Nekst kuestion
SA Quiz - Lees de regels in de beginpost!
Geplaatst op 23 februari 2006 - 16:42
Ja, ik weet dat ik niet aan de beurt ben, maar om de achtergelaten leegte te vullen 2 vragen:
1. Op welke radiozender is het liedje te horen waar je in de missie "Life's a Beach" op danst?
2. Hoe heten de vier tegenstanders van CJ in de missie "Monster" die de tijden 4:20, 5:00, 5:30 en 6:00 neerzetten?
1. Op welke radiozender is het liedje te horen waar je in de missie "Life's a Beach" op danst?
2. Hoe heten de vier tegenstanders van CJ in de missie "Monster" die de tijden 4:20, 5:00, 5:30 en 6:00 neerzetten?
Ryder: "Yeah, well... Emmet ain't the Pentagon!"
The Truth: "Calm, brother; panic paves the way to bad karma."
Toreno: "What thing? I don't know what you're talking about - you stole it. Got nothing to with me, I don't know what you're talking about. See ya 'round.
Toreno: "What thing? I don't know what you're talking about - you stole it. Got nothing to with me, I don't know what you're talking about. See ya 'round.
Geplaatst op 23 februari 2006 - 17:10
Volgens mij was toch echt General Lee aan de beurt om te vertellen of het antwoord wat gegeven is door Ruurd31 juist is. Als dat nou al 4 weken geleden was zou ik nog genegen zijn om inderdaad Cesar-Vialpando een nieuwe vraag te laten stellen, maar het antwoord werd vandaag(!) gegeven. Even geduld dus en gewoon General Lee afwachten
Geplaatst op 24 februari 2006 - 09:41
General Lee zei op 23 Feb 2006, 19:57:14:
Ruurd31, het antwoord van jou is goed, stel de volgende maar.
Yes mijn eerste keer
Welke voertuig(en) kun je vind in dit gebied. Zoek ze maar op. Het koste me toch een tijd!
Geplaatst op 24 februari 2006 - 14:36
Zowel geparkeerd als Spawnende voertuigen.
Camper
Journey
Sanchez
Mesa (export)
Rancher
Ranger
Intruder
Walton
Bike
Mountain Bike
Willard
Wayfarer
Dinghy
Roadtrain
Tanker
Romero
Ambulance
Quadbike
BF Injection
Freeway
Bravura
Tractor
Soms spawnen verdwaalde Tug's en Forklifts op de snelweg.
Er zijn vast nogwel meer die eens in de zoveel tijd spawnen (zoals de Sadler) maar dit is het toch zowel. Daarnaast is het spawnen van voertuigen afhankelijk van het voertuig waar je zelf in rijdt.
Camper
Journey
Sanchez
Mesa (export)
Rancher
Ranger
Intruder
Walton
Bike
Mountain Bike
Willard
Wayfarer
Dinghy
Roadtrain
Tanker
Romero
Ambulance
Quadbike
BF Injection
Freeway
Bravura
Tractor
Soms spawnen verdwaalde Tug's en Forklifts op de snelweg.
Er zijn vast nogwel meer die eens in de zoveel tijd spawnen (zoals de Sadler) maar dit is het toch zowel. Daarnaast is het spawnen van voertuigen afhankelijk van het voertuig waar je zelf in rijdt.
Dit bericht is aangepast door Cesar-Vialpando: 24 februari 2006 - 14:44
Geplaatst op 24 februari 2006 - 16:12
Piet-Herr zei op 24 Feb 2006, 15:45:10:
De kart staat er ook.
Die staat er pas na Cut Throat Business, deze missie is een van de laatsten. En daarom heb ik hem er niet bijgezet, maar hij staat er op het laatst wel.
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren