Jump to content

Happy Tree Friends


Ice Banana

Recommended Posts

Ik vind de Happy Tree Friends echt prachtig. :schater: Echt zo ver gaat dat, niet te geloven. Hoe verzin je zoiets zieks :? Echt grappig, loopt er zo'n knuffelbeest, en dan worden ineens de hersens eruit geschoten of iets anders zieks. :D Echt klasse. :puh:

De reclame is inderdaad een minpunt. Maar hoe maak je zoiets anders rendabel? Zoveel mensen zullen dit niet kopen, omdat er veel afleveringen gratis te zien zijn.

De collecties van afleveringen, en andere Happy Tree Friends goodies zijn in Nederland bestelbaar via Large Popmerchandising, voor de liefhebbers. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze ook echt fantastisch. :D Vooral de blauwe eland (ben naam even kwijt) vind ik goed. Ook dat beest van het leger (ben ook naam vcan deze kwijt :bonk::*D )vind ik fantastisch.

Tja, de reclame...ik stoor me er niet echt aan, ik doe terwijl die reclame bezig is nog snel iets anders op de computer en vanaf die gedaan is genieten van rondvliegende hersenen enzo :D

Link to comment
Delen op andere websites

Alhier vind je een beschrijving van de characters. De eland heet dus Lumpy en dat beest uit het leger lijkt me Flippy.

HTF is wat te melig naar mijn smaak en het begindeuntje is echt verschrikkelijk. Vooral niet 's ochtends luisteren want dan heb je het de hele dag in je kop :bonk: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle Happy Tree Friends filmpjes intussen al wel tien keer gezien, maar het is inderdaad erg geinig. :puh: Het is alleen best wel oud, en maar heel af en toe komt er een nieuwe aflevering bij. Het is volgens mij ook ooit op MTV geweest, rond middernacht dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...