Jump to content

Sex in San Andreas?


Dendeldo

Recommended Posts

Je moet ook een beetje geluk hebben denk ik. Ik heb dat ook wel vaak gehad. Maar voor hoeren hoef je geen hoge sex appeal te hebben, voor vriendinnen wel. Nja en hoe je dat doet staat hier al wel een aantal jaren geleden beschreven :puh: Tattoos en haircuts werken volgens mij ook wel mee aan de sex appeal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Over het algemeen maakt het niet zo heel erg veel uit wat voor wagen je hebt, behalve een politiewagen dan. En in een helicopter of vliegtuig stappen ze ook niet in. Maar voor de rest zullen ze overal in stappen. Zelfs een ziekenwagen voldoet al. Heb al wel eens een hoertje in een ziekenwagen opgepikt. Wel is de voorwaarde dat de wagen nog niet volledig de prak in is gereden en er al een zwarte wolk af komt. Is trouwens ook niet aan te raden, omdat je tijdens het bonken dan wasted raakt :puh: En je moet inderdaad met Y beantwoorden als ze vragen of je een "good time" wilt hebben. Bevestig je het niet, dan gebeurt er ook niks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Er is niet zoiets al een exclusieve en vaste locatie waar je seks kunt hebben met een straatmadeliefje. Het maakt met andere woorden dus niet uit of je nu in de Ocean Docks, of ergens in de buurt van Grove Street de liefde wil bedrijven. Het enige waar je voor moet zorgen is dat je een locatie kiest waar niemand jullie kan zien, dus zo ver mogelijk van wegen of plaatsen waar peds mogelijk kunnen komen. Doe je dit, dan krijg je de melding dat je een geschikte plaats hebt gevonden en kan je genieten van een schouwspel waar je nog de helft niet van kunt zien.

Link to comment
Delen op andere websites

maar welke docks Miche???? ???!! :?

Oke Ty Svenie :) :) :) :) :puh: :puh: :puh: :puh:

Dark_Zemy hvl jaar moet je zijn dan?? ik ben 19

>>> Door VWO-er: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...