ik beweeg ook aardig wat in een week. In mijn eigen tijd doe ik aan bodybuilden, freefight/;]MMA en kickboxen! Naast dat geef ik ook kickbox en freefight lessen(o.a. aan mensen met een fysieke/mentale beperking). Naast dat doe ik als schoolvakken ook nog aan judo, voetbal en turnen!
Ik beweeg dus behoorlijk wat in de week!
Ik beweeg dus behoorlijk wat in de week!
Geplaatst op 6 november 2011 - 22:48
GekkieJ01 zei op 23 October 2011 - 14:14 :
Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen.
ik loop ook relatief aan de harde kant
zelf sport ik wel veel; ik sport bij de politie, nog 2x per week in de sportschool ( met wat vrienden ) en ik huur eens per week een zaaltje af voor 3 uur, dan gaan we gezellug voetballen
Dit bericht is aangepast door commando: 6 november 2011 - 22:49

Di-Commandore (Commando)
Geplaatst op 7 november 2011 - 15:10
commando zei op 6 november 2011 - 22:48 :
Ik fiets door de week naar school, 30 km heen-30 km terug.. En ik loop hard. Zo hoop ik op mijn oude conditie-niveau te komen.
zelf sport ik wel veel; ik sport bij de politie, nog 2x per week in de sportschool ( met wat vrienden ) en ik huur eens per week een zaaltje af voor 3 uur, dan gaan we gezellug voetballen
Ik wou al zeggen;) Maar genoeg sport lijkt me zo!
Geplaatst op 7 november 2011 - 16:03
Geplaatst op 8 november 2011 - 03:57
Rolly zei op 7 November 2011 - 15:10 :
commando zei op 6 november 2011 - 22:48 :
vrij verschillend, van zelfverdediging tot conditietraining. ( er zijn ook dingen bij die eigenlijk geen sport zijn, maar waar je wel veel beweegt etc. )

Di-Commandore (Commando)
Geplaatst op 8 november 2011 - 16:19
Wat voorn sport moet je bij de politie doen?
[/quote]
vrij verschillend, van zelfverdediging tot conditietraining. ( er zijn ook dingen bij die eigenlijk geen sport zijn, maar waar je wel veel beweegt etc. )
[/quote]
Hoelang duurt zo'n opleiding btw? Is het wel zo dat als je dit sportdeel achter de rug hebt, je daarna niet meer verplicht hoeft
te sporten? Daar is toen toch zo veel discussie over ontstaan? Dat politieagenten niet eens een goede conditie hebben?
[/quote]
[/quote]
Hoelang duurt zo'n opleiding btw? Is het wel zo dat als je dit sportdeel achter de rug hebt, je daarna niet meer verplicht hoeft
te sporten? Daar is toen toch zo veel discussie over ontstaan? Dat politieagenten niet eens een goede conditie hebben?
Geplaatst op 11 januari 2012 - 20:57
WebGhost zei op 6 January 2012 - 20:53 :
Voetbal, Fietscross en af en toe Fitness
Fietscrossen deed ik vroeger altijd toen ik klein was... met je fiets crossen over een heuvelparcours... Dat is ook zeker goed voor je conditie

Di-Commandore (Commando)
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren