GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Vice City Stories op GamePlay! - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Vice City Stories op GamePlay! - Rockstar Games op GamePlay Jaarbeurs Utrecht

Geplaatst op 11 november 2006 - 13:28     #1 Dit lid is offline   Joriz 

• Webmaster
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 22-oktober 03
Gameplay 2006 is het grootste game-event dat ooit in Nederland heeft plaatsgevonden. Drie dagen lang (vrijdag 24, zaterdag 25 en zondag 26 november) zal Jaarbeurs Utrecht veranderen in een gamersparadijs.

Dit jaar heeft Rockstar Games ook een stand. Hier tonen ze Grand Theft Auto Vice City Stories aan het Nederlandse publiek. Om deze reden mag iedereen met zijn PSP en Vice City Stories naar Gameplay komen om op de stand multiplayer Vice City Stories tegen elkaar te spelen. Hierbij zijn diverse coole goodies te winnen van Vice City Stories!

Geplaatste afbeelding
Foto Take 2 Interactive Benelux

Als je Vice City Stories nog niet hebt kan je hem ook ter plekke op de Jaarbeurs aanschaffen bij de stand van Free Record Shop waarbij je ook een leuke goodie krijgt.

Indien je geen zin hebt om Vice City Stories tegen elkaar te spelen kan je natuurlijk ook lekker chillen en een drankje drinken op de stand van Rockstar Games.

Gameplay 2006 is van vrijdag 24 t/m zondag 26 november in Jaarbeurs Utrecht. Dagkaarten zijn verkrijgbaar voor € 15,-

Voor meer info check GamePlay.nl

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 11 november 2006 - 14:34     #2 Dit lid is offline   Moonbeam 

• Chronisch stuk ongeluk ©
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 14-oktober 05
Het is dat ik al iets te doen heb dat weekend, anders zou het zeker een mooie manier zijn om mijn tijd te spenderen. Leuke T-Shirts trouwens: I (L) VC
'k hoop dat ik die ook ergens 'gewoon' kan kopen, lekker opscheppen op school :engel:

Mvg, Moonbeam

GTA-VC Radio Caller: Y'know, I really hate hippies. I mean, what on earth is your kid to become with a name like "Moonbeam"

Posted Image

Geplaatst op 11 november 2006 - 15:26     #3 Dit lid is offline   M4X 

• Opgepakt
  • Groep: Banned
  • Registratie: 23-juli 06
Vette shit, als ik ze zie op gameplay koop ik zeker zo'n ding :Y . Ziet er overigens goed uit, Rock* kan zo z'n eigen kledingmerk beginnen :puh:.

Geplaatst op 11 november 2006 - 15:31     #4 Dit lid is offline   younesjack 

• Ruitje intikker
  • Registratie: 07-juni 06
misgien ga k dit keer wel

Geplaatst op 11 november 2006 - 16:32     #5 Dit lid is offline   Achille 

• .still Insane.
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 08-augustus 05
Haha Geweldig maar ik beschik helaas niet over een PSP.
Verder wens ik alle mensen die mee doen Succes!

Geplaatste afbeelding
Proud starter van het Wat Als? topic.

Geplaatst op 11 november 2006 - 17:36     #6 Dit lid is offline   Jelle Leone 

• Buurt crimineel
  • Pip
  • Registratie: 29-oktober 06
Je kan al die dingen ook kopen op ROCKSTAR WAREHOUSE.

Geplaatste afbeelding
Grand Theft Auto Vice City Stories en Grand Theft Auto Liberty City Stories RULEZ !!!!

Geplaatst op 13 november 2006 - 16:29     #7 Dit lid is offline   Joriz 

• Webmaster
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 22-oktober 03
Deze zijn door de verzendkosten helaas redelijk duur. Niet alle goodies kan je kopen. Zoals stikkers, keycords en andere hebbedingetjes. Ook is er meestal nog wat kleding die ze niet via de online winkel verkopen.

maar om dat te weten moet je natuurlijk naar de Jaarbeurs toe gaan, waar behalve Rockstar Games nog vele andere spel producenten hun nieuwste games en consoles laten zien.

Geplaatst op 13 november 2006 - 19:17     #8 Dit lid is offline   The Italian 

• Tony Montana Gang baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 10-september 05
Maar zijn die Gta Vcs Stuff ook gewoon gratis op gameplay of moet je ze winnen want heb er alles voor over om ze mee naar huis te nemen :D ga trouwens met 2 rugzakken daar na toe om vervolgens met 3 naar huis te gaan ,met al die goodies die ik daar ga pakken :)

Dit bericht is aangepast door The Italian: 13 november 2006 - 19:18

Geplaatst op 14 november 2006 - 13:34     #9 Dit lid is offline   Goliat 

• I have a dream
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 23-mei 05
Ik zal er zijn, je herkent me aan m'n 2 benen, 2 armen en 1 hoofd. :D :schater:
Wanneer precies gaan jullie eigenlijk, het is wel leuk om gelijk iemand van dit forum te ontmoeten eh :P Ik kom trouwens niet alleen voor VCS, maar ook voor al die andere mooie games.. Hoe dan ook tot dan. :cya:

GTA IV = GTA IV: Liberty City

Posted Image

Say no! To racism!

Toedeloe..

Geplaatst op 14 november 2006 - 16:22     #10 Dit lid is offline   .Whoopdidoo. 

• Postless Person
  • Registratie: 16-april 05
Zijn die kaarten daar verkrijgbaar, want ik wil er wel naartoe, Mss Goliat ontmoeten ofzo :D

Geplaatst op 14 november 2006 - 16:25     #11 Dit lid is offline   M4X 

• Opgepakt
  • Registratie: 23-juli 06

Bericht weergeven.WhoopDiDoo. zei op 14 Nov 2006, 16:22:11:

Zijn die kaarten daar verkrijgbaar, want ik wil er wel naartoe, Mss Goliat ontmoeten ofzo :D

De kaarten worden volgensmij aan de deur verkocht maar het kan aardig vol zitten dus ik raad je aan om kaarten te reserveren. Rockstar is volgensmij het hele weekend aanwezig dus het maakt niet zo veel uit op welke dag je gaat. Hier dan maar een linkje naar de gameplay site, daar vind je meer info over reserveren ;)

Geplaatst op 16 november 2006 - 14:21     #12 Dit lid is offline   Goliat 

• I have a dream
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 23-mei 05

Nope, je kunt ze online bestellen bij ticketbox en hun verkooppunten zoals Free Record Shop..
Ik heb trouwens vandaag mijn kaartje gekocht, bij het eerder genoemde Free Record Shop.. :D ik ga zondag en ik kan niet wachten.. :engel: :D Wees er voor de mensen die nog willen komen wel snel bij, volgens die man waren er nog maar 300 kaarten(wel in hun winkel alleen al) maar hij zei dat hij ze waarschijnlijk tegen het einde van de middag ze al kwijt is.

Hier mijn kaartje, ik moet het natuurlijk wel een beetje showen eh.. :D :

Geplaatste afbeelding

GTA IV = GTA IV: Liberty City

Posted Image

Say no! To racism!

Toedeloe..

Geplaatst op 16 november 2006 - 14:26     #13 Dit lid is offline   .::FLIPKIP::. 

• Proud member of the royal guardian
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 07-februari 06

Bericht weergevenGoliat zei op 16 Nov 2006, 14:21:08:

Nope, je kunt ze online bestellen bij ticketbox en hun verkooppunten zoals Free Record Shop..
Ik heb trouwens vandaag mijn kaartje gekocht, bij het eerder genoemde Free Record Shop.. :D ik ga zondag en ik kan niet wachten.. :engel: :D Wees er voor de mensen die nog willen komen wel snel bij, volgens die man waren er nog maar 300 kaarten(wel in hun winkel alleen al) maar hij zei dat hij ze waarschijnlijk tegen het einde van de middag ze al kwijt is.

Hier mijn kaartje, ik moet het natuurlijk wel een beetje showen eh.. :D :

Geplaatste afbeelding

Ik gisteren :D:D:D vet cool de gameplay!~En ik ga zaterdag..

Dit bericht is aangepast door .::FLIPKIP::.: 16 november 2006 - 14:26

Geplaatst op 17 november 2006 - 16:34     #14 Dit lid is offline   libertycitypc 

• People killer
  • PipPipPip
  • Registratie: 13-juni 05
ik heb er vandaag nog gekocht en niemand spraak van een aantal. ik ga ook zondag

Dit bericht is aangepast door libertycitypc: 17 november 2006 - 16:34

Geplaatst op 19 november 2006 - 00:20     #15 Dit lid is offline   Bassiej™ 

• Vercetti Gang baas
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 11-september 06
Is dit hetzelfde als de HCC-dagen? (+gameexpo (=gameplay??))
dat is nl ook die dagen in Jaarbeurs Utrecht, zie ook deze link.

Zoja, daar had ik al een kaartje voor en ben er met GTA:VCS en mn PSP bij R* :D

edit:

oja het is wel hetzelfde, heb mn gratis kaartje al thuis in de bus gehad _O_ HCC _O_.

Dit bericht is aangepast door Bassiej26: 19 november 2006 - 00:25

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden