Jump to content

Volkszanger André Hazes Overleden


Robin2130

Recommended Posts

RTS:

We horen hier te praten over Andre en over zijn dood.

Dat hij dood is is nu wel bij velen bekend, dat hoef je niet nog eens zo mooi neer te zetten, dat zie ik gewoon als spam... <_<

Edit-Mitch, R.I.P. betekent ''Rest In Peace''.-

:rolleyes: pff beetje respect graag of niet :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    9

  • Q Dude

    6

  • Yohan

    6

  • Melchior

    5

Groot gelijk, Q-Dude..!

Als ik dood ga, dan worden de volgende dag toch ook niet alle tv zenders geblokkeerd??

Ben ik dan minder belangrijk als Andre Hazes?? Nahh vind ik niet..

Ja, en ineens is Marco Borsato zijn grootste fan:

Marco Borsato is zeer aangeslagen door de dood van volkszanger André Hazes, die op 53-jarige leeftijd door een hartaanval overleed. "Nederland heeft een icoon verloren. Hij was één van de grootste zangers van het levenslied. Je houdt van zijn muziek of niet, maar buiten kijf staat dat hij de beste was," aldus Marco Borsato in een reactie op zijn overlijden. Marco heeft veel eerbied voor zijn overleden collega want volgens hem was er niemand die zo dicht bij het publiek stond als André. "De jaren '80 waren zijn jaren. Als kroeg moest je wel muziek van André Hazes hebben, anders kon je wel sluiten. Ik weet zeker dat er niemand is die nog nooit een biertje heeft gedronken tijdens zijn nummers 'De vlieger' of 'Een beetje verliefd'," aldus Marco Borsato.

Zo de RADIO 538 site

Slijm ;) , slijm ;) , slijm ;),

Die 2 konden volgens mij echt niet met elkaar overweg als je het mij vraagt. En nu Andre Hazes is overleden wil hij een wit voetje halen bij de media, en rachel

Rachel pik dit niet!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat weten wij daar nou van, of Marco Borsato André Hazes mocht of niet, misschien waren ze concurrenten maar ook weer niet want andre maakte smartlappenmuziek en marco borsato heeft weer een ander soort muziek.

Ik kan me het niet voorstellen dat Marco borsato zit te slijmen <_<

Link to comment
Delen op andere websites

even.. eeen vraag: wat intereseert jou het dat andré hazes dood is? lig je er nachten van wakker of blijf je er voortdurend aan denken?

het is natuulijk wel erg dat hij dood is maar moet je daar echt bij na denken ofzo?

als er familie van je dood is.. dan begin je er pas over na te denken toch niet als een bekende nederlander is overleden, nietwaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, daa vergis je je in hoor, hij was verslaafd aan de bier en hij rookte enzo.

Maar morgen of dinsdag staan alle TV en radio zenders stil bij het overlijden van andre hazes, ze zullen dan muziek van andre hazes uitzenden en ook even stilte.

Morgen is er in de Amsterdam ArenA een afscheidsconcert van andre hazes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel sneu aleen ik kan er zelf niet te lang bij stil staan (want mijn eigen opa is ook overleden) Vandaag hebben al radio zenders om 12 uur een lied van andre hazes gedraaid zij gelooft in mij

*ga nu niet allemaal condoleren maar als je dit wil kan ej dat via pm doen p.s.: ik vraag hier niet om*

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

ja en het OV blijft staken
wtf heeft get OV er nou weer mee te maken omg :blink:

best raar hoor.....je moet eerst dood gaan, en daarna kom je overal in de krant op de voorpagina te staan....en je liedje word 73423807 keer gedraaid wat ze anders nooit deden :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

ja en het OV blijft staken
wtf heeft get OV er nou weer mee te maken omg :blink:

best raar hoor.....je moet eerst dood gaan, en daarna kom je overal in de krant op de voorpagina te staan....en je liedje word 73423807 keer gedraaid wat ze anders nooit deden :huh:

nou je kan wel wat medeleven tonen voor de fans en nabestaande...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...