Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mafia District (downtown MS) en Rockford Island (alcatraz)zijn inderdaad geprelight. Echter is het niet mooi als het ene island wel of niet is geprelight. Het kan zelfs zo voorkomen dat wanneer je snachts over de eilanden heen vliegt het Mafia district zwart zal zijn (donker) terwijl downtown nog gewoon is belicht (muur en straattextures). Je moet wel begrijpen dat optimale preligtning alleen kan worden voorzien als je alle islands bij elkaar in 3ds max zet, vervolgens een daylight systeem of omnies plaatst, en vervolgens die eilanden weer exporteer

d.

Op deze manier is de prelightning overal gelijk, en voorkom je dat het ene eiland onrealistisch belicht is ten opzichte van het andere eiland. Ook is het erg belangrijk dat je de IDE voorziet van een -1 aan het eind van elke line.

Het is mogelijk zowel dayvertex colours als nightvertex colours op je model toe te passen. Volgens mij is dit mogelijk met de export tools in 3ds max. Maar volgens blastov moet je de night vertex colours in RWanalyze instellen.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

De installer is klaar. Het wachten is nu tot een Administrator GLD voor me kan uploaden (aangezien de installer de maximum grootte overschrijd)

Nog heel even geduld..Download komt vanavond :dans:

<br><br>lynx3.png<br><br>

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

help mij

ik wil da graag spelen gld

ik instaleer alles goed

ik start op goed

en als ik go to gld klik laad een kleinstukje en dan gebeurt er niets meer !!!

(blijft hangen )

help mij !!!

ik wil het spelen

stuur terug wat ik moet doen ofzo aub

mvg

jason

Link to comment
Delen op andere websites

help mij

ik wil da graag spelen gld

ik instaleer alles goed

ik start op goed

en als ik go to gld klik laad een kleinstukje en dan gebeurt er niets meer !!!

(blijft hangen )

help mij !!!

ik wil het spelen

stuur terug wat ik moet doen ofzo aub

mvg

jason

Dat is bij mij ECHT PRECIES HETZELFDE!! Ik weet niet hoe ik dat kan oplossen!:cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik hierboven lees claimen een aantal mensen dat ze problemen hebben met de modifcatie. Ik heb de mod zelf op vier verschillende computers getest, elk met verschillende besturingsystemen (XP en Windows 7), en de modeficatie werkt gewoon naar behoren.

Ik ben nu bezig met het onderzoeken van dit probleem, ik denk zelf niet dat het aan de installer van GLD ligt, aangezien er ook een aantal mensen zijn bij wie de mod gewoon naar behoren werkt inclusief ik.

Hieronder staan een aantal mogelijkheden beschreven om GLD V1.7 te installeren.

- SLA GEEN STAPPEN OVER!

- Het is belangrijk dat je de mod gaat installeren op een schone, en dus ongemodde versie van San Andreas. Daarmee bedoel ik dus de San Andreas install waarop je NOOIT een mod op hebt geinstalleerd en/of verwijderd

- Het is de bedoeling dat je ALLE suggesties volgt, en niet gaat uitkiezen welke suggestie het beste is voor je. Aan het eind van elke stap wordt gevraagd of de mod werk 'JA' of 'NEE', waarnaar er nieuwe sugesties komen.

- Elke keer als het antwoord 'NEE' is, kan de volgende sugesstie pas worden hervat wanneer er weer een schone (ongemodde) installatie van San Andreas beschikbaar is. Als het antwoord 'JA' is, is het probleem vaak opgelost OF wordt je gevraagd een andere suggestie te volgen. Wanneer je een andere suggestie moet volgen terwijl het antwoord 'JA' is, is het niet nodig om San Andreas opnieuw te installeren.

