Jump to content

Welke GTA speelde jij als eerste?


Lantyz

Hoelang ben jij al een GTAfan?  

889 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

    • GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0


Recommended Posts

Bij deze een klein onderzoekje op de frontpage van welke GTAgeneratie onze bezoekers zijn. Om de poll een beetje binnen de maat te houden heb ik de GTA's per 'soort' verdeeld, waarbij ik het GTA III era heb opgedeeld in de Trilogy, Advance en de Stories, aangezien deze drie onderdelen zich op aparte doelgroepen gamers richten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    4

  • Deluxo

    4

  • Big Boss

    3

  • NickyHendriks

    3

Mijn eerste aanraking was met GTA III, dit was echter niet de eerste die ik zelf in mijn bezit had. De eerste die ik zelf kocht was GTA Vice City, want toen ik GTA III wilde gaan kopen was Vice City al uit... En dan moet ik natuurlijk de nieuwste hebben :). Uiteraard heb ik hem nu wel. Op 22 *hukrum..* 10 juni 2005 natuurlijk, ging ik naar de winkel en kocht ik daar San Andreas. Nadat ik die lam gespeeld had, kocht ik ook GTA III bij. Nog een beetje later LCS en pas geleden VCS... Nu begint het al een aardige collectie te worden :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde voor het eerst GTA2. Nadat ik GTA2 gespeeld had (en vond het echt leuk) heb ik GTA1 ook maar aangeschaft. Toen GTAIII uitkwam was ik helemaal blij toen ik hoorde dat het in 3D was. GTAIII is toch nog wel een van de geweldigste GTA's. Vice City had ik pas iets later, toen er een double pack van GTA:VC en GTAIII op de XBOX verscheen. Toen kon ik weer mijn geluk niet op met Vice City. GTA: San Andreas ben ik in verhouding pas vrij laat gaan spelen, mijn oude PC kon onmogelijk een GTA game aan, en mijn XBOX werkte niet al te soepel meer :S. Natuurlijk had ik SA al vaak genoeg bij vrienden gespeeld, maar dan ben niet niet echt serieus in je eentje aan de storyline bezig. Nadat ik een nieuwe PC had aangeschaft, werd het eerste spel erop natuurlijk GTA: San Andreas. Dit is de eerste (en tot nu toe ook de enige) GTA die ik voor 100% heb uitgepeeld. Later was er (nog steeds) zo'n hype rond GTA: Vice City Stories. Toen heb ik vlak voor GTA:VCS uitkwam een PSP aangeschaft met GTA: LC, wat ik nog nauwelijks heb gespeeld. En sinds GTA:VCS uit is woont die UMD in mijn PSP ;)

:cya: Bassiej

P.S: Nice Topic Lantyz ;)

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

De eerste GTA die ik kreeg was ook meteen de eerste GTA. Deze stond op een cd met "gratis" games. Toen GTA London 69 uit kwam heb ik die wel netjes gehaald. En ik ben gta blijven spelen, behalve die rare uitstap die ze nu naar de PSP hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg leuk topic Lantyz, vooral om de meningen van andere eens te horen. Natuurlijk zal ik mijn eerste ervaring met de 'Grand Theft Auto' serie delen. Het begon allemaal met GTA III, ik had er wat over gelezen in een gameblad zo rond 2001 en het leek me wel enorm leuk zo'n spel. Want ik had al wel van GTA I & II gehoord, maar wegens een destijds geldgebrek kon ik die niet aanschaffen en mijn moeder vond het ook niet goed om zoiets te kopen. Iedereen wordt ouder dus rond een bewuste 22 Oktober '01 ging ik met mijn gespaarde geld en natuurlijk samen met mijn moeder naar de intertoys om het spel te halen. Nou het was toch wel een gigantische vernieuwing zo'n spel wat in 3D zichtbaar is.

Een klein jaar later hoorde ik het gerucht uit een maat uit mijn klas dat er een nieuwe GTA kwam. Ik ben het op gaan zoeken en ik kwam uit op GTA Vice City, ik was vanaf dat moment al verliefd op het spel. Het was zo fleurig en het zat helemaal vol kleuren en de personages en missies zaten strak in elkaar. Toen ik het spel in handen had liet het mij direct dromen, vooral door de intro in Vice City. Ja dat waren echt nog eens tijden. Na dit kwam er nog veel groter nieuws, ze zouden een game maken van een veel groter kaliber. Enigzins viel de genre me wat tegen, maar CJ is echt een gave gozer met een speciale charme die je niet echt zo vaak tegenkomt. Ik moest helaas wel wachten op de PC versie, maar het was het waard.

