Jump to content

PHP-Nuke Evolution/PHP-Nuke


PSPfreaker

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het overwegen om mijn site met PHP-Nuke Evolution. Nu vroeg ik me af of er hier op het forum members zijn die wat ervaring hebben met deze CMS, en die me een beetje overweg willen helpen:).

Je mag hier ook informatiesites geven.

Bij voorbaat dank.

PSPfreaker

Link to comment
Delen op andere websites

Heey PSPFreaker,

Voor PHP-Nuke, raar ik aan je te registreren op hun officiele forum, daar werken nederlandse medewerkers die ervoor betaalt worden en experts zijn over hoe PHP nuke werkt, die kunnen je dus echt met alle vragen gratis verder helpen

Klik Hier voor hun forum

Er is nog een site over PHP-Nuke, enkel is dit geen forum, en ook niet in het nederlands

Klik hier om hun site te bezichtigen

Ik hoop dat je hiermee wat kunt.. Vooral de eerste link is een erge aanrader, daar zijn zoveel actieve leden en experts dat die direct antwoorden op je vraag, want ik denk dat je hier een stukje langer zult moeten wachten voor je antwoord krijgt..

Succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heey PSPFreaker,

Voor PHP-Nuke, raar ik aan je te registreren op hun officiele forum, daar werken nederlandse medewerkers die ervoor betaalt worden en experts zijn over hoe PHP nuke werkt, die kunnen je dus echt met alle vragen gratis verder helpen

Klik Hier voor hun forum

Er is nog een site over PHP-Nuke, enkel is dit geen forum, en ook niet in het nederlands

Klik hier om hun site te bezichtigen

Ik hoop dat je hiermee wat kunt.. Vooral de eerste link is een erge aanrader, daar zijn zoveel actieve leden en experts dat die direct antwoorden op je vraag, want ik denk dat je hier een stukje langer zult moeten wachten voor je antwoord krijgt..

Succes ;)

Volgens mij heb je de verkeerde links te pakken :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...