Jump to content

Tanks in GTA2


louistje

Recommended Posts

Tanks in GTA2:

Level 1:

-Bij de carcrusher rechtsonderin het level (niet op het Yakuza-eiland)

-En helemaal links in het level (beetje moeilijk om een beschrijving te maken) op een binnenplaatsje tegen de rand van het level.

Level 2:

-Linksonder in het Mobile RV park (Rednecks), onder een boom

-Bovenop een gebouw (een blok boven de vloer, bereik deze tank door over de metrobaan te crossen en op het eind bovenop het gebouw te springen met je auto)

post-7-1097597374.jpg

Level 3:

-In een grote kooi in het Zaibatsugebied langs een grote weg. Bereikbaar met een grote schans aan de andere kant van de metrobaan

-Op Mad Island. Hier komen is lastig vanwege die gasten die op je schieten, maar het kan wel. Je moet een eind omlopen en over de daken springen.

-overal (als het leger achter je aan zit, tenminste :puh: ).

Let wel: Dit is voor de PC versie. Ik weet de verschillen met de PS versie niet.

Als je nog steeds problemen hebt met het vinden van Tanks, moet je het even zeggen, dan probeer ik wat duidelijkere beschrijvingen te geven.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

wie weet waar een tank te vinden is in gta 2?

?

>>> Door Lantyz: Dit heeft niets met modding te maken; samengevoegd met ouder topic. Zie mijn bovenstaande post voor een uitgebreide uitleg over tanks.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb dan even een vraag, aangezien het toch over Level 2 gaat. Hoe kan ik eigenlijk de Tank pakken, die op een gebouw staat? In de PSX-versie leid er een trap naartoe, maar hier is echt werkelijk niks.

Bedankt, Apple-Mac

>>> Door Lantyz: Post verplaatst naar ander topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de PCversie moet je naar de tank springen via de metrobaan. In Redemption kun je een steegje in, waar je via een trap op het dak van een gebouw kunt komen. Vanaf dat dak kun je de metrobaan oprijden. Volg de rails, en spring aan het einde over een schans. Als je goed springt, beland je op een dak, vanaf waar je naar beneden kunt springen, op de tank. De Kill Frenzy-opdracht is het opblazen van 20 voertuigen binnen twee minuten.

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel: Dit is voor de PC versie. Ik weet de verschillen met de PS versie niet.

Als je nog steeds problemen hebt met het vinden van Tanks, moet je het even zeggen, dan probeer ik wat duidelijkere beschrijvingen te geven.

Succes!

Thanq you, Lantyz. Maar er is wel 1 verschil tussen de PC en PSX versie. Dat is namelijk dat de TANK in level 2 niet in het Mobile RV park staat, maar in 1 van de zijstraten in de buurt, tussen een brug naast de weg.

Maar ik heb dus gehoord dat er blijkbaar in level 1 een 3e tank zal zijn. Klopt dit?

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Level 2:

-Linksonder in het Mobile RV park (Rednecks), onder een boom

-Bovenop een gebouw (een blok boven de vloer, bereik deze tank door over de metrobaan te crossen en op het eind bovenop het gebouw te springen met je auto)

Daarnaast kun je ook via de Wang Car Bonus een tank zo vaak als je wilt laten verschenen in dit level. Pak gewoon 1 wangcar, sla het spel op, laad het spel en pak dezelfde auto weer, dan ontvang je ook een tank en zo kun je dit blijven herhalen. Daarnaast krijg je ook nog andere auto's maar daar gaat het nu niet om :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...