GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

Speel jij nog steeds GTA London?

• Log in om te reageren
205 reacties op dit onderwerp

Peiling: Speel jij nog steeds GTA London? (130 leden hebben gestemd)

Speel jij nog steeds GTA London?

1. Ja altijd! (5 stemmen [3.50%])

Percentage stemmen: 3.50%

2. Ja af en toe! (12 stemmen [8.39%])

Percentage stemmen: 8.39%

3. Ja, maar bijna nooit meer! (12 stemmen [8.39%])

Percentage stemmen: 8.39%

4. Nee, dat was heel lang geleden! (25 stemmen [17.48%])

Percentage stemmen: 17.48%

5. Nee, nog nooit gespeeld! (57 stemmen [39.86%])

Percentage stemmen: 39.86%

6. Nee, ken ik niet! (6 stemmen [4.20%])

Percentage stemmen: 4.20%

7. Nee, te oud! (26 stemmen [18.18%])

Percentage stemmen: 18.18%

Stemmen Gasten kunnen niet stemmen

#196 Skrooloose

Skrooloose
  • Leden

Vandaal

Geplaatst: 16 oktober 2009 - 23:09

heb GTA + London69 + London61, GTA2, GTA3, Vice City en San Andreas, alle geinstaleerd ook...

#197 commando

commando
  • Banned

Opgepakt!

Geplaatst: 2 maart 2010 - 23:42

nog nooit gespeeld eigenlijk, lijkt me wel epic haha  ^_^

#198 RomanticEvil

RomanticEvil
  • Leden

Ruitje intikker

Geplaatst: 24 juli 2012 - 18:51

Bericht weergevenBaffie zei op 7 februari 2005 - 11:30 :

Waarom stelt Rockstar eigenlijk GTA1 en GTA2 wel gratis beschikbaar om te downloaden en GTA Londen niet, die is nog ouder dan GTA2, zeer zeldzaam. Wel jammer, ik zou em best graag nog willen doen, nou niet om het serieus uit te gaan spelen...
Nou, ik heb gelezen dat London door Take2 (of andere bedrijf?) is gereleased en niet door Rockstar zelf, waardoor ze niet de rechten hadden om deze in de Steam "GTA: The Complete Collection" te duwen of gratis beschikbaar te maken dus. Er is een XP mod van gemaakt waar je zowel 1961 als 1969 kan spelen als Standalone versies, en zelfs een special Manchester standalone zit er bij. Manchester was van Mission Pack#2 (gratis downloadbare pack) de multiplayer map, dwz, deze kan je normaal niet single player spelen. Deze stad is trouwens écht tof om te multiplayeren! Zonde dat GTA London niet zo makkelijk te krijgen is. Zie mijn andere post voor download naar deze MOD: http://www.gtaforum....196-gta-london/ (reactie nummer 8)

#199 Kratod

Kratod
  • Leden
  • PipPipPip

Maffia onderbaas

Geplaatst: 7 augustus 2012 - 23:32

ik moet die uitbreiding pakketten nog kopen, maar dit is zeer moeilijk

#200 CarlJohnson1998

CarlJohnson1998
  • Leden

Inbreker

Geplaatst: 14 augustus 2012 - 14:53

Ooit gespeeld toen ik 5-6 jaar was.
Leuke tijden op de PS1 :D
Zeker hun piepstemmen en de politie auto's lol ;d

- Jelle  :tu:
Check out my cool youtube channel! LikaSuperBossHD
http://www.youtube.c...ayer_detailpage
Toegevoegde afbeelding

#201 ballas4life

ballas4life
  • Leden
  • PipPipPip

Gang killer

• The Underground

Geplaatst: 15 augustus 2012 - 11:01

ik speel gewoon the getaway, speelt zich ook af in londen, met nieuwe auto's veel betere graphics, en in 3D! toch moet je niet zeggen dat de top down view GTA's waardeloos zijn, zonder die games zouden we nu geen GTA 3, vice city, san andreas, en IV kunnen spelen.
II

Toegevoegde afbeelding

97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jullie deel uitmaken van die 3% die in hun sofa zouden zitten, al roepend: "Doe een salto", kopieër en zet bericht in je handtekening!

#202 ballas4life

ballas4life
  • Leden
  • PipPipPip

Gang killer

• The Underground

Geplaatst: 15 augustus 2012 - 11:02

Bericht weergevenRomanticEvil zei op 24 juli 2012 - 18:51 :

Waarom stelt Rockstar eigenlijk GTA1 en GTA2 wel gratis beschikbaar om te downloaden en GTA Londen niet, die is nog ouder dan GTA2, zeer zeldzaam. Wel jammer, ik zou em best graag nog willen doen, nou niet om het serieus uit te gaan spelen...
Nou, ik heb gelezen dat London door Take2 (of andere bedrijf?) is gereleased en niet door Rockstar zelf, waardoor ze niet de rechten hadden om deze in de Steam "GTA: The Complete Collection" te duwen of gratis beschikbaar te maken dus. Er is een XP mod van gemaakt waar je zowel 1961 als 1969 kan spelen als Standalone versies, en zelfs een special Manchester standalone zit er bij. Manchester was van Mission Pack#2 (gratis downloadbare pack) de multiplayer map, dwz, deze kan je normaal niet single player spelen. Deze stad is trouwens écht tof om te multiplayeren! Zonde dat GTA London niet zo makkelijk te krijgen is. Zie mijn andere post voor download naar deze MOD: http://www.gtaforum....196-gta-london/ (reactie nummer 8)
rockstar games was toch take two, of vergis ik me nou?

Toegevoegde afbeelding

97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jullie deel uitmaken van die 3% die in hun sofa zouden zitten, al roepend: "Doe een salto", kopieër en zet bericht in je handtekening!

#203 Kratod

Kratod
  • Leden
  • PipPipPip

Maffia onderbaas

Geplaatst: 16 augustus 2012 - 22:51

Bericht weergevenballas4life zei op 15 augustus 2012 - 11:02 :

Bericht weergevenRomanticEvil zei op 24 juli 2012 - 18:51 :

rockstar games was toch take two, of vergis ik me nou?
DMA

#204 Sammie_GTA

Sammie_GTA
  • Leden
  • PipPipPipPipPip

Houdoe!

Geplaatst: 23 september 2012 - 23:55

Ik speel het af en toe nog wel eens. Maar na 10 minuten spelen vind ik er al niks meer aan Toegevoegde afbeelding

Houdoe GTAForum! Ik ben weg!

#205 Mitchelhal

Mitchelhal
  • Banned

Banned!

Geplaatst: 12 oktober 2012 - 23:59

Ik speel het nog wel eens.
Doet me denken aan "die goeie oude tijd".

#206 Dipsie8

Dipsie8
  • Leden
  • PipPipPip

Staatsbank overvaller

Geplaatst: 20 oktober 2012 - 11:44

nee. kheb t niet eens D=
Dipsie8 Rules:

1. Ik speel BF3, MoHWF, CoD. GTA, Far Cry en nog meer games met veel plezier!
2. Ik ben GEEN teletubbie, want die is met de Y. De naam is gewoon afgeleid van mijn kat.
3. Komt U gerust langs!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden