Jump to content

GTA Liberty City Stories Quiz!


The Italian

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    116

  • Svenie

    90

  • Nissan

    70

  • Rinaldootje

    68

huh hoe je met je ma in contact kwam>? nou ze belde een keer op en vroeg of je naar der huis kwam.. toch>?

Dit is goed, ze belt je boos op omdat je nog géén contact met dr hebt gezocht sinds je terug in de stad bent.

Mr. Vriecetti, jij mag de volgende vraag bedenken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze wou dacht ik dat de tunnel niet gebouwd werd omdat de veerboot dan meer vaart en zij dus meer verdient. Salvatore Leone wou dacht ik praten en zij niet, dus maak je haar erg bang. correct me if I'm wrong. :?

Link to comment
Delen op andere websites

juist.. The Golden Fighter zat er ivnd ik het dicht bij in de buurt, dus ihj mag een nieuwe vraag bedenken, maar ff voor de duidelijkheid: de mafia's wouden dat er een tunel kwam, en jane hopper wou dat de pond bleef zo dta zei er meer geld aan kan verdienen, jane doet alles voor geld, maar de mafia's vonden het oznden van hun geld om jane om te kopen, dus deeden ze het zo..

oke The Golden Fighter, aan jouw de eer om eenn ieuwe vraag te bedenken

Link to comment
Delen op andere websites

juist.. The Golden Fighter zat er ivnd ik het dicht bij in de buurt, dus ihj mag een nieuwe vraag bedenken, maar ff voor de duidelijkheid: de mafia's wouden dat er een tunel kwam, en jane hopper wou dat de pond bleef zo dta zei er meer geld aan kan verdienen, jane doet alles voor geld, maar de mafia's vonden het oznden van hun geld om jane om te kopen, dus deeden ze het zo..

oke The Golden Fighter, aan jouw de eer om eenn ieuwe vraag te bedenken

FF een simpele voor de snelle antwoorders: Kun je rennen met een shotgun?

Link to comment
Delen op andere websites

nee

Fout! Ik wist dat de meeste dit gingen zeggen, maar je kunt rennen met shotgun (niet rennend schieten). Maar omdat er maar 1 antwoord goed kan zijn kan iedereen dat nu wel zeggen, dus Samurai jij mag de volgende vraag doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm wat is t nou...

23?23?

Jaa toch? Met CTRL+A is het antwoord een beetje anders.. 2 of 3 leek me ook een beetje weinig, maar 23 is toch iets meer. Of t goed is...

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...