Waarschijnlijk zijn deze bugs/glitches al wel bekend, maar wou ze toch ff posten.
Ik ben laatst weer eens GTA VCS gaan spelen, en toen kwam ik wel wat dingen tegen.
Ten eerste de auto die op de kop aan de brug naar Leafy Links hangt.
Ik ben ook vaak de dupe van de waarschijnlijk ook wel-bekende garage bug. Als ik dan een tijdje een auto in mijn garage heb staan, en dan even later mijn garage open, dan is die auto weg.
En nog iets, ik weet niet of het een bug is, maar vind het wel heel irritant. Bijna altijd als ik een missie begin, dan is de auto waarmee ik kwam na de cutscene weg

.
Ook heb ik vaak dat als ik het winkelcentrum uit ga via de parkeergarage, dat een aantal auto's dan ontploffen. En ook als ik een wanted level krijg in het winkelcentrum, en ik ga dan het winkelcentrum uit, dan kan die politie vaak wel blijven volgen, terwijl er toch best vaak is gezegd dat NPC's gebouwen niet in en uit kunnen

.
En ook wel een een leuke en bekende glitch is de Hyman glitch. Je kunt dan op een bepaalde manier met een helicopter het stadion binnen vliegen en dan zie je het podium van Phil Collins.
En vaak ontbreken de bakjes bij het reuzenrad.