Jump to content

Het Bugs & Glitches Topic


.Antonio

Recommended Posts

Dit heb ik alleen bij de PSP gezien!

In iedergeval ik rij vaak hier end an zie ik een auto onder de brug hangen :bonk: .

Wel grappig is hij door de brug gevallen en dan hangt hij onders te boven :schater: , op een gegeven moment schoot ik op de auto dus ik kan geen foto maken :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Antonio

    10

  • M4X

    7

  • Boris H.

    6

  • BigM

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...

ik ken wel een glitch.

als je met je vliegtuig aan het vliegen bent keer je na een bepaalde tijd automatisch terug, precies of je tegen een muur bots. :puh:

Als je juist voor je terugkeert uit je vliegtuig springt blijf je hangen in de lucht en zie je je wapens in de lucht hangen, nu kan je schieten en richten met deze wapens.

Als je dan er genoeg van hebt kan je gewoon je joystick naar voor duwen en dan begin je weer te zwemmen. :puh:

Dit is mij al elke keer gelukt met een sportvliegtuigje bij Fort Baxter, ik denk da het ergens anders ook wel zal lukken. :schater:

als je met je vliegtuig aan het vliegen bent keer je na een bepaalde tijd automatisch terug, precies of je tegen een muur bots.

Als je juist voor je terugkeert uit je vliegtuig springt blijf je hangen in de lucht en zie je je wapens in de lucht hangen, nu kan je schieten en richten met deze wapens.

Als je dan er genoeg van hebt kan je gewoon je joystick naar voor duwen en dan begin je weer te zwemmen.

Dit is mij al elke keer gelukt met een sportvliegtuigje bij Fort Baxter, ik denk dat het ergens anders ook wel zal lukken.

Is dit een nieuwe glitch of was deze al bekend?

>>> Door Asphalt: Topic samengevoegd met het "Bugs & Glitches"-topic, waar je overigens al gepost had. Posts samengevoegd. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Of het nieuw is kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik ontdek nog steeds wel eens vervelende glitches in GTA Vice City Stories die geen eens op internet bekend zijn. GTA Vice City Stories zit vol met fouten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Bij wasingtun beach heb ik wat leuks ondekt :eten:

Als in de winkel daar gaat en je selecteert het product dat je wilt hebben dan druk je wegaan schiet nu de verkoper neer en het wapen dat je zojuist gekozen hebt ligt op de grong bij het bloed

dit werkt ook bij littel havana :clown:

>>> Door Asphalt: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg graag de 'Bewerk'-knop. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ze hebben het immers een maand uitgesteld dus vind ik dat dit niet zou mogen kunnen. Er zitten meer bugs in dan GTA Liberty City Stories. :bonk:

5 en een half jaar later gereageerd...

De bugs in LCS en VCS kun je idd niet vergelijken.

Vooral omdat er in LCS meer is gelet op details het weer.

In VCS is er meer gelet op soorten auto's en moteren + helicopters en vliegtuigen...

Zo zie je ook, stranden worden gemaakt omdat er niet genoeg te maken is in die grote ruimte... daarom zijn het ook eilanden, zodat veel ruimte kan worden opgevuld door water.

Zo is er ook bij VCS een megastrand. en bij LCS maar een kleine...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij wasingtun beach heb ik wat leuks ondekt :eten:

Als in de winkel daar gaat en je selecteert het product dat je wilt hebben dan druk je wegaan schiet nu de verkoper neer en het wapen dat je zojuist gekozen hebt ligt op de grong bij het bloed

dit werkt ook bij littel havana :clown:

>>> Door Asphalt: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg graag de 'Bewerk'-knop. <<<

Ga ik wel eventjes kijken hoor ;).

Als dat werkt heb ik altijd wapens achter de hand...

Lekker voor als je business onder aanval ligt.

Bedankt voor deze bug melden ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Waarschijnlijk zijn deze bugs/glitches al wel bekend, maar wou ze toch ff posten.

Ik ben laatst weer eens GTA VCS gaan spelen, en toen kwam ik wel wat dingen tegen.

Ten eerste de auto die op de kop aan de brug naar Leafy Links hangt.

Ik ben ook vaak de dupe van de waarschijnlijk ook wel-bekende garage bug. Als ik dan een tijdje een auto in mijn garage heb staan, en dan even later mijn garage open, dan is die auto weg.

En nog iets, ik weet niet of het een bug is, maar vind het wel heel irritant. Bijna altijd als ik een missie begin, dan is de auto waarmee ik kwam na de cutscene weg :duh: .

Ook heb ik vaak dat als ik het winkelcentrum uit ga via de parkeergarage, dat een aantal auto's dan ontploffen. En ook als ik een wanted level krijg in het winkelcentrum, en ik ga dan het winkelcentrum uit, dan kan die politie vaak wel blijven volgen, terwijl er toch best vaak is gezegd dat NPC's gebouwen niet in en uit kunnen :? .

En ook wel een een leuke en bekende glitch is de Hyman glitch. Je kunt dan op een bepaalde manier met een helicopter het stadion binnen vliegen en dan zie je het podium van Phil Collins.

En vaak ontbreken de bakjes bij het reuzenrad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...