Jump to content

Savegame Aanvraag


SummerBase

Recommended Posts

Savegame Aanvraag:when the funday comes ( deze missie gewoon uitgespeelt)

Besturing: speelt geen rol

Cheaten: speelt ook geen rol

bedankt alvast ! mijn bestand zit in de bijlage

When Funday Comes - Passed!

Ik heb de missie 'When Funday Comes' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie is 'Louise' het even helemaal zat. Ze zit met een kind van enorme zak en leeft op de kosten van haar zus en heeft de hogere school niet afgemaakt. Vic probeert haar op te vrolijken en opeens herinnert Louise zich dat Phil zei dat er een Quad race was in het Trailer Park. Je daar heen en je moet simpel weg winnen. Mocht dit niet willen dan moet je maar eens goed gaan oefenen, want een echte strategie is er niet. Als je dat hebt gedaan kun je dit voertuig ook kopen bij Sunshine Cars. Ik wens je veel succes bij de verdere missies die je te wachten staan. :cya:

Beloning: $500,-

Savegame:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 343
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Colonel Cortez

    25

  • SummerBase

    18

  • Advancegta

    16

  • Pietje II

    12

Gehaald : Papi don't Screech

Ik heb geen Cheats gebruikt, er is geen Armor Health of Wapens gebruikt en ik ben niet Wasted of Busted geweest. Umberto is aan het jammeren en heeft ruzie met twee van zijn mannen. Umberto's vader, Alberto Robina, is naar het worstelen gaan kijken. Vic vraagt zich af wat daar erg aan is. Umberto vertelt dat hij Cholos gezien heeft die er ook heen hingen, hoogwaarschijnlijk met kwade bedoelingen. Umberto wil zeker niet dat die twee kerels je te snel af zijn; het zijn geen echte mannen, de schaamte zou Alberto te veel worden. Victor moet het werkje dus opknappen. Umberto kan niet rijden omdat hij momenteel 'hysterisch' is, dus zal Victor er alleen op uit moeten. Stap in Umberto's wagen en ga Alberto oppikken aan het Stadium in Downtown. Daar aangekomen zegt Alberto dat je laat bent. Je moet je haasten omdat hij op tijd moet zijn om zijn Café te openen. Je hebt zo'n zes en een kwart speluren de tijd om hem naar zijn Café te brengen. Je moet wel voorzichtig zijn. Alberto heeft namelijk een zwak hart en de stress zou hem fataal kunnen worden. Rechts bovenin het scherm verschijnt een 'stress meter'. Bots zo weinig mogelijk en rijd niet te snel want als de stressmeter zich volledig zou vullen is het afgelopen met Papi. Onderweg zie je de Cholos voor je, geparkeerd op de middenberm van Bayshore Avenue. Probeer er langs te rijden zonder dat ze het merken. Sla meteen een andere straat in en maak een omweg. Uiteraard valt een witte auto met vlammen te veel op en hebben ze je al snel in het oog, waarop ze de achtervolging inzetten. Rij rustig en zorg dat je auto niet beschoten wordt. Even verderop zul je ook Cholos tegenkomen uit de tegengestelde richting. Rij zo snel mogelijk weg uit Little Havana, buiten het gebied van de Cholos, en breng hem dan naar zijn café. Stop in de roze marker. Mission Passed! De Savegame vind je in de bijlage en zoals je vroeg heb ik Paramedic dan ook niet gehaald.

Bron : WikiGTA

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Alvast bedankt!

ps. paramedic hoeft niet persee

Hoe moet ik hem nu terug op de psp zetten? heb al geprobeerd maar lukt niet helemaal

Je opent het .RAR bestand met Winrar, je klikt op Extract en kiest een locatie. Het handigst is om hem bijvoorbeeld op het Bureaublad neer te zetten. Op je Bureaublad krijg je nu een map te zien genaamd ULES00502S92F0. Open die map, je ziet een nieuw map met dezelfde naam. Klik hierop met de rechtermuisknop en klik op Kopieren. Nu verbind je je PSP met je PC en open je de 'Verwisselbare Schijf' op je Computer. Je zit nu in de Root van je PSP. Je opent de map PSP, gevold door de map Savedata. In die map klik je op de rechtermuisknop en klik je op Plakken en eventueel nog op alles overschrijven. De Savegame staat nu op je PSP en je kunt er mee aan de slag! Veel plezier ermee en nu weer ontopic.

Link to comment
Delen op andere websites

Boomshine Blowout- Passed!

Phil en jij gaan met de auto naar Little Havana waar blijkt dat de loods op springen staat. In de loods bevindt zich Boomshine, oftewel een explosief mengsel; Je moet er dus voor zorgen dat vier van deze kisten uit de loods gehaald worden en dit moet jij gaan doen met een Heftruck deze kan omhoog en omlaag met de [<] en [>] toetsen. Het is niet echt een vaste manier, maar je moet behendig reageren. Rij dus nergens tegenaan en zorg vooral dat je niet met de Boomshine knoeit, want je hebt het later in het spel nog nodig voor de één na laatste missie. Je kunt het beste een vaste route vinden dus neem bijvoorbeeld altijd het kortste stuk dus tussen de kisten door en niet er rondomheen. Alleen in de laatste ophaalbeurt voor de krat moet je even omrijden. En tijdens het rijden is het ook aan te raden om de heftruck omhoog en omlaag te zeggen, voor de truck omhoog en voor het oppakken naar beneden. Als je dit lukt? Dan heb je hem behaald, Phil keerst terug naar z'n huis. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en mocht er nog wat wezen dan kun je het altijd zeggen.

Beloning: $250

Extra: -

Savagame:

Voor vragen kun je altijd terrecht in het 'Vice City Stories Missie Hulp' forum of natuurlijk op 'WikiGTA'.

Succes! :bier:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: Boomshine Blowout
  • Besturing: 2
  • Cheaten: Nee
  • Link: bijlage

Mijn standaard besturing is 2, dit mag je natuurlijk aanpassen aan jou eisen. Het liefst niet cheaten, zal wel niet nodig zijn bij deze missie. Heb deze missie al meermaals geprobeerd, maar mijn driving skills zijn niet zo goed.

Bij voorbaat dank aan degene die dit wil voltooien.

ULES00502S92F0.rar

Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald : Boomshine Blowout

Phil Cassidy ligt half bezopen op de grond in zijn hangar. Phil beweert dat hij niet dronken is maar gewoon ligt te rusten. Na wat vragen komt Vic te weten dat de Cholos zijn eigen gebrouwde drank, Boomshine, willen opblazen. De Boomshine kratten bevinden zich in Phil's warehouse. Phil wil dat je de Boomshine in veiligheid brengt. Stap in Phil's truck en begeef je naar het warehouse. Rij door de roze marker en parkeer de truck aan de achterkant van het warehouse. Als Phil de garagepoort opent, volgt er een ontploffing. De Cholos hebben boobytraps geplaatst in het gebouw. Er is een brand, waaruit de Boomshine zo snel mogelijk gered moet worden. De vork van de vorkheftruck kan je omhoog doen met Left en omlaag doen met Rigth Gebruik de vorkheftruck en laad daarmee de vier Boomshine kratten op de achterbak van Phil's truck. Je moet de kratten op Phil's achterbak zien te krijgen voor het te heet wordt voor de Boomshine. Als je er niet in slaagt om de Boomshine kratten in te laden voordat de 'Heat bar' zich gevuld heeft zal het warenhuis en de Boomshine ontploffen. Na elk krat die je in veiligheid brengt, is er een kleine ontploffing waardoor puin van het warenhuis de weg verspert. Je moet dus telkens een langere weg maken.

Beloning : $250

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: When Funday Comes & Marked Man
  • Besturing: 2
  • Cheaten: nee
  • Link: zie bijlage

Weet niet zeker of ik 2 aanvragen per keer mag doen, maar zou het tof vinden, mocht iemand dit voor mij volbrengen. Het is de eerste missie van Louise en de laatste van Phil Cassidy

Marked Men - Passed!

Ik heb de missie 'Marked Men' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Het is niet zo'n moeilijke missie, maar je meot even doorhebben hoe het werkt. Je moet met Phil's truck naar een plaats. Daar proberen ze het boomshine van Phil Cassidy over te nemen. Je moet die gasten vermoorden, tot dat stuk is het een enorm makkelijke missie. Maar dan achtervolgen ze je en dan moet je op passen, rijd zo snel mogelijk en schade vrij naar Phils place, want je hebt een schade meter en die mag niet helemaal vol zijn. Wanneer je bij Phils place bent, dan heb je de missie behaald.

Savegame: Geen

When Funday Comes - Passed!

Ik heb de missie 'When Funday Comes' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie is 'Louise' het even helemaal zat. Ze zit met een kind van enorme zak en leeft op de kosten van haar zus en heeft de hogere school niet afgemaakt. Vic probeert haar op te vrolijken en opeens herinnert Louise zich dat Phil zei dat er een Quad race was in het Trailer Park. Je daar heen en je moet simpel weg winnen. Mocht dit niet willen dan moet je maar eens goed gaan oefenen, want een echte strategie is er niet. Als je dat hebt gedaan kun je dit voertuig ook kopen bij Sunshine Cars. Ik wens je veel succes bij de verdere missies die je te wachten staan. :cya:

Beloning: $500,-

Savegame:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

ik was net geraakt tot en met havana good time maar ik heb per ongeluk een deel gemist en daardoor zit ik nu nog maar aan money for nothing, zou er iemand deze paar misies voor mij willen doen? als er iemand op reageert zal ik mijn game hierop zetten

ik hoop dat iemand deze missies nog eens wilt doen voor mij

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie:money for nothing t.e.m. havana good time
  • Besturing:1
  • Cheaten:alleen de niet-permanente cheats
  • Link:bijlage

ULES00502S92F0.zip

Bewerkt: door quinten04
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...