Jump to content

Wachtwoord.


Mazzeltje

Recommended Posts

Ik ben nu bezig met een tekstdocument aan het typen.

Maar dit document is strikt persoonlijk.

Daarom wil ik hier graag een wachtwoord op hebben.

Ik typ het met WordPad.

Weet iemand misschien hoe ik hier een wachtwoord op kan krijgen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit wel eens zo'n proggie gehad volgens mij zal wel ff zoeken.. :roll:

maar er is ook zo'n functie in windows dat je mappen prive kan maken..

dan moet je het bestand in een mapje plaatsen.. rechter muis knop op de map --> eigenschappen --> delen --> en daar moet je dan dat bovenste aanvinken @ screen hieronder:

prvie3wp.png

Alleen zoals je kunt zien kan ik dit niet instellen bij mij.. dus moet je ff kijken hoe dit bij jou zit.. :roll:

Je zou ook de extensie van het bestand kunnen veranderen (bijv naar .bmp) waardoor het neit meer te openen is..

als je er dan zelf weer in wilt komen verander je het weer terug naar .txt

De kans dat iemand dat verzint is niet egt heel groot..

Bewerkt: door kaaspizza
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nu een wachtwoord opgezet.

En ik heb de map op verborgen gezet in de C-Schijf.

Dus nu kan echt niemand hem meer vinden.

Bedankt voor de hulp.

Dat zou ik maar niet te snel zeggen. Als de wachtwoord alleen uit letters bestaat kan elke ervaren hacker hem kraken. Bestaat de wachtwoord uit letters en cijfers is het lastiger maar kan nog steeds gekraakt worden. Bestaat jou wachtwoord uit meer dan 6 letters, 2 cijfers en 1 tot 2 tekens (ALT/SHIFT+cijfer) is het erg moeilijk.

En verborgen bestanden kan iedereen vinden tegenwoordig. Dat is niet zo nieuw. Gewoon heel ver in een bestand verstoppen

C:/Map/Inhoud/Sub/Map/Sub/Inhoud/Map/Inhoud/Sub/Hier je bestand en verborgen, nou als daar iemand komt zal hij waarschijnlijk niet eens naar zoeken. Want niemand wilt zo vaak klikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat een hacker zoveel moeite gaat doen voor een txt bestandje op een computer =')

Tuurlijk wel, misschien zit er informatie in die ze aan Google kunnen verkopen voor betere zoek resultaten. :schater:

Grapje, maar ik zou echt wel willen weten wat erin staat, al helemaal als er wachtwoord op zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Folder lock is een erg mooi programma, hij verbergt bestanden, mappen en zelfs hele schijven. Zelfs als je bestand stond op C:\program files\test\verborgen bestand, en je typt dit in de adresbalk van verkenner, zal die niks vinden. Ook om te uninstallen heb je een wachtwoord nodig. Greetz Wazuup

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een beetje laat, maar wellicht heb ik ook nog wel een goede tip.

Als je het wordbestandje inpakt met Winrar, kan je er ook een wachtwoord op gooien. Dan kan het alleen maar uitgepakt worden als je het wachtwoord invoert...

Hoef je ook niet eerst speciaal een programma'tje ervoor te downloaden...

Link to comment
Delen op andere websites

man hackers? zo bedoelt mazzeltje het vast niet. ze bedoelt volgens mij gewoon dat er heen anderen gebruikers van der pc bij kunnen komen.

trouwens.. een hacker die een pc kraakt heeft zeker geen moeite met een wachtwoord en/of een verborgen bestand.

maare, het is mazzeltje toch gelukt om een wachtwoord op het bestand te krijgen?

dus moet dit topic niet is dicht?

EDIT

jongen? oow sorry masseltje ik dacht dat je een meisje was :$ :puh:

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Link to comment
Delen op andere websites

man hackers? zo bedoelt mazzeltje het vast niet. ze bedoelt volgens mij gewoon dat er heen anderen gebruikers van der pc bij kunnen komen.

trouwens.. een hacker die een pc kraakt heeft zeker geen moeite met een wachtwoord en/of een verborgen bestand.

maare, het is mazzeltje toch gelukt om een wachtwoord op het bestand te krijgen?

dus moet dit topic niet is dicht?

Mazzel is een jongen, een 'hij'. :clown:

Andere gebruikers kunnen toch ook hackers zijn, wie weet is je vader een Hack legende.

Link to comment
Delen op andere websites

man hackers? zo bedoelt mazzeltje het vast niet. ze bedoelt volgens mij gewoon dat er heen anderen gebruikers van der pc bij kunnen komen.

trouwens.. een hacker die een pc kraakt heeft zeker geen moeite met een wachtwoord en/of een verborgen bestand.

maare, het is mazzeltje toch gelukt om een wachtwoord op het bestand te krijgen?

dus moet dit topic niet is dicht?

Als een probleem is opgelost hoeft het topic niet op slot hoor.. Als niemand er meer post zakt het topic vanzelf wel naar beneden. Als iemand in de toekomst nou nog een dergelijke vraag of iets dergelijks hebt, kan hij dat hier posten..

Trouwens, Mazzeltje is een man hoor.. ;):D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een wachtwoord maar dan met cijfers en letters.

Het is een Code die alleen ik uit mijn hoofd weet.

En in totaal zijn het 9 cijfers/letters.

@-->Mr. Vriecetti: Hoe kom je erbij dat ik een meisje ben? :?

Door die foto in mijn Avater?

Dat is mijn vriendin hoor. :D

En RonaldVC heeft het helemaal goed.

Ik ben een man, en geen jongen meer.

Ik ben volwassen, ben 18 jaar. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

man hackers? zo bedoelt mazzeltje het vast niet. ze bedoelt volgens mij gewoon dat er heen anderen gebruikers van der pc bij kunnen komen.

trouwens.. een hacker die een pc kraakt heeft zeker geen moeite met een wachtwoord en/of een verborgen bestand.

maare, het is mazzeltje toch gelukt om een wachtwoord op het bestand te krijgen?

dus moet dit topic niet is dicht?

EDIT

jongen? oow sorry masseltje ik dacht dat je een meisje was :$ :puh:

Jawel. Even snel uit mijn hoofd, deze wachtwoord is heel en heel erg lastig voor hackers;

m^2inIm

En als iemand dit als gebruikerswachtwoord heeft kom je eigenlijk niet echt op ook al ken je de persoon erg goed. Maar de wachtwoord staat wel ergens voor, en wat zeg ik niet. Er staat zelfs een hele zin. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...