Om mij te kunnen helpen met het vinden van de oorzaak, moet je het volgende doen:



Installeer V1.7 opnieuw

  1. Installeer een niet gemodde GTA San Andreas-versie op je computer
  2. Downgrade GTA San Andreas naar v1.0 met behulp van deze downgrader
  3. Download V1.7
  4. Pak het volledige archief uit op je Desktop in een map genaamd "GLD Files"
  5. Run de mapcleaner.exe, kijk bij "Settings" of het vinkje bij "Rebuild archive (or delete if empty)" en "Don't ask for confirmation" zijn aangevinkt.
  6. Ga weer terug naar het beginscherm van de mapcleaner (tabblad Game), en klik op "Browse for game directory"
  7. Selecteer je zojuist gedowngrade GTA San Andreas map
  8. Klik op "Start" welke rechts onderaan het programma te vinden is.
  9. Doe nu niks, GTA San Andreas wordt gecleand voor GLD.
  10. Klik op "GLD Install V1.7.exe", volg de stappen, en kies weer je gedowngrade GTA San Andreas installatie map.
  11. Na het installeren krijg je een bevestigingsscherm te zien. Hierna kun je GLD starten.

Werkt de mod?

  • JA - Dan hoor ik dit graag van je, doormiddel van een reply in dit topic.
  • NEE - Volg onderstaande stappen (ALLEEN ALS JE SAN ANDREAS OPNIEUW VOORZIEN IS VAN EEN CLEAN INSTALLATIE. Na het uitvoeren van bovenstaande stappen is je San Andreas niet clean meer, en zul je San Andreas opnieuw moeten installeren om onderstaande stappen te vervolgen!)

Installeer V1.3

  1. Installeer een niet gemodde GTA San Andreas-versie op je computer
  2. Downgrade GTA San Andreas naar v1.0 met behulp van deze downgrader
  3. Download V1.3
  4. Pak het volledige archief uit op je Desktop in een map genaamd "GLD Files"
  5. Run de mapcleaner.exe, kijk bij "Settings" of het vinkje bij "Rebuild archive (or delete if empty)" en "Don't ask for confirmation" zijn aangevinkt.
  6. Ga weer terug naar het beginscherm van de mapcleaner (tabblad Game), en klik op "Browse for game directory"
  7. Selecteer je zojuist gedowngrade GTA San Andreas map
  8. Klik op "Start" welke rechts onderaan het programma te vinden is.
  9. Doe nu niks, GTA San Andreas wordt gecleand voor GLD.
  10. Klik op "GLD Install V1.3.exe", volg de stappen, en kies weer je gedowngrade GTA San Andreas installatie map.
  11. Na het installeren krijg je een bevestigingsscherm te zien. Hierna kun je GLD starten.

Werkt V1.3?

  • JA - Probeer nu V1.7 te installeren door alleen de installatie van V1.7 te starten!! DUS NIET DE MAPCLEANER.EXE (Ga door naar "Werkt V1.7 na de installatie van V1.3?")
  • NEE - Hiermee toon je aan dat je naar alle waarschijnlijkheid zelf iets fouts hebt gedaan, aangezien V1.3 een stabiele versie is die bij bijna iedereen probleemloos werkt. Volg bovenstaande stappen opnieuw

Werkt V1.7 na de installatie van V1.3?

  • JA - Dan heb je het in dit geval alle stappen correct uitgevoerd, maar waarschijnlijk had je toch iets fout gedaan tijdens de installatie van V1.7. Reageer in dit topic als het probleem hiermee is verholpen.
  • NEE - Probeer de bovenstaande stappen 1 t/m 11 onder het kopje "Installeer V1.3" opnieuw uit te voeren: V1.3 is een stabiele, en 100% werkende versie van GLD.

Dankjewel voor je medewerking,

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt ik zal straks of vanavond alles is op nieuw met de stap voor stap van jou!

ik hoop dat het dan lukt ik zal het u laten weten!

ik heb nog een vraag als je san andres gaat op u pc moet dan gld ook gaan ?

ik heb 2 gta sa

ene gta V1

ene v2

stuur terug grtjes

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...