Jump to content

Savegame Aanvraag Topic


Cpt.Pinguin

Recommended Posts

Mission Passed!

  • Missie: The Offer
  • Beloning: $500,=
  • Savegame: Nvt

Mission Passed!

Je pistool ammunitie zal waarschijnlijk wat minder zijn, maar je hebt nu wel een paar andere wapens. Onderweg kwam ik ook bijna langs wat body armor, en gezien het een soort automatisme is geworden is deze met een kleine omweg ook weer vol. Hou er rekening mee dat na de laatste missie van Ma Cipriani het contract wat op je hoofd staat niet verlopen is, en je dus aangevallen kunt worden door hitmens. (Van tijd tot tijd zal er een melding komen dat er eentje dichtbij is, welke je zal aanvallen wanneer hij je ziet)

Verder zijn er geen trainer en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    37

  • DenkaanHenk

    13

  • Ruurd31

    11

  • VforV

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo allemaal, kan iemand mij helpen met de missies: Taking The Peace (Salvatore Leone) en Steering the Vote (Donald Love). Ik heb echt al veel geprobeerd maar het wil niet lukken :ch:

Je mag cheats gebruiken en (als er staan :clown: ) auto's uit mijn garage gebruiken.

Edit: zo hier is dan de juistere versie van mij savegame ASPHALT ;)

Nogmaals bedankt :)

ULES00151S0.rar

Bewerkt: door DeathKiller
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal, kan iemand mij helpen met de missies: Taking The Peace (Salvatore Leone) en Steering the Vote (Donald Love). Ik heb echt al veel geprobeerd maar het wil niet lukken :ch:

Je mag cheats gebruiken en (als er staan :clown: ) auto's uit mijn garage gebruiken.

Thx ASPHALT!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • 7 maanden later...

Hey ik zou zelf graag een save game willen waarin de zwarte maverick van de mission Calm Before the Storm in je garage zit en een blauwe police car, zoals die van gta 3. Zelf hab ik al een paar jaar gezocht maar mooie save games en ik had ook een paar mooie gevonden, maar dit is toch wel iets wat ik graag wil hebben, dus als iemand tijd heeft en zelf ook nog een paar mooie voertuigen weet.

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...