Dat van onderste-boven aan bruggen plakken is waar.
Maar dat auto's spontaan ontvlammen en op hun dak gaan liggen weet ik in ieder geval niets vanaf.
Het Bugs & Glitches Topic - Meld hier de fouten die je tegenkomt
Geplaatst op 16 november 2006 - 19:59
Geplaatst op 16 november 2006 - 20:32
the gtasafan zei op 16 Nov 2006, 19:45:55:
Dat van onderste-boven aan bruggen plakken is waar.
Maar dat auto's spontaan ontvlammen en op hun dak gaan liggen weet ik in ieder geval niets vanaf.
dat staat in een of ander forum , er reed iemand op starfish island , maakte een bocht en hij vondt alle autos in de omgeving op hun dak en in de fik.
Geplaatst op 16 november 2006 - 20:37
(eigenlijk alle gta's) dingen komen telaat tevoorschijn. Als je heel hard rijd en dan stop dat zie je gewoon plat, en opeens komen er allemaal gebouwen.
Maar ik ga niet meer posten in dit topic want ik wil rockstar niet afkraken
(niets persoonlijks ofzo hoor)
EDIT: oke, hier klopt echt niets van... ik sta voor de pay 'n spray in little haiti, kan ik niet naar binnen
Er is gewoon muur
Maar ik ga niet meer posten in dit topic want ik wil rockstar niet afkraken
EDIT: oke, hier klopt echt niets van... ik sta voor de pay 'n spray in little haiti, kan ik niet naar binnen
Dit bericht is aangepast door .Antonio: 16 november 2006 - 20:38
Geplaatst op 17 november 2006 - 12:13
antonio heb ik ook al last van gehad
nu niet meer je kan gewoon in reuzenrad en dan rustig er in lopen super tof
maar heb ook al een aantal keer gehad dat je opeens geen bakjes hbet maar ze zitten er zeg maar wel heel vaag in ieder gavall start het spel opnieuw op en hij doet het weer normaal
nu niet meer je kan gewoon in reuzenrad en dan rustig er in lopen super tof
maar heb ook al een aantal keer gehad dat je opeens geen bakjes hbet maar ze zitten er zeg maar wel heel vaag in ieder gavall start het spel opnieuw op en hij doet het weer normaal
Geplaatst op 18 november 2006 - 14:14
Multi-gunner zei op 17 Nov 2006, 17:46:45:
ik had eens in gta vc in de race met hilary of als ik de malibu club binnen ging dat alles er uit zag of het onder water stond , heeft iemand dit al tegenkomen in vcs ?
nee in vice city stories ben ik dit ook nog niet een keer tegen gekomen

''I would rather be dead than cool''
bezig met het maken van een tutorial: HTML - Photoshop to Dreamweaver in 30 Min.
Geplaatst op 19 november 2006 - 14:07
Ik heb het getest en het lukte! Ik heb een little willie tegen de muur aan gezet daarbovenop en toen ben ik naar binnen gegaan. Daar stond hij half in de muur. Ik heb hem uit de muur geduwd en toen binnen een stukje gevlogen. Maar ik botste ik tegen de muur en ontplofte ik
.
Geplaatst op 19 november 2006 - 18:29
Nee, ik had hem aan de andere kant(dus niet de kant waar je hem koopt
) tegen de muur gezet.
Dan naar binnen en veel plezier!
Dan naar binnen en veel plezier!
Geplaatst op 19 november 2006 - 18:37
Gta-gamertje zei op 18 Nov 2006, 19:26:51:
Probeer ik met mijn helicopter te landen bij die suite savehouse op het tweede eiland bij die little willie, ga ik naar binnen, zie ik mijn helicopter binnen staan. Ontploft die dan nog ook zeker: ik dood 
haha, lol, best wel naaiend eigenlijk.
PS3 Owner
GTA IV
Killzone 2
Fifa 09
GTA IV
Killzone 2
Fifa 09
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren