Complimenten - Mocht je ze willen geven, dat graag alleen in dit topic
Geplaatst op 25 juli 2011 - 23:03
Bump (maar dat kan in dit topic denk ik wel)
Ik vind het echt een leuke site met goede Administrators, Moderators, Megaleden, Superleden en om niet te vergeten de Leden ik beleef nu al een paar maanden veel plezier aan deze site en hoop dat ik dit nog over een paar jaar kan zeggen
ga zo door jongens
Ik vind het echt een leuke site met goede Administrators, Moderators, Megaleden, Superleden en om niet te vergeten de Leden ik beleef nu al een paar maanden veel plezier aan deze site en hoop dat ik dit nog over een paar jaar kan zeggen

Geplaatst op 26 juli 2011 - 17:28
bassieboy35 zei op 26 juli 2011 - 00:03 :
Bump (maar dat kan in dit topic denk ik wel)
ga zo door jongens 
En precies zo denk ik er ook over. Ik ben pas 1 maand lid maar ik heb alle tijd van me leven. Toen ik Administrator was op gtanetwerk Jezus..
Die jongens zeiken alleen nooit te vreden altijd bannen... Maar goed hier heb ik het echt naar me zien
Klasse
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren