GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Vice City Stories op GamePlay! - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Vice City Stories op GamePlay! - Rockstar Games op GamePlay Jaarbeurs Utrecht

Geplaatst op 19 november 2006 - 02:18     #16 Dit lid is online   Joriz 

• Webmaster
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 22-oktober 03
Een kaartje voor HCC dagen of Gameplay betekend nog niet dat je toegang hebt tot beide. Daarvoor heb je een combikaart nodig, of dien je twee losse kaartjes te kopen (wat duurder is).

Geplaatst op 19 november 2006 - 11:56     #17 Dit lid is offline   Ewoud 

• Forumconciërge
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Leden
  • Registratie: 10-november 04

Bericht weergevenGoliat zei op 16 Nov 2006, 14:21:08:

Bericht weergeven.WhoopDiDoo. zei op 14 Nov 2006, 16:22:11:

Zijn die kaarten daar verkrijgbaar, want ik wil er wel naartoe, Mss Goliat ontmoeten ofzo :D

Nope, je kunt ze online bestellen bij ticketbox en hun verkooppunten zoals Free Record Shop..
Ik heb trouwens vandaag mijn kaartje gekocht, bij het eerder genoemde Free Record Shop.. :D ik ga zondag en ik kan niet wachten.. :engel: :D Wees er voor de mensen die nog willen komen wel snel bij, volgens die man waren er nog maar 300 kaarten(wel in hun winkel alleen al) maar hij zei dat hij ze waarschijnlijk tegen het einde van de middag ze al kwijt is.

Hier mijn kaartje, ik moet het natuurlijk wel een beetje showen eh.. :D :

Geplaatste afbeelding

Dankje uitgeprint :clown:

Geplaatst op 19 november 2006 - 15:18     #18 Dit lid is offline   Bassiej™ 

• Vercetti Gang baas
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 11-september 06

Bericht weergevenJoriz zei op 19 Nov 2006, 02:18:21:

Een kaartje voor HCC dagen of Gameplay betekend nog niet dat je toegang hebt tot beide. Daarvoor heb je een combikaart nodig, of dien je twee losse kaartjes te kopen (wat duurder is).

klopt, maar een kaartje tot HCC geeft je korting voor gameplay, ik kan er nu heen voor €5

Geplaatst op 28 november 2006 - 20:26     #19 Dit lid is offline   jurr.p 

• Wapen dealer
  • PipPip
  • Registratie: 28-november 06
Following last year's release of the Grand Theft Auto III Kubricks set, we are proud to announce the latest in the series, the Grand Theft Auto: Vice City Kubricks.

Taking us all back to that decadent era of excess, the 1980's, the Grand Theft Auto: Vice City Kubricks will feature:
Tommy Vercetti
Lance Vance
Crime lord Ricardo Diaz
Adult film star Candi Suxx
Ken Rosenberg, scruples-free attorney

Quantities are limited so pre-order now to secure them for your collection.

kubrick-vc$35.99

>>> Door Joriz: Dus??? Je draagt niet echt iets bij aan dit topic. Ook allemaal loze enters (die ik reeds heb weggehaald) wordt dit bericht niet echt duidelijker op<<<

Dit bericht is aangepast door Joriz: 29 november 2006 - 01:32

mijn leven zonder gta is als een BH aan de was lijn het beste is er uit"TM

GTA-III -100%
GTA-VC-90%
GTA-SA-55%
GTA LCS-100%
GTA-VCS-55%
SA naar de haaien door me sus :'(

100 post op naar de 200

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 3 december 2006 - 13:26     #20 Dit lid is offline   circo 

• Vandaal
  • Registratie: 29-mei 04
ja meschien late reply:) maar ik was op de gamebeurs en heb 4 t-shirts en een tas gewonnen met mulitplayer lol:) was wel gezellig:)

Geplaatst op 4 december 2006 - 12:57     #21 Dit lid is offline   NIELS_ 

• Yakuza baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 17-augustus 06

Bericht weergevenKernKraft zei op 3 Dec 2006, 13:26:36:

ja meschien late reply:) maar ik was op de gamebeurs en heb 4 t-shirts en een tas gewonnen met mulitplayer lol:) was wel gezellig:)
WTF :? Ik had ook heel vaak gewonnen, maar na 2 shirts wilden ze niets meer meegeven, want ik had teveel zeiden ze!

SA PC noob

Geplaatst op 4 december 2006 - 19:27     #22 Dit lid is offline   circo 

• Vandaal

Bericht weergevenNIELS_ zei op 4 Dec 2006, 12:57:03:

WTF :? Ik had ook heel vaak gewonnen, maar na 2 shirts wilden ze niets meer meegeven, want ik had teveel zeiden ze!

was je op vrijdag of op zaterdag? ik op vrijdag en der was niemand, heb een paar keer tegen andere mensen gewonnen, en 2 keer ofzo tegen die man van die stand gespeeld:) en op het einde van de dag was er een andere man daar had ik ook nog een tshirt gehalald^^

Geplaatst op 6 december 2006 - 17:43     #23 Dit lid is offline   NIELS_ 

• Yakuza baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 17-augustus 06

Bericht weergevencirco zei op 4 Dec 2006, 19:27:34:

was je op vrijdag of op zaterdag? ik op vrijdag en der was niemand, heb een paar keer tegen andere mensen gewonnen, en 2 keer ofzo tegen die man van die stand gespeeld:) en op het einde van de dag was er een andere man daar had ik ook nog een tshirt gehalald^^
Ik op zaterdag, toen heb ik een paar keer onno Bos verslagen (werkt bij take two, de uitgever van GTA)

SA PC noob

Geplaatst op 10 december 2006 - 14:39     #24 Dit lid is offline   circo 

• Vandaal

Bericht weergevenNIELS_ zei op 6 Dec 2006, 17:43:00:

Bericht weergevencirco zei op 4 Dec 2006, 19:27:34:

Ik op zaterdag, toen heb ik een paar keer onno Bos verslagen (werkt bij take two, de uitgever van GTA)

ja ik heb ook tegen hem gespeeld:) wist niet wie het was maar zag het op gamekings:) dus hij is onno bos:D

Geplaatst op 16 januari 2007 - 20:57     #25 Dit lid is offline   Xnow 

• Buurt crimineel
  • Pip
  • Registratie: 20-augustus 05
ik ben bij kans nog later met het melden maar...
ik heb Onno Bos ook een paar keer verslagen, was niet echt moeilijk.
zowiezo vond ik het niveau op gameplay erg laag, ik won alles gemakelijk. Terwijl het tegen mn maten hier in het zuiden is het stee vast lastig.
maar waar ik wel erg trots op ben is het stoeltje wat ik gewonnen had ^_^
heb nu een GTA hoekje gemaakt op mn kamer [volgens een vriend van me is dat net iets te fanboyachtig, maar who cares? moet de spullen toch met trots kwijt [lees: showen] he]
[foto is niet mn gtahoekje, maar dat valt ook wel te zien =p]

Geplaatste afbeelding

Dit bericht is aangepast door Xnow: 16 januari 2007 - 20:57

100% Completed: GTA Chinatown Wars, GTA4, GTA Vice City Stories, GTA Liberty City Stories, GTA San Andreas

Geplaatst op 18 januari 2007 - 20:14     #26 Dit lid is offline   The GamerII 

• What is soul?!
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 10-augustus 06
Ziet er vet uit hoor, zo'n stoeltje!

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen