Jump to content

Windows Longhorn


MightyDuck

Recommended Posts

In 2006 komt Windows Longhorn uit, hierbij is nu wel heel veel informatie bij vrijgekomen.

De Windows is bijna helemaal gemaakt voor games, je kan er zelfs Xbox spellen Xbox live spellen en de controllers en wheels op gebruiken.

Ook zeiden ze dat het langdurige installeren moet verdwijnen en het spelen van spellen net zo moet als bij de consule spellen. (als ik welles bij iemand VC speel op de PS 2 vind ik het laden van het spel veel langer duren dan bij de PC, dus wordt dat mischien wel een nadeel, maar ik denk dat ze daar wel slimmer over na zullen denken).

PC's met een bepaalde configuratie van CPU, videokaart en werkgeheugen, worden dan onder een bepaald "level" ingedeeld. Hiermee zou de keuze van een PC voor games versimpeld moeten worden, waarbij een snellere PC ook een hogere "level" aanduiding meekrijgt.

Dit is dus goed nieuws!

Denk alleen dat de prijs niet erg laag zal zijn, dus dat zal veel mensen laten nadenken over het aanschaffen van Windows Longhorn.

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/23748

Bewerkt: door MightyDuck
Link to comment
Delen op andere websites

De prjs maakt mij niet uit, ik schaf m gewoon aan en wel flex dat je er Xbox spellen erop kan spelen.

Lang leve Microsoft <_<

Ik heb al veel nieuws over Windows Longhorn gehoord

je zal dan ook rechts van je scherm zo'n balk krijgen of iets wat erop lijkt, en het zal sneller werken.

Sinds de introductie van XP is er veel veranderd in de PC gebruikers. zoals de interface, die sinds Windows 95 steeds erg veel op elkaar leek.

De systeemvereisten zullen niet veel hoger liggen dan XP.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stap over naar longhorn, het is niet alleen de update's maar de prestatie's van je PC zullen verbeterd worden en natuurlijk de directX besturingselementen en de runtime componenten.

Windows Longhorn zal met gemak draaien op een PC draaiend op 1,2 GHz en 512MB geheugen.

en de .NET service (waaronder hotmail en MSN messenger onder valt) helemaal geintegreerd zijn, en zal netmeeting verdwijnen, want daar heb je tegenwoordig MSN messenger voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stap over naar longhorn, het is niet alleen de update's maar de prestatie's van je PC zullen verbeterd worden en natuurlijk de directX besturingselementen en de runtime componenten.

Windows Longhorn zal met gemak draaien op een PC draaiend op 1,2 GHz en 512MB geheugen.

en de .NET service (waaronder hotmail en MSN messenger onder valt) helemaal geintegreerd zijn, en zal netmeeting verdwijnen, want daar heb je tegenwoordig MSN messenger voor.

Ehh die updates kan je later ook gewoon op XP installeren en alleen voor hotmail en msn hoef je het niet te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit zo'n stomzinnig idee is van microsoft ze beloven zo vaak wat en zeggen het maar ze zeggen het allemaal zo mooi maar alles het eenmaal uit is is het eenenal flut vaak

post-28-1096562896.jpg

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...