Daarna is het voor mij een tijd stil geweest en ben ik niet begonnen aan LCS, maar op aandringen (natuurlijk als advies bedoelt) van een paar goede vrienden hier op het forum heb ik dan toch ook de PSP aangeschaft en ook ik heb toen kennis gemaakt met de PSP. Het spel zit goed in elkaar, het gevoel van GTA III kwam direct naar boven weer. En over Vice City Stories hoef ik niet veel te zeggen, want dat is het mooiste spel voor de PSP ooit. Dagelijks speel ik er te vaak op. Zo dit was mijn aanraking binnen de GTA Serie.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eigenlijk gewoon bij het begin begonnen. Eerst dus met GTA1 en daarna met GTA2. Dat vond ik wel grappig, maar kon me geen fan maken van de serie. Toen GTAIII uitkwam was ik ook niet erg enthousiast en heb het spel in gedownloade versie (jeugdzonde :$) even bekeken. Ik was niet onder de indruk. Veel later zag ik San Andreas staan en besloot het weer eens te proberen: dit keer was ik werkelijk SUPER-enthousiast....nadat ik 1 complete DVD letterlijk stuk had gespeeld heb ik het spel zelfs een 2e keer gekocht. Daarna was ik verkocht en heb ik inmiddels alle GTA-delen voor de PC op de plank staan. Alleen GTA1 en GTA2 kunnen me nu niet meer boeien helaas, maar de rest speel ik nog zeer regelmatig.

Overigens heb ik alleen de PC-varianten: een XBox, PSP of andere console heb ik (helaas) niet.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het nog goed, de eerste keer dat ik GTA speelde. Volgens mij was het wel zo rond '97, toen de game uitkwam. Ik zag het voor het eerst bij iemand anders thuis, zijn broer was het aan het spelen en ik zag dat het iets totaal nieuws was (nja ik was dan ook een 386 gewend :)). Niet dat het niet een nieuw concept was, voor die tijd zeer vernieuwend. Auto's jatten, mensen vermoorden, dingen opblazen, dat sprak wel tot mijn verbeelding op 10-jarige leeftijd, bijna 10 jaar terug. Helemaal als je het daarvoor moet doen met SimFarm, SimCity1900 of Ports Of Call.

Diezelfde middag heb ik het ook nog gespeeld, maar kwam volgens mij niet echt verder dan rijden op de snelle motor, waar we om de 10 seconden vanaf vielen. De trein/metro opblazen staat me ook nog wel bij, met de bazooka.

Omdat onze PC de remmende factor was heb ik de game niet gekocht, zonder discdrive kom je immers niet ver. Pas in '98 of '99 hadden we een PC die GTA kon draaien, alleen de inmiddels verschenen GTA 2 maar half. Toen heb ik beiden wel gespeeld, GTA werd saai en GTA2 liep zeer langzaam. Zeer frustrerend.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn geschiedenis omtrent de gehele GTA serie.

Het begon allemaal in 1997, GTA1 was uitgekomen op de PC. Aangezien ik toen nog maar 7 jaar oud was en er niet geld genoeg voor had, besloot ik om hem samen te kopen met mijn buurjongen. Ik heb dit spel toen helemaal kapot gespeeld (om het zo maar te noemen). Ik wist het zeker, dit was het leukste spel dat ik ooit gespeeld had. Een aantal maanden later hoorde ik van dezelfde buurjongen dat GTA London uit was gekomen, een 'soort van' uitbreidingspakket van het eerste deel. Ik heb dit spel destijds van hem geleend en een paar keer gespeeld. Gek genoeg kon dit spel mij niet genoeg boeien en ammuseren als het eerste deel wel deed.

Weer een tijdje verder in de tijd, pakweg rond 1999, GTA II werd gereleased op de PC. Een klasgenoot van mij had dit spel gekocht vlak na de release. Ik ging met hem mee naar huis om kennis te maken met dit spel. We hebben zo ongeveer de hele middag dat spel lopen spelen en de tijd vloog werkelijk waar voorbij. Ik wist het zeker, ik moest dit spel ook hebben! Een aantal dagen later kocht ik dit spel ook en heb me ook echt heel lang weten te vermaken met deze game.

Toen lag het een tijdje stil, totdat in 2001 GTA III voor de ps2 uitkwam. Ik speelde dit spel bij een vriend en was toen al verkocht. Helaas had ik geen ps2 en ook geen geld om hem te kopen (denk aan de prijs van de ps2 in die tijd). Toen hij eenmaal later uitkwam voor de PC, had mijn buurjongen hem natuurlijk al snel in bezit. Helaas had ik destijds nog een oude en trage computer in bezit en bestond er dus geen mogelijkheid om dit spel te kunnen spelen.

Weer later, 2002, GTA Vice City kwam uit voor de ps2. Deze kans wou ik me niet voorbij laten schieten en ik overwoog dus om een ps2 te gaan kopen samen met Vice City. Dit was werkelijk zo'n mooi spel in die tijd en ben blij dat ik hiervan tot heden nog steeds kan genieten. Bij de PC release had ik deze ook al snel in mijn bezit.

Tot slotte, 2004, GTA San Andreas werd gereleased voor de ps2. Ik had hier maanden naar uitgekeken en stond daarom al vroeg klaar bij de winkel om hem zo snel mogelijk te kunnen kopen. Ook bij de PC release had ik dit exemplaar al snel in mijn bezit.

Eind 2005 kwam GTA Liberty City Stories uit, aangezien ik geen psp heb had ik me hier totaal niet in verdiept. Ik had nooit gedacht dat deze GTA toch nog een top van een spel zou kunnen zijn. Gelukkig kreeg ik in 2006 alsnog de mogelijkheid om hem aan te kunnen schaffen omdat hij toen ook voor de ps2 gereleased werd.

Dit was tot nu toe mijn kennismaking met de GTA reeks, ik heb dus op de 1e keuze gestemd in de poll (GTA1 en GTA London). Van Vice City Stories heb ik helaas geen gebruik kunnen maken omdat ik gewoonweg geen psp heb. Ik blijf altijd nog stiekem hopen op een eventuele ps2 release. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begon eerst met Vice City (nog steeds mijn best gespeelde game). Toen met gta 2, toen met gta 3, daarna met Gta sa :D Misschien een beetje een rare combinatie maar ja :) Gta 1 of londen heb ik nooit gepseeld omdat ik Gta 2 een 'bagger' spel vond. Dus dacht ik Gta 1 of londen zal wel nog slechter zijn, maar ik kan hem altijd nog downloaden van rockstar classics site :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA2, ik denk dat ik 7 of 8 was. Ik weet nog goed hoe mijn broer een keer met een gekopieërde versie van GTA2 thuis kwam en hoe ik steeds stond mee te kijken terwijl hij speelde. Ik heb toen ook wel gespeeld, maar alleen met codes en heel af en toe een missie. Later vertelde m'n broer me dat er een GTA in 3D zou komen maar mijn reactie daarop was:"Die wil ik dus nooit spelen, hoe moet je dan weten of er dingen op gebouwen liggen :? "

Een paar jaar later kwam een vriend van m'n broer bij ons logeren, samen met z'n PS2 en GTA: Vice City. De eerste keer dat ik een 3D-GTA zag. Toen ze niet thuis waren zat ik ook steeds VC te spelen, want ik was er helemaal gek op. Helaas kwam aan alles een einde en een week later nam m'n broers vriend zijn PS2 weer mee. Ik kon dus geen VC meer spelen, iets waarvan ik haast niet meer kon slapen.

Vlak daarna had m'n broer een kopieërde versie van GTA3. Helaas was de PC te slecht voor GTA3, dus hebben ik en m'n broer samen de PC ge-upgrade en we konden GTA3 spelen. Weliswaar niet zo goed als Vice City, zo oordeelde ik, maar het was ten minste wat. Nadat ik GTA3 had uitgespeeld, begon het echter weer te knagen: Ik moest en zou VC verder spelen. Aangezien de PC van m'n ouders niet zoveel voorstelde (laat staan dat VC er op kon), was een PS2 de enige oplossing. Zo gezegd, zo gedaan, dus een paar maanden daarna, november 2003, was ik de trotse bezitter van een PS2. Vice City had ik van een vriend geleend en m'n droom was uitgekomen. Eindeloos heb ik Vice City gespeeld, totdat ik er een beetje uitgekeken op raakte. Gelukkig maar, want m'n vriend wilde z'n game terug hebben.

In mei dat jaar kocht ik de nieuwe PU. Niets bijzonders, dat deed ik immers iedere maand, maar deze maand was anders. Op de voorkant stond namelijk het logo van GTA: San Andreas! Ik stapte in de bus en, nieuwsgierig als ik was, sloeg ik de PU open. Mijn mond viel open van verbazing, blijdschap en nieuwsgierigheid (in die volgorde), want ik zag dat er een dikke special van 6 pagina's over San Andreas ging! Ik was helemaal enthousiast gemaakt voor de nieuwe GTA.

Die zomer was misschien wel de traagste zomer ooit. Overal op internet had ik ieder nieuwtje over San Andreas gelezen, ik telde de dagen af tot 22 oktober en tijdens m'n vakantie in Polen ging ik regelmatig naar internetcafé's (in Polen zijn die nog goedkoop) om te kijken of er nog wat nieuws was over San Andreas.

Eindelijk brak op 27 oktober de dag aan dat ik San Andreas kocht. Samen met een vriend ging ik uit school langs bij de Dixons om hem te reserveren en, met het idee dat ie pas op 29 oktober uitkwam, gingen we al ons huiswerk vooruit maken om voor San Andreas zoveel mogelijk tijd te hebben.

Echter, deze dag kreeg een wending die niemand had verwacht. Terwijl we bezig waren met ons huiswerk, ging de telefoon. Niet-wetend wat voor heuglijk nieuws dit telefoontje mij zou brengen, nam ik op. Het was de Dixons. Ze beldden mij om me niets minder te vertellen, dan dat ik SA deze middag al kon komen ophalen!

Blij als we waren, sprongen ik en m'n vriend op de fiets en racete we naar de stad. Daar aangekomen kocht ik m'n langverwachte San Andreas en ik kreeg er nog een hippe SA-bandana bij ook! Je begrijpt wel dat ik de weken daarna, ongeacht dat het proefwerkweek was, niets anders deed dan GTA spelen. Uren, dagen, weken, maanden lan was ik bezig met San Andreas.

Maar uiteindelijk gaat alles vervelen. Ik hield op met fanatiek SA spelen en kocht andere games. Tussendoor speelde ik nog wel eens San Andreas, nu nog steeds trouwens, maar niet zo veel als toen.

In april dit jaar kreeg ik echter heimwee naar de oudere GTA's. GTA3 en GTA Vice City had ik nog steeds niet in m'n bezit en daar schaamde ik me eigenlijk een beetje voor. Daarom heb ik toen GTA3 en Vice City eindelijk gekocht. Ik speelde ze allebei weer ontzettend veel en steeds dacht ik terug aan de tijd dat ik GTA3 en VC voor het eerst speelde, aan hoe ik het toen allemaal mee maakte en aan wat ik toen allemaal níet had gedaan in deze games. Ik had namelijk nooit 100% gehaald en een aantal dingen waren destijds volkomen langs me heen gegaan.

Bovendien begon ik langzamerhand te zien dat geen van de drie echt voor elkaar onderdoen. Allemaal hebben ze wel hun sterke en hun zwakkere punten. GTA3 heeft een hele leuke stad, goede personages en heeft een fijne sfeer. Van Vice City vind ik vooral de sfeer één van de sterkste punten. Ook de personages, het verhaal en de radiozenders blijven me aanspreken. San Andreas heeft natuurlijk z'n grootte, maar bij SA vond ik een groot deel van het verhaal niet zo boeiend. Wat San Andreas echter wel heel goed doet is de sfeer die het platteland mij geeft. Ik had echt het idee dat ik op vakantie was, ik wenste dat ik in het echt op die plaatsen was, ik zou zo m'n tentje ergens midden in het bos of op de Mount Chiliad op willen zetten.

En volgend jaar, als GTA4 uitkomt, begint het hele proces weer opnieuw. Ik kijk er al naar uit :D

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben begonnen met GTA San Andreas. :)

In 2005 vertelde een goede vriend van mij over een heel leuk spel, dat GTA San Andreas zou heten. Hij vertelde over allerlei hartstikke leuke dingen die je erin kon doen, en dat de vrijheid enorm was. Hij sprak over een privé-vliegveldje in de woestijn, geheime legerbasis, vliegtuigen, steden die gebaseerd zouden zijn op Los Angeles, Las Vegas en San Fransisco, Golden Gate Bridge... enorm veel dingen deed hij ermee en vertelde dat tegen mij. Dat sprak me al heel erg aan. Niet lang daarna zou ik jarig zijn (19 april), en ik wist absoluut niets te vragen. Tja, geld is wel een goeie optie, maar ook weer zo saai hè... Zodoende kwam ik op het idee om dat ene spel te vragen waar mijn vriend het steeds over had. Het leek me heel leuk, dus vroeg ik dat maar.

Het was een paar dagen voor mijn verjaardag, en stiekem was ik toch wel érg benieuwd naar het spel. Ik had niks te doen, dus ging ik maar even achter mijn pc zitten en zoeken naar recensies over het spel. Zodoende kwam ik op GTAGames uit, en de rest is bekend. Op 19 april kreeg ik het spel dus daadwerkelijk, en diezelfde morgen stak ik het schijfje nog in mijn PlayStation 2. Ik vond het meteen al prachtig, ik was meteen verslaafd. Nou, zodoende ben ik dus een grote GTA-fan geworden, en volgden er meer GTA's in mijn verzameling.

GTA San Andreas is voor mij dus nog altijd dé originele GTA, en het het heeft ook een speciale charme voor mij die ik niet uit kan leggen, maar toch prachtig vind. Alles, de gebieden, muziek, personages, stemmen, sfeer, mogelijkheden, ik vind het helemaal fantastisch.

Toen werd het oktober (nog altijd van 2005). Ik had veel gehoord over een nieuwe GTA die uit zou komen, exclusief voor de PlayStation Portable, namelijk 'GTA Liberty City Stories'. Eigenlijk sprak het spel mij toch wel héél erg aan, dus ik moest en zou een PSP hebben met uiteraard GTA Liberty City Stories. Ondertussen vermaakte ik me nog altijd met GTA San Andreas. Ik wilde niet zomaar geld van mijn spaarrekening afhalen, dus begon ik echt te sparen voor een PSP. Ik hoopte het rond sinterklaas/kerst in bezit te hebben, maar dat lukte helaas niet. Voor sinterklaas hielden we wel suprise, waar ik nog iets voor moest vragen. Ik had in de zomer van dat jaar van dezelfde vriend als hierboven GTA Vice City geleend, en ik vond het toch ook een heel tof spel. Wat moest ik anders vragen voor suprise? Nou laat ik dan maar GTA Vice City vragen, dacht ik zo. Nou, dat had ik geweten. Ik kreeg het, stopte het in de PlayStation 2 en was meteen wederom verkocht. GTA Liberty City Stories was ik direct vergeten. Die fantastische zomerse sfeer gehuld in de jaren '80, ik werd er helemaal blij van in die koude winter. GTA Vice City was absoluut samen met GTA San Andreas voor mij de beste GTA.

In januari 2006 had ik eindelijk genoeg gespaard voor een PSP met GTA Liberty City Stories. Het was nog niet eens 10 januari geweest, het rook van het vuurwerk van oudejaarsavond was nog niet eens opgetrokken of ik had een PSP met GTA Liberty City Stories in bezit. De PSP glom zo mooi, ik weet het nog goed. Liberty City Stories was ook top. Het heeft ook een échte Liberty City-sfeer, dat heel apart is.

In mei van dit jaar werd GTA Vice City Stories officieel aangekondigd, en had ik er meteen een goed gevoel bij. "Oh leuk, Vice City naar de PSP, helemaal te gek!" Ik heb me vanaf dat moment al zitten verheugen, en met de dag werd dat verlangen sterker. Eindelijk was het dan zover, 3 november, nadat het al uitgesteld was geweest was ik al helemaal gek geworden. Nou ja, momenteel is het nog steeds de Vice City Stories voor mij, deze GTA is echt helemaal fantastisch.

Dit was dan even kort (!) mijn 'GTA-geschiedenis', en het is naar mijn idee de beste serie ooit van games. Eigenlijk ben ik van oorsprong totaal geen gamer en iemand die graag computert. Mijn drang om graag een spelletje te doen is gekomen door GTA San Andreas (dus door de GTA-serie), en de drang om graag te computeren is gekomen in de zomervakantie van dit jaar: door GTAForum, en de vrienden die ik hierdoor maakte.

Dus kortom: mijn eerste GTA was 'GTA San Andreas'. ;)

Overigens ben ik alleen fan van de GTA's vanaf de 'GTA III era'. De top-down GTA's spreken mij absoluut niet aan, op de één of andere manier.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Speel het al vanaf GTA 2.. dat was zo'n beetje op het moment dat ik m'n naam kon schrijven ofzo.. :puh: daarna begon ik ook GTA te spelen waarna ik steeds op dat moment de nieuwste GTA heb gespeeld die mijn broer kocht.. Vanaf GTA VC had ik een eigen PC tot m'n beschikking en heb die toen zelf gekocht en gespeeld en daarna ook GTA SA. Toen GTA LCS uit kwam vond ik het niets(commerciele teringzooi :D ) Maar toen GTA VCS uitkwam met de mededeling dat die alleen voor de PSP uit zou komen begon het toch te knagen en heb ik maar een PSP aangeschaft.. toen heb ik ook maar GTA LCS aangeschaft, omdat ik toen toch al een PSP had. Nu ben ik bezig met VCS alleen heb nog geen tijd gehad om aan de story-line te beginnen.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Rond het jaar 2002, ik was toen dus ongeveer 9 jaar, hoorde ik voor het eerst van GTA2. Ik speelde het bij een vriend op zijn Playstation 1 en vond het prachtig! Een tijdje later ging ik opzoek naar de PC versie van het spel die ik pas na een behoorlijke tijd heb gevonden, het was een beetje als GTA Advance, die vind je ook niet meer vaak in de winkels. Maar uiteindelijk had ik hem dan toch. Ik speelde hem eigenlijk niet zo heel vaak, ik gamede zowiezo niet zo veel, maar als ik het dan speelde vond ik hem geweldig! Een of twee jaar later kreeg ik mijn PS2 waar ik ongeveer 5 maanden later GTA3 voor kocht. Het liefst had ik GTA3 voor de PC gehad maar helaas kon mijn Computer het niet aan. Ik vond het werkelijk een prachtig spel, ik weet nog precies uit mijn hoofd hoe mijn eerste ervaring was. Het spel startte op en na snel even de cutscenes die mij destijds niet interesseerden, evenals de missies, ging ik kijken hoe het er uit zag. Je zou dit de mooiste game ervaring uit heel men leven kunnen noemen, het was werkelijk geweldig! Ik heb wat dagen lang door Liberty City gezwerd en dan vooral in de buurt van het 'strand' en de 'haven'. Ongeveer een half jaar later, ik denk dat wel inmiddels in 2004 zijn aangeland, kocht ik Vice City voor de PS2, helaas heeft deze mij tot op heden nooit echt kunnen boeien, altans op de PS2. In 2005, het was in de kerstvakantie heb ik GTA San Andreas voor de Computer besteld. Toen hij binnenkwam ben ik hem gelijk aan het installeren, hier kan ik zoveel details over vertellen maar dat is wat oninteressant voor jullie. Ik vond het een prachtige game, ik speel het nu nog steeds dagelijks een paar uur. Een tijdje later heb ik GTA 3 en Vice City voor de PC 'Aangeschaft' maar helaas zoals in meer aangeschafte versies had ik hierdoor geen geluid in het spel. Omdat ik inmiddels geregistreerd was op GTAForum vond ik het toch wel normaal dat ik in ieder geval de Storyline van GTA3 en Vice City had uitgespeeld. Dit gebeurde in een rap tempo, en daarna heb ik vanwege San Andreas eigenlijk nooit meer naar de twee games omgekeken. In 2004 heb ik overigens op 5 December GTA Advance gekregen, ik kreeg het GTA2 gevoel weer en ook dit was een prachtige game voor onderweg. In 2005, begin Maart kreeg ik mijn PSP inclusief LCS. Ik vond het een mooie game die mij sterk deed herinneren aan GTA3. Zo rond Augustus heb ik deze game eindelijk uitgespeeld, dat duurde nogal lang. Nu, een paar dagen terug heb ik VCS gekocht. Eerlijk gezecht stond ik er niet van te kijken, maar het is wel een prachtige game! Ik speel hem niet dagelijks maar zeker wel om de twee dagen een uurtje en het is een geweldig spel als je even niks te doen hebt, hij overtreft Vice City, maar helaas wat ik tegen beter weten in had gehoopt, overtreft hij GTA San Andreas niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had als eerste GTA III; niet zelf gekocht, m'n opa was overleden :cry: en toen had m'n vader een bod gedaan op de computerspullen (hij was nl. iemand die graag pc's bouwde en repareerde) en hij had het hoogste bod :*D , even later zag ik een GTA liggen en het bleek GTA III te zijn. In de zomervakantie heb ik ook via Bol.com GTA San Andreas gekocht. Nu GTA Vice City Stories uit is wil ik die er ook graag bij en daarna de oudere/andere bij m'n collectie voegen....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...