GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Rampages Walkthrough - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Rampages Walkthrough

Geplaatst op 19 januari 2007 - 19:04     #16 Dit lid is offline   ASPHALT 

• /me <3 Liberty City
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 04-april 06
Ik zie nu dat 'rinaldootje' dit ook al een keer heeft opgemerkt. Ik heb er eigenlijk glad overheen gekeken :$.

Ik heb het inmiddels aangepast, bedankt voor het melden!

GTAGames.nl afbeelding

Geplaatste afbeelding
#aka DutchHawk

Geplaatst op 30 januari 2007 - 08:29     #17 Dit lid is offline   Kakaroth 

• Maffia lid
  • PipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 28-januari 07
dese was egt handig, nice :*D 8)

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 22 maart 2008 - 20:34 Berichticoon  #18 Dit lid is offline   salvatore_leone 

• Autoradio jatter
  • Registratie: 22-maart 08

Bericht weergevenrinaldootje zei op 29 Nov 2006, 16:50:50:

Mooi werk ASPHALT.
Aleen ik heb nog een foutje ontdekt.
De Flamethrower heeft een best grote reikwijdte maar ga pas 'schieten' als je vlak bij een groepje Yakuza's staat. Door de grote reikwijdte kun je wegrennde Diablos toch nog vermoorden door ze een vuurstoot achter na te geven.

Diablos moet eigenlijk Yakuza's zijn.
Rinaldootje :cya:
sorry maar dude (ik ben een noob ja ) hoe laat ik op het einde zo een banner of bericht achter na het posten van een reactie ????

..................................Geplaatste afbeelding.....................................

Geplaatst op 22 maart 2008 - 21:13     #19 Dit lid is offline   GTA-fan2 

• Al-Qaida Captain
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 02-mei 07
  • Gang:Hustlers United
je bedoelt vast dat rode plaatje dat ik ook altijd onder mijn posts heb. Om te beginnen moet je het plaatje in je bestanden hebben. Ik raad je gewoon 'Mijn Afbeeldingen' aan. Als je het plaatje daar hebt, moet je naar www.imageshack.us . Dan moet je klikken op 'bladeren'. Zoek dan naar je plaatje. Kies het plaatje en klik daarna 'host it'. Je zult nu even moeten wachten. Daarna krijg je heel veel links. Kopieer dan de onderste. Voor het geval je niet zeker weet of je de goede hebt, neem je de 'direct link'.
Nu moet je naar instellingen. Dit kun je bij 'lid menu' vinden , rechtsboven. Nu moet je links allemaal instellingen zien. Ergens zal er 'handtekening' staan. Klik daarop. Vervolgens zul je een leeg vakje zien. Daar gebruik je de volgende codes:
[img]LINK[/img]

Op de plaats waar ik 'link' heb staan moet je de gekopieerde URL plakken. Klik daarna op 'wijzig mijn handtekening'. Let echter wel op dat je sig niet groter dan 500×150 px is en dat het in geheugen niet boven de 100KB komt.
Als er nog iets onduidelijks is moet je het maar even melden. Post dergelijke vragen voortaan in Feedback.

GTA-fan2... :*D

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 23 maart 2008 - 16:28     #20 Dit lid is offline   salvatore_leone 

• Autoradio jatter
  • Registratie: 22-maart 08

Bericht weergevenGTA-fan2 zei op 22 Mar 2008, 21:13:09:

je bedoelt vast dat rode plaatje dat ik ook altijd onder mijn posts heb. Om te beginnen moet je het plaatje in je bestanden hebben. Ik raad je gewoon 'Mijn Afbeeldingen' aan. Als je het plaatje daar hebt, moet je naar www.imageshack.us . Dan moet je klikken op 'bladeren'. Zoek dan naar je plaatje. Kies het plaatje en klik daarna 'host it'. Je zult nu even moeten wachten. Daarna krijg je heel veel links. Kopieer dan de onderste. Voor het geval je niet zeker weet of je de goede hebt, neem je de 'direct link'.
Nu moet je naar instellingen. Dit kun je bij 'lid menu' vinden , rechtsboven. Nu moet je links allemaal instellingen zien. Ergens zal er 'handtekening' staan. Klik daarop. Vervolgens zul je een leeg vakje zien. Daar gebruik je de volgende codes:
[img]LINK[/img]

Op de plaats waar ik 'link' heb staan moet je de gekopieerde URL plakken. Klik daarna op 'wijzig mijn handtekening'. Let echter wel op dat je sig niet groter dan 500×150 px is en dat het in geheugen niet boven de 100KB komt.
Als er nog iets onduidelijks is moet je het maar even melden. Post dergelijke vragen voortaan in Feedback.

GTA-fan2... :*D
bedankt !!!!!! :tu: :tu:

..................................Geplaatste afbeelding.....................................

Geplaatst op 27 maart 2008 - 19:09     #21 Dit lid is offline   Robin B 

• opgepakt
  • Groep: Banned
  • Registratie: 29-februari 08
nog een tip voor rampage 4 : doe de firemissions eerst dan ben je vuurbestendig 8)

Geplaatst op 17 augustus 2009 - 16:33 Berichticoon  #22 Dit lid is offline   NummerLock 

• Wapen dealer
  • PipPip
  • Registratie: 28-juni 09

Bericht weergevenASPHALT zei op 18 Oct 2006, 15:46:24:

Geplaatste afbeelding

Welkom bij de Liberty City Stories 'Rampages' Walktrough!

Allereerst wil ik degene die hebben geholpen hartelijk bedanken!
  • Summerbase - De Banners & Tips voor mij
  • VforV - Tips voor mij
  • PatrickW & Lantyz - Het kaartje op WikiGTA
Wat zei je? Een Rampage???

Ja, een Rampage! Een Rampage is een kleine missie waarin je iets moet halen binnen een tijd. Dit 'iets' is vaak een bepaald aantal voertuigen vernietigen of mensen vermoorden.
Voor een Rampage krijg je altijd een wapen waarmee je hem moet doen. Het maakt niet uit of je dit wapen ook zelf hebt, je krijgt het gewoon. Ook vervangt het je andere wapen niet, want na de Rampage verdwijnd het gewoon weer, of je de Rampage nu heb gehaald of niet hij verdwijnt.

Geplaatste afbeelding
Zo ziet een Rampage eruit.

Beloningen na het halen van een Rampage
  • Je krijgt wat %'en voor de 100%
  • Na het halen van Alle Rampages krijg je een M60 bij al je Save-Houses
  • Een beloning:
    • 1e - $50
    • 2e - $100
    • 3e - $150
    • 4e - $200
    • 5e - $250
    • 6e - $300
    • 7e - $350
    • 8e - $400
    • 9e - $450
    • 10e - $500
    • 11e - $550
    • 12e - $600
    • 13e - $650
    • 14e - $700
    • 15e - $750
    • 16e - $800
    • 17e - $850
    • 18e - $900
    • 19e - $950
    • 20ste - $1000

Tnx man!!!
Nu heb ik super veel M60 kogels :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh jeah! I'm the greatst!!!

* = Agent die jou kietelt
** = Agenten die je auto kietelen
*** = Helicopter die de wolken kietelt
**** = Vrachtauto's gevult met veerverkopers
***** = Gestoorde mensen in een auto, die graag de auto in het water rijden
****** = Agenten die in een speelgoedauto alles om zich heen kietelen, zonder betaling

Šopyright 28 june '11
All rights reserved

Geplaatst op 19 augustus 2009 - 11:27     #23 Dit lid is offline   Zero-two 

• Opgepakt
  • Registratie: 14-juni 09
Heb paar foutjes ontdekt. Alleerst bij de titel staat: De GTA LCS Rampages Walktrough! Moet dit niet zijn: Walkthrough, met die H tussen de ''r'' en de ''t''?
En ten tweede staat er Stabby shotgun. Moet dit niet zijn'' Stubby shotgun

Bericht weergevenASPHALT zei op 18 Oct 2006, 16:58:10:

[*]Wapen:
  • Stabby Shotgun

[*]Tips:[list]
[*]De 'Stabby Shotgun' heeft niet zo'n grote reikwijdte dus je moet de Yakuza's dicht naderen. Meestal is 1 shot dan ook 1 of meerdere doden doordat hij meerdere kogels tegelijk afvuurt.
[*]Pas wel op voor de kogels die iemand anders raken als de Aim eigenlijk zei. Meestal zijn ze wel dood maar soms leven ze nog!

Geplaatst op 19 augustus 2009 - 11:35     #24 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 13-juni 09
  • Gang:The Underground

Bericht weergevenZero-two zei op 19 Aug 2009, 12:27:36:

Heb paar foutjes ontdekt. Alleerst bij de titel staat: De GTA LCS Rampages Walktrough! Moet dit niet zijn: Walkthrough, met die H tussen de ''r'' en de ''t''?

Het moet Walkthrough zijn :7 , niet Walkthroug of Walktrough.
Edit: Zero-two: ik dacht dat jouw schrijfwijze het wetgedrukte was :7 .

Dit bericht is aangepast door Hearv94: 19 augustus 2009 - 12:05

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 19 augustus 2009 - 12:03     #25 Dit lid is offline   Zero-two 

• Opgepakt
  • Registratie: 14-juni 09

Bericht weergevenHearv94 zei op 19 Aug 2009, 12:35:17:

Bericht weergevenZero-two zei op 19 Aug 2009, 12:27:36:

Het moet Walkthrough zijn :7 , niet Walkthroug of Walktrough.

Hearv94: Is goed dan.

Edit: Het staat ook op de banner.

Dit bericht is aangepast door Zero-two: 19 augustus 2009 - 12:32

Geplaatst op 19 december 2009 - 21:24     #26 Dit lid is offline   NummerLock 

• Wapen dealer
  • PipPip
  • Registratie: 28-juni 09
Dit zei ASPHALT:

Ja, een Rampage! Een Rampage is een kleine missie waarin je iets moet halen binnen een tijd. Dit 'iets' is vaak een bepaald aantal voertuigen vernietigen of mensen vermoorden.
Voor een Rampage krijg je altijd een wapen waarmee je hem moet doen. Het maakt niet uit of je dit wapen ook zelf hebt, je krijgt het gewoon. Ook vervangt het je andere wapen niet, want na de Rampage verdwijnd het gewoon weer, of je de Rampage nu heb gehaald of niet hij verdwijnt.

Moet er niet tussen de woorden niet en hij (laatste regel) geen komma? :*D

Dit bericht is aangepast door NummerLock: 19 december 2009 - 21:25

* = Agent die jou kietelt
** = Agenten die je auto kietelen
*** = Helicopter die de wolken kietelt
**** = Vrachtauto's gevult met veerverkopers
***** = Gestoorde mensen in een auto, die graag de auto in het water rijden
****** = Agenten die in een speelgoedauto alles om zich heen kietelen, zonder betaling

Šopyright 28 june '11
All rights reserved

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden