Jump to content

The Guitar


Ice Banana

Recommended Posts

Zoweh,

Dan maar een lekker gitaar toppic te openen. Ik heb het gevoel dat er potentieel rock talent rondloopt. Annyway. Ik heb de hoofdpost ge'edit.

Ikzelf;

Ik speel al ruim een jaartje, beetje minder electrische gitaar. Op nog altijd een Stagg >.<. Ik ben feitelijk hoog toe aan een nieuw pareltje. Maargoed, enkele liedjes die ik kan zijn

Smoke on the Water door Deep Purple

November Rain , van Guns 'n Roses. Omdat ik eigelijk niet anders speel dan november rain heb ik thuis al de bijnaam 'Slash' gekregen.

Ik laat dit topic over aan jullie, post gerust jullie gitaar of wat tabs.

Bewerkt: door Ice Banana
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    268

  • GwnHugo

    193

  • NickyHendriks

    103

  • StijnGTA

    74

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ten eerste wil ik je bedanken om een guitar topic te openen.

post-19365-1167164103.jpg Hetzelfde...

Tab(latuur) van Old McDonald had a farm. Stemmen: (E,A,D,G,B,e)

|---------------------0-0----------|

|---1-1-1-----------------3-3--1---|

|-----------0-2-2-0----------------|

|----------------------------------|

|----------------------------------|

|----------------------------------|

Bewerkt: door †SAW†
Link to comment
Delen op andere websites

Je reactie in het kerstboom topic had wel wat minder gekund SAW ;) Ik heb nooit gezegd dat die gitaren kut zijn of iets dergelijks, en echt af gekraakt heb ik ze ook niet, ik zei alleen dat het geen top gitaren waren, maar opscheppen met mijn Ibanez of met dat ik wel eens op een 'echte' amerikaanse Gibson speel is onzin, ik zei dat ik die Stagg wat minder vond omdat ik wat luxere modellen gewend